KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 13 Jul 2025, 21:15

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 47  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 16:05 
Reserve

Tragisk.
Hadde trua på at det ikke skulle bli "som vanlig" etter denne sesongen. Det vil si at halve laget forsvinner.

Nå er Harald, Lindau og Smolinski ute. Vi kan i tillegg miste Sylling Olsen og Kamark.
Håper virkelig de to blir værende.

Får vi en ny laber vårsesong hvor et nytt lag må spilles inn?

Uansett er det bare å ønske Harald lykke til og takke for mange års tro og god tjeneste.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 16:15 
www.kilsk.com

http://www.glomdalen.no/kil/article3145547.ece

:cry:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 16:17 
Reserve

Jada-jada wrote:
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=910 ikke så bra :(

Snodig å velge Sogndal fremfor KIL hvis han virkelig mener at han har lyst til å spille i Tippeligaen igjen. Sjansene for å klare det med Sogndal er ihverfall ikke større enn med KIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 16:31 
Forumlegende

Antienga wrote:
Jada-jada wrote:

Snodig å velge Sogndal fremfor KIL hvis han virkelig mener at han har lyst til å spille i Tippeligaen igjen. Sjansene for å klare det med Sogndal er ihverfall ikke større enn med KIL.

penger...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 17:08 
Forumlegende

mikeb wrote:
Antienga wrote:
Jada-jada wrote:

penger...

Ja han skal vel melke mest mulig kr i sin aktive karriere. Og det er jo både naturlig og forståelig. Men veldig trist dette.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 18:33 
Saftblander

Der røyk vel alle muligheter til et eventuelt opprykk neste sesong.
Men uansett lykke til Stormoen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 18:38 
Klubbdirektør

Syntes det hadde vært artig om en fotballspiller kunne vært ærlig og bare sagt at "jeg bytter klubb grunnet jeg får mer i lønn" i stedet for det samme pjattet dem kommer med støtt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 19:15 
Forumlegende

Strømnes på gang??

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article1459109.ece

Han vil ihvertfall til oss:D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 19:33 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Strømnes på gang??

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article1459109.ece

Han vil ihvertfall til oss:D

Sitat Berntsen før idag!

Kongsvingers trener Thomas Berntsen er ikke sikker på om klubben kan ta seg råd til å hente Strømnes fra Vålerenga, uansett om de skulle ha aldri så lyst.

Strømnes er en veldig god spiller, men han vil koste mye i utdanningskompensasjon selv om kontrakten hans går ut nå. Så hvis han kommer til å koste flere hundre tusen, så vil ikke vi ha råd til det, sier Berntsen til TIPS.

Det finnes ikke penger, vi sender hjem en venstreback som har vært solid og fast på laget i hele år og KIL var overlykkelig da dem fant Terminator i fjor? Nei dette er ikke bra og ingen fra KIL kommer med noen utalelser heller? Tror ikke det var heldig at Steen dessverre måtte slutt i tillegg for nå ser det mørkt ut synte nå jeg. Man får ikke gode spillere for knapper og glansbilder, klarer man ikke å være med på karusellen så er dette veldig synd. Blir vel ikke lenge før vi selger Pelu og Samuelsson for det er som kjent godt å ha penger på bok :evil: Å Herregud nå skal jeg drikke meg dritings tror jeg.

Last edited by Jada-jada on 23 Nov 2007, 19:51, edited 2 times in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 19:33 
Kaptein

Vil uansett ønske Solan lykke til. Har vøri trofast lenge. Han kommer tel å få en bra velkommst når han returnerer tel Gjemselund, uansett å slags drakt han har på seg. Det er tross alt bare en Solan ! Takk Harald !

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 19:54 
Forumlegende

Utdanningskompensasjonens galskap slår til igjen. Denne er akkurat som barnetrygda: "Ta fra de fattige og gi til de rike" Nå har ikke småklubber som KIL råd til å hente hverken unge spillere fra lavere divisjoner eller svært gode spillere fra storlag.

Men denne kompensasjonen burde jo være en god investering for en eller annen pengesterk figur? Tenk hva man kan tjene på et salg av denne U21 spilleren om han blir solgt. Synes KIL er passive. Håper man går på potensielle sponsorer her.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 20:54 
Klubbdirektør

Skulle vel tro at det kom noe nytt om Tom Erik Breive snart også? Det var vel et håp om at det kunne skje noe i går?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 21:00 
Forumlegende

Siste oppdatering om Breive med mer:

http://www.glomdalen.no/kil/article3145790.ece

Litt betenkelig..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 21:19 
Grævling

Hele dette svartsfrist-opplegget begynner vel etterhvert å utspille sin rolle. Det hadde sikkert hatt sin misjon hvis det faktisk var slik at vi hadde hatt kontrakter å tilby som gutta uten å gruble kunne takket ja til. Men nå er det jo tydelig at både spillere som har vært i klubben, og spillere vi vil ha inn, bare sitter å venter på at andre skal komme på banen med noe bedre.

Vi må rett og slett ta til takke med å få de som ikke får noe bedre noe annet sted, og dermed ender det opp med at "førstemann til mølla" som takker ja til KIL får kontrakt....så får vi bare se hvor mange vi har råd til å gi kontrakt denne vinteren.

Faen sprette så drit lei jeg er av den økonimiske situasjonen vi har på Vinger. Går lottokupongen inn i kveld skal jeg donere hele dritten til KIL slik at jeg slipper irritere meg noe mer over dette denne vinteren, 2-3 mill ekstra skulle vel være nok til å få både Sylling, Breive, Tuelo, Moen, Kamark og Strømnes til å signere. Hadde vel vært nok til at også Stormoen og Smolinski hadde holdt seg i byen :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 21:21 
Klubbdirektør

Dette lover ikke godt i det hele tatt. Det er jo her snakk om spillere som har uttalt ønske om å spille for KIL. Da er det jo mest sannsynlig pengene det står på. Skjønner at KIL ikke kan tilby gull og grønne skoger men med et uttalt ønske om tippeligaspill innen 2009 så er det vel for f*** på tide å begynne å satse litt! Den økonomiske og sportslige gevinsten med tippeligaspill må vel være greit mye større enn småpengene KIL skal spare inn på luselønner.

Når det er sagt så kjenner jeg ikke Breive så veldig godt, og Kamark er ikke den spilleren jeg ønsker KIL skal sprenge budsjettet sitt på for å si det mildt. Men det er NÅ vi må handle om vi skal få en slagkraftig stall i 2008. Hvor er investorne? Om det er utdanningskompensasjon det står på for å få en spiller som Strømnes til KIL, en spiller som spiller fast på et av de bedre u21 landslagene Norge har hatt på lang tid, da skulle det vel være mulig å finne noen i markedet som er villige til å samarbeide med KIL for å sikre signaturen hans. Og det er åpenbart flere spillere jeg kunne brukt som eksempler på dårlig handlekraft her. I stedet for å tenke "jaja, hvis ikke han signerer så har vi jo 66 navn på blokka og kan bare gå til neste", så bør vi vel heller satse på de spillerne vi er sikre på at kan gjøre en solid innsats for klubben.

Vi har mistet Stormoen, vi har mistet Smolinski, vi mister mest sannsynlig Sylling og Kamark. Dete er ikke bra nok! Handekraft NÅ!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 47  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]