KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 Jul 2025, 21:08

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 47  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 08:56 
Spiller

Ja, det skulle vært moro å vært inne i skallen til Sylling. Er redd han må bli i Adecco for å få spilletid. Se på de som har gått fra KIL de siste åra: Rønning (riktignok SVerige men men), Nystuen, Kalsæg og pappagutten fra Flisa. IKKE akkurat mye spilletid på disse

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 10:58 
Klubbdirektør

Jonas Bergman ble i går klar for Nybergsund, ifølge Østlendingen. Dermed mistet KIl denne spilleren.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 11:00 
Forumlegende

http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=73 ... rkiv=False

En kar med HOLDNINGER!! Etter å ha lest dette intervjuet hvor man finner ut litt av Destin Makumbus holdninger håper jeg virkelig inderlig sterkt at han signerer.

I motsetning til norske "forbilder" som Iversen og Carew som ikke har lyst til å bli bedre er dette en som vil jobbe hardt for laget og seg selv. Alle fotballmiljøer trenger slike forbilder. At han har engelsk fotballmentalitet i blodet er bare positivt!:)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 11:14 
Klubbdirektør

Ble ikke noe mindre glad i han etter å ha lest det intervjuet nei! KIL trenger noen som tar skikkelig tak i laget, og kan si ifra. Kanskje han kan bli et kapteinsemne nå som Harald har blitt saftkoker!? Oppdaterer KIL.no og glomdalen hvert 5. minutt for å finne gode nyheter her nå!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 11:31 
Trener

Ingenting som ikke tyder på at han blir KIL spiller, sier Olav Nystuen til Glomdalen.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 12:10 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
Jonas Bergman ble i går klar for Nybergsund, ifølge Østlendingen. Dermed mistet KIl denne spilleren.

http://www.glomdalen.no/kil/article3153938.ece ikke mye håp for at Sylling spiller for KIL neste sesong heller tydeligvis :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 12:16 
Klubbdirektør

Tror jeg legger meg ned og griner.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 12:59 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
Hvor får egentlig Nybergsund alle pengene sine fra? De driver jo å skal kjøpe et par skammaspillere også. Litt flaut om Nybergsund plutselig er jevngode med KIL allerede neste sesong.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 13:13 
Kaptein

Er vel noen lokale pengesterke investorer, uten tvil. Til forskjell fra kongsvingertraktene!! Herregud, flere av landets rikeste bor her, dere vet hvem jeg sikter til, og ingen har et hjerte for Kil. Det er som bare faen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 13:23 
Klubbdirektør

De jeg tror du sikter til har jo tidligere investert mange millioner i KIL, uten at det hjalp så mye. Tror også det ble sagt fra den investorgruppen på den tiden at de ikke kom til å investere mer i KIL. Men at de har hjerte for klubben tror jeg ikke vi skal være i tvil om! Hadde vært moro med noen friske kroner derfra i disse dager gitt... I følge glåmdalen er de jo rikere enn noen gang!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 13:44 
Materialforvalter

Rød Jævel wrote:
De jeg tror du sikter til har jo tidligere investert mange millioner i KIL, uten at det hjalp så mye. Tror også det ble sagt fra den investorgruppen på den tiden at de ikke kom til å investere mer i KIL. Men at de har hjerte for klubben tror jeg ikke vi skal være i tvil om! Hadde vært moro med noen friske kroner derfra i disse dager gitt... I følge glåmdalen er de jo rikere enn noen gang!

Vel...hvis du tar de rikeste, så har ikke alle bidratt..(grus er bedre enn planter) Men kan jo egentlig ikke forvente dette heller...artigere å investere i aksjer, da det faktisk gir avkastning. Hvis klubben fikk en stor sum penger nå, ville mye bli spist opp av økte lønninger for spillerne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 13:47 
Klubbdirektør

Rød tøffel wrote:
Rød Jævel wrote:

Vel...hvis du tar de rikeste, så har ikke alle bidratt..(grus er bedre enn planter) Men kan jo egentlig ikke forvente dette heller...artigere å investere i aksjer, da det faktisk gir avkastning. Hvis klubben fikk en stor sum penger nå, ville mye bli spist opp av økte lønninger for spillerne.

Som igjen ville gitt spillerne mer tid til restitusjon, pluss gjort KIL til en mer attraktiv klubb. Sannsynligvis ville vi da fortsatt hatt spillere som f.eks. Sylling Olsen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 14:31 
Grævling

Nå har jeg ikke peiling på hva slags avtaler det tidligere har blitt gjort med investorene som har vært inne i KIL, men det er jo klart at de må ha mulighet til å få noe igjen fra KIL for at de skal gå inn med penger.

Det er vel bare å sende en representant til Bergen for å lære av denne "hardball"-greia de stort sett lever av der oppe. Investorene må ha mulighet til å kunne få noe tilbake hvis spillere de har investert i skulle bli solgt videre for store summer. I tillegg vil de nok også ha sitt å si om hvordan klubben ellers styres. Hadde jo vært stas om vi kunne få til ett eller annet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 15:53 
Kaptein

Stemmer at de har drysset litt melis på Kil før ja, men føler at engasjementet kunne vært større per idag. Hvis man ser investeringsstørrelse og eventuelt utbytte sportslig sett, er jo mulighetene mye bedre nå enn tidligere. Økonomisk sett er det jo en litt annen historie.. Det investere penger i spillere skjønner jeg skepsis til, og rent organisatorisk så er ikke Kil en rendyrket pengemaskin, for å si det pent. Uansett, sett i henhold til de akutelle lokale investorenes tilnærmingsvis idag enorme pengestyrke blir et lite Kil-bidrag som en dråpe i havet å regne.. Ikke at jeg har det grann personlig imot vedkommende, men det helt store engasjementet kan jo synes å være litt fraværende.

Dog, mht. de nye stadion- / næringsparkplanene burde det åpnes helt nye muligheter for å Kil kan få ta del i eventuelle overskudd..!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 16:19 
Klubbdirektør

hNk* wrote:
Er vel noen lokale pengesterke investorer, uten tvil. Til forskjell fra kongsvingertraktene!! Herregud, flere av landets rikeste bor her, dere vet hvem jeg sikter til, og ingen har et hjerte for Kil. Det er som bare faen.

Trysil fjellet og Planbo sputter inn en del millioner. Synd vi ikke har en alpinbakke her. Alle har vel fått med seg at de skal bygge senter og leiligheter fra ishallen og bort til shell. Hvorfor tar ikke Kil eller Kommunen en tlf til noen av disse og planlegger noe sammen. Tenk å få alt sammenhengende med Gjemslund.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 47  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]