KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 10 Jul 2025, 22:16

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 89 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2007, 18:16 
Grævling

....da melder jeg overgang til Briskebybanden ;-)

Men helt seriøst....vi kunne vel prøvd å få han inn som investor, har vel gjort det greit som eiendomsmogul denne krittlinjesniffer'n....er vel god for en del mill som vi kunne trenge ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2007, 18:37 
Forumlegende

Fowler ja. tenk hvilket markedsføringsjippo det kunne vært! Hadde man fått til noe sånt hadde det funka på alt..salg av spillertrøyer, flere tilskuere etc. Hvorfor ikke prøve? En superstjerne hadde vi hatt godt av.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Jul 2007, 21:21 
Trener

Karlsen wrote:
Fowler ja. tenk hvilket markedsføringsjippo det kunne vært! Hadde man fått til noe sånt hadde det funka på alt..salg av spillertrøyer, flere tilskuere etc. Hvorfor ikke prøve? En superstjerne hadde vi hatt godt av.

Tja, da hadde jeg foretrukket Almeyda og Flores, som ikke fikk forlenget kontrakten med Lyn. Så Lyn-Aalesund, og den pasningsfoten almeyda har er helt vanvittig.... Ikke en eneste feilpasning. Men, er vel urealistisk å drømme om Almeyda i rød kil-drakt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 12:24 
Klubbdirektør

Kilde Nettavisen

Kenneth Dokken er også til salgs, og skal være ønsket i Sogndal. Eidsvold Turn har fått lov til å snakke med Einar Kalsæg. Det pågår med andre ord en aldri så liten ryddesjau i Drammen.

Er Einar Kalsæg int i å spille 2 div fotball igjen da tro :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2007, 18:21 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Kilde Nettavisen

Kenneth Dokken er også til salgs, og skal være ønsket i Sogndal. Eidsvold Turn har fått lov til å snakke med Einar Kalsæg. Det pågår med andre ord en aldri så liten ryddesjau i Drammen.

Er Einar Kalsæg int i å spille 2 div fotball igjen da tro :roll:

De trenger ihvertfall forsterkninger, sliter voldsomt med skader om dagen.
Men nå har han jo fått en del spilletid på godset de siste kampene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2007, 15:17 
Materialforvalter

Kælsag tilbake til KIL hadde vært veldig bra. Med han, Pelu, Torp og Sylling hadde vi vært veldig bra forspent på kantene. Torp og Sylling er jo gode indreløpere også.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2007, 22:26 
Forumlegende

s122949 wrote:
Kælsag tilbake til KIL hadde vært veldig bra. Med han, Pelu, Torp og Sylling hadde vi vært veldig bra forspent på kantene. Torp og Sylling er jo gode indreløpere også.

Snakka med en godset supporter i dag som fabla om at han hadde hørt rykter om at Kalsæg var på vei tilbake til KIL, men han er ikke av de best oppdaterte alltid ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2007, 09:39 
Klubbdirektør

Etter det som sto i avisa i dag blir det ingen nye spillere. Trist. Hvordan kil skal klare å henge med uyover høsten med den tynne stallen man har i dag skjønner ikke jeg. Og hvordan man skal prøve å rykke opp i 2008 vet dem vel ikke selv. Hvordan de skal klare seg utover høsten blir spennende å se.

Profile  

PostPosted: 12 Jul 2007, 10:47 
Reserve

Overhodet ikke overraskende, med det elendige publikumsoppmøte på Gjemselund må klubben spare penger.

Tragisk med alle skadene, jeg håper det blir stillt noen spørsmål til treningsmetodene. Det blir tøft å nå en 8. plass nå. Opprykk neste år er ikke et tema, med mindre klubben flytter til et sted hvor folk gidder å møte opp på hjemmekamp.

Folk i området burde virkelig skamme seg. Hvor er lokal patriotismen hos glåmdølene? I Oslo går folk rundt med vålerengen og Lyn drakter og det er "in" å vise patriotisme til henholdsvis øst eller vest. Hva driver folk med på Vinger og i distriktet ellers?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2007, 11:50 
Forumlegende

Janko wrote:
Etter det som sto i avisa i dag blir det ingen nye spillere. Trist. Hvordan kil skal klare å henge med uyover høsten med den tynne stallen man har i dag skjønner ikke jeg. Og hvordan man skal prøve å rykke opp i 2008 vet dem vel ikke selv. Hvordan de skal klare seg utover høsten blir spennende å se.

