Tilskuer wrote:
Mot bodø må vi klare oss uten Ryen og Pelu, surt for oss og veldig heldig for bodø laget, for jeg tror de kunne fått kjørt seg.
Etter det Pelu viste i dag tror jeg ikke det er han som kunne avgjort mot Bodø/Glimt. Han setter straffa og han scorer et ferdigscora mål, greit nok.
Men resten av kampen er han så å si ubrukelig, og sløser bort overganger og innlegg som kunne ført til både 2 og 3 mål til. Og syns jeg har sett litt for mye av det de siste kampene, selv om han glimter til med noen finter innimellom.
Banens beste i dag var hele forsvarsfirern som var utrolig sterke hele kampen igjennom. Notodden kom nesten ikke til en eneste sjanse. Mens Jeg telte 3 mål på 5 sjanser til KIL. Det er bra, og hadde vi vært så effektive resten av sesongen....Da hadde luktet tippeliga, ihvertfall en liten eim...[/i]
Tja, første gangen jeg har hørt at en spiller som scorer 2 mål og legger opp til nr. 3 er så og si ubrukelig.
Forøvrig tapte bodæ mot Skeid, relativt utrolig, men det beviser ihvertfall at bodølaget ikke er umulige å slå.