KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 09 Jul 2025, 23:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 18 Oct 2007, 18:55 
Forumlegende

Kongjohan wrote:
Dumt å bytte bort/gi bort/la Stormoen gå....PUNKTUM!!!
`

Ser gjerne at Stormoen fortsette han har hatt en fin formutvikling etter at skadene satte ham en del tilbake. Men dette er jo ryktetråden, så noe rykter må vi vel diskutere ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Oct 2007, 23:30 
Reserve

Selvom jeg mener han ikke er like god som før alle skadene kom, er Stormoen en veldig god spiller han.. Men å miste stormoen er ikke en krise for kil.. vi trenger en spiller som ikke bare spiller støtte pasninger og pasninger på tvers.. vi trenger en som kan utfordre i lengeretningen, noe jeg mener Harald stormoen langt ifra gjør ofte nok..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2007, 00:04 
Forumlegende

donald wrote:
Selvom jeg mener han ikke er like god som før alle skadene kom, er Stormoen en veldig god spiller han.. Men å miste stormoen er ikke en krise for kil.. vi trenger en spiller som ikke bare spiller støtte pasninger og pasninger på tvers.. vi trenger en som kan utfordre i lengeretningen, noe jeg mener Harald stormoen langt ifra gjør ofte nok..

Mulig han ikke gjør det ofte nok, men han har hatt mange flotte gjenombrudspassninger på høstsessongen i år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2007, 09:24 
Reserve

Tror ikke det er mange som skjønner hvor viktig Stormoen egentlig er for laget. Han er ikke like god som før skaden, det er jeg enig i. Men han er fortsatt en veldig god ballfordeler og stabilisator på midtbanen.
Dette er egenskaper som gjerne er litt usynlige i løpet av en kamp, men som betyr mye.
Han har vært med KIL gjennom en lang nedtur og noen oppturer, og kjenner klubben ut og inn.
Håper for all del han ikke forsvinner etter sesongen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2007, 09:39 
Reserve

Derrek wrote:
Tror ikke det er mange som skjønner hvor viktig Stormoen egentlig er for laget. Han er ikke like god som før skaden, det er jeg enig i. Men han er fortsatt en veldig god ballfordeler og stabilisator på midtbanen.
Dette er egenskaper som gjerne er litt usynlige i løpet av en kamp, men som betyr mye.
Han har vært med KIL gjennom en lang nedtur og noen oppturer, og kjenner klubben ut og inn.
Håper for all del han ikke forsvinner etter sesongen.

Kunne ikke sagt meg mer enig..er ikke BARE det han har prestert på bana i år som er så viktig for KIL. Også alt han har vært igjennom med klubben. Hvis du ser bort i fra han, Fremming og Ryen, så er det vel ikke all verden av spillere som har vært i KIL også i de dårlige periodene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 10:37 
Klubbdirektør

Mirza Durakovic har signert for 2 nye sesonger i Sundet... Så nå er han ute av bilde. Stormoen er nok viktig utad. Men dere kan ikke komme å si at han er en god ballfordeler. Det er nok noen år siden han var det. I år har passningene som regel godt i hytt og pine. Og han er litt for veik i taklingene nå en han var før. Han er kankjse redd for å slå opp igjen skaden sin og det skjønner jeg. Men vi hadde trengt en annen type sånn som Mirza.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 11:43 
Spiller

Uenig. Harald er en god ballfordeler. I høst har han slått noen deilige pasninger som få andre (eller ingen) i KIL gjør etter han.
I tillegg er gutten er en viktig stabilisator som gjør mye for laget som ikke alle legger merke til.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 12:28 
Forumlegende

Det KIL først og fremst trenger er en "sjef" på banen. En slik er nødvendigvis midtstopper eller midtbanespiller. Den som bretter opp armene og tar tak og går klart foran når det går dårlig, slik som mot Sogndal sist. En som gjrne da kjefter og smeller om nødvendig og samler troppene. Idag har man ikke det. Dette kan være forskjellen neste år mell topp-plass og lenger nede.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 13:11 
Forumlegende

ivo wrote:
Det KIL først og fremst trenger er en "sjef" på banen. En slik er nødvendigvis midtstopper eller midtbanespiller. Den som bretter opp armene og tar tak og går klart foran når det går dårlig, slik som mot Sogndal sist. En som gjrne da kjefter og smeller om nødvendig og samler troppene. Idag har man ikke det. Dette kan være forskjellen neste år mell topp-plass og lenger nede.

Helt enig! Man ser hva Martin Andresen er for både Brann og Norge for eksempel.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 13:14 
Klubbdirektør

Akkurat en slik spiller har vi i Ørjan Berg Hansen.
Håper han holder seg skadefri neste sesong! :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2007, 20:01 
Grævling

Hmff....Moss har visst allerede sikra seg denne Bjørn Johannesen på Sparta som driver og bøtter inn mål om dagen :-(

...kunne kanskje vært noe for KIL!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2007, 13:13 
Klubbdirektør

I mangel på mer passende tråd bruker jeg denne..

Inne i min andre sesong på nye Football Manager (2008), fikk jeg meg en hyggelig overraskelse. Lillestrøm måtte punge ut 2 mill når Rotta Rolf var på 30 kamper! Noen som vet om dette er tilfelle?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2007, 13:24 
Grævling

Ikke sikker på om vi har noen slik deal på han......det ser uansett ut til å bli lenge til det skulle skje!

Cred for bra navn på skapningen ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2007, 17:09 
Forumlegende

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=872

Kan bli bredde på stallen med så mange navn på blokka ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2007, 17:46 
Grævling

...så må vi kjøre gakk-gakk-løp 3 dager i uka for å kunne lønne hele bunten, men det er vel folk med på ;-)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]