Vil nok tvinge seg frem et behov for forsterkninger, men er jo ikke sikkert man kommer til å kjøpe spillere, kan hende det blir mer korttidslån av U21 aktuelle spillere med lite spilletid f.eks xxxxxx ;)

Så har vi jo også en av Norges beste midtbane spillere gjennom tidene på benken, kanskje han skulle løst spillerlisens igjen ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2007, 13:35 
Forumlegende

Jeg regner også med at om vi blir værende litt for nære nedrykkstreken så henter man inn folk. Er jo fotsatt god tid på å hente inn folk. Et nedrykk ville kostet mye mye mer enn enn å hente inn et pra tre gode spillere.

Samtidig har jeg trua på at vi uansett skal kunne holde god avstand til nedrykkstrida.

Så lenge man ikke viser handlingslammelse i en eventuell nedrykkstrid så er jeg komfortabel med stallen slik den er nå. Er jo slett ikke ille den, ikke noe dårligere enn de tidligere sesonger, selv om den nå er noe tynn.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2007, 14:30 
Klubbdirektør

Er vel i utgangspunktet kun venstreback vi ikke har ordentlig dekning på. En ung sulten venstreback kunne jo eventuelt vært greit å ha, men dette er vel muligens en posisjon fredrik nilsen kan ta.

Synes ikke det er noen vits i å hente inn nye spillere på dette tidspunktet dersom det ikke dukker opp en spiller som er så god at han kan gå rett inn i førsteelveren og heve laget.

Som det ble nevnt i glåmdalen gir dette ungguttene flere sjanser til å prøve seg i 3. div. og det kan kanskje være en faktor som gjør at vi har flere spillere å ta av i de yngre rekker etter hvert.

En ting jeg reagerte litt på er at ikke Petter Lindstad ble nevnt som et alternaltiv på midten. Er han skadet han også? Han nevnes jo ikke med et ord. Jeg ville ikke akkurat mistet nattesøvnen om han skulle få mer spilletid utover i sesongen. Synes han har tatt godt vare på de sjansene han har fått.

Stallen KIL har i dag bør i alle fall være mer enn god nok til å overleve i førstedivisjon.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2007, 16:03 
Klubbdirektør

Jo i orden at flere unggutter for sjansen. Men er ikke mange av dem som hever laget noen verdens ting. Linstad er god han, men er ikke rask nok. Han hever ikke midtbanen han heller. Men det som irriterer meg er at ledelsen prater om satsing og bygging av stadion. Ser nå hvordan man satser. Hvis man skal satse for man jo starte nå. Ikke i mars til års igjen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2007, 16:27 
Reserve

Janko wrote:
Jo i orden at flere unggutter for sjansen. Men er ikke mange av dem som hever laget noen verdens ting. Linstad er god han, men er ikke rask nok. Han hever ikke midtbanen han heller. Men det som irriterer meg er at ledelsen prater om satsing og bygging av stadion. Ser nå hvordan man satser. Hvis man skal satse for man jo starte nå. Ikke i mars til års igjen.

De har satset, men resultatene og tilskuerne uteble.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2007, 16:33 
Forumlegende

Starten på høstsesongen betyr mye for hva som må skje framover. Med Hønefoss og MK hjemme, Hamkam borte og Skeid hjemme MÅ man ha 9 poeng på disse kampene. Har man klart det vil jeg tro det etterhvert har blitt en fin luke nedover på tabellen. Færre poeng enn dette og jeg tror man ikke er så langt fra nedrykkstriden, da må det gjøres noe.

Men det er interessant det med utspill om opprykk neste år og utbygging av stadion kontra det å skjære inn til beinet igjen. Skulle vært veldig greit å vite hva 3 års planen til KIL Tf er.

Plasseringen på tabellen har jo også økonomiske konsekvenser.

Men det er helt naturlig å forvente at laget blir bedre i høst enn i vår med så mange nye spillere og innkjøring av ny spillestil denne sesongen. Regner med ting begynner å sitte utover nå. Eller for å si det på en annen måte: Det ville vært direkte unaturlig om ikke ting etterhvert begynner å sitte utover høsten.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 89 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]