Haraball wrote:
POenget med de korttidsinnlånte spillerne var vel nettopp at de var tilnærmet gratis. Å kalle de for dyre korttidsløsninger slik noen gjorde her blir vel helt feil.
Jeg føler på meg at det må dukke opp nye ansikter nå. Det får da være grenser for å balansere på en knivsegg. Men det meste er vel bedre enn å gå konk eller miste lisensen pga underskudd.
Jeg liker det det nye regimet har gjort jeg. ca 15 virkelig gode spillere og så syltynt er bedre enn 7 gode og 13 middelmådige.
Jeg er også fornøyd med den jobben som er gjort av sportslig ledelse når det gjelder å hente inn spillere.
Kan heller ikke huske at det har vært enorme ovasjoner, eller steinkasting, det er forstålig at man sparer inn penger nå, det er tvingende nødvendig og sportslig sett kan vi neppe komme høyere enn en 4. plass. Men en eller to nye A-lagsspillere kommer vi nok ikke utenom å hente, om det er jr. spillere eller hentes inn på annen måte er underordnet, bare vi har nok spillere til å stille med 11 mann + nok reserver i resten av kampene i år.
Får vel bruke van Wijk som spiss hvis det røyner på