KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 Jul 2025, 23:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 280 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2007, 17:57 
Reserve

Du kan ikke si at Dani Alves er søppel! Da har du faen ikke peiling på fotball ass. Omtrent alle storklubber er interresert i han.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2007, 19:02 
Klubbdirektør

Bergkamp wrote:
Dani Alves søppel???

Poenget er at United ikke har brukt for Alves.. United bør og skal prioritere et spisskjøp..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2007, 20:01 
Kaptein

Bjønnern wrote:
Du kan ikke si at Dani Alves er søppel! Da har du faen ikke peiling på fotball ass. Omtrent alle storklubber er interresert i han.

Akkurat det jeg mener og. Men var noen andre som mente han var søppel. En av europas klart beste backer.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2007, 20:33 
Klubbdirektør

Ellers har United frigitt unggutter som Jamie Mullan, Phil Marsh, Danny Rose og Floribert Ngalula.

http://www.manchestereveningnews.co.uk/ ... erves.html

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2007, 13:25 
Reserve

Alves tar over for Neville da han legger opp!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2007, 14:43 
Klubbdirektør

Ja, greit nok. Men som sagt: United bør og skal prioritere en spiss! Har nok ikke råd til å kjøpe både Alves og en spiss..

Dessuten takler jo Fletcher høyrebacken bra 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2007, 15:41 
Reserve

Trokke backene blir noe problem, har grei backup, men en forsterkning der hadde vært greit... Men aller viktigst-spiss

http://www.united.no/index.php/news/nyh ... _nestemann

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jun 2007, 15:50 
Reserve

United er interresert i Fabio Quagliarella, men han ble kjøpt og blir nå eid av Udinese... Tror nok ikke han kommer!
Også har L'pool og United meldt interesse for Torres!
http://www.united.no/index.php/news/nyh ... _matadoren

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jun 2007, 16:24 
Grævling

...ryktene sier at han går til KIL!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Jul 2007, 21:46 
Forumlegende

Tevez går igjen i ryktespaltene om dagen.

Jeg har studert han på youtube. Han er absolutt en interessant fotballspiller. Veldig kjapp, skyter med begge bein og er brukbar på begge, scorer mål fra kort hold, langt hold i spill, frispark. Veldig liten av vekst egentlig, men likevel veldig sterk i kroppen. Bra mottak og kan gjøre vettuge ting i trengte situasjoner.

Ja takk, han og Rooney på topp tiltaler meg veldig :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2007, 20:56 
Reserve

van der Sar
Neville Vidic Ferdinand Evra
Ronaldo Hargreaves Scholes Nani
Rooney Tevez

Benk: Kuzcack, Heinze, Anderson, Carrick/Scholes

Takk Ferguson :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Jul 2007, 15:31 
Klubbdirektør

Hadde det vært snakk om en evt Tevez overgang ved juletider ville jeg vært negativ. Men nå kan man ikke si annet enn at det vil være en kjempeforsterkning. Dette ser ut til å bli en knall sesong for United. Men om det holder til trofeer får man vente å se. Midt

Tenk Rooney og Tevez på topp, og C Ronaldo og Nani (evt gamlefar Giggs som jeg tror fortsatt har mye å fare med..) på hver sin kant.

Midtbanen er utrolig vanskelig og forutsi, for det kan vel ikke sies å være annet enn meget stor konkurranse om plassene - Men ikke noe er vel bedre enn det. Scholes, Carrick, Hargreaves, Anderson og Fletcher.. Også har vi selvfølgelig den irske poteten O shea - Men jeg håper virkelig at vi slipper å se han på midtbanen til United i år. Det må i allefall være i de verste skadetilfellene.

Forsvaret er vel greit nok.. Ferdinand og Vidic i midtforsvaret. Hva så med backene? Alternativene er flere på venstrebacken der vi har Evra og O shea, og i tillegg har faktisk Anderson uttalt at han ønsker å kjempe med Evra om denne plassen. Nei.. Jeg håper å se Anderson høyere opp på banen. Høyrebacken vil vel sannsynligvis evigunge Garry Neville kapre, men Wes Brown gjorde en bra jobb i fjor da skadene florrerte, dog i midtforsvaret, men kanskje han kan kapre høyreback-plassen hvis han får justert innleggsfoten som p.d.d. ikke er så mye å skryte av.

Keeper plassen er faktisk den plassen jeg bekymrer meg mest for. Var Der Sar imponerte vel ifjor, men det var enkelte situasjoner som får meg til å tvile.. Kanskje begynner man å se at alderen begynner å "hemme" den nederlandske keeperen! Kuszczak imponerte ihvertfall ikke i fjor. Hvis ikke et under skjer i sommer, så kan jeg ikke skjønne at han skal være god nok. (Det ryktes også om at Sunderland ønsker å hente han på lån). Så har man selvfølgelig Ben Foster. Han beviste ifjor for Watford at han er god nok til å ta fra Van der Sar plassen i mål. Problemet er bare at unge Foster er ute med skade en god stund. Det er vel tvilsomt, men kanskje burde SAF hente en keeper til? Det blir kanskje litt tynt i rekkene hvis Kuszczak blir lånt ut?

Nå ryktes det også, før denne tråden blir postet, at Tevez sin overgang til United kan gå i vasken, tydelig grunnet en sinnsvak islending (les: Eggert Magnusson). Isåfall får SAF fortsette å jakte på en spiss. For det må United ha. Det skal ihvertfall bli spennende å følge saken ang ny spiss (forhåpentligvis Tevez).

Jaja.. Nok skriblerier :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Jul 2007, 17:29 
Reserve

Er bare islendingen som nekter for at Tevez er på vei til United... en ifølge SkySports, har klubben gitt Tevez tillatelse til å snakke med United! Skal mye til for at Tevez IKKE går til United tror jeg...

Keeper plassen er grei nok, håper det blir siste sesong for van der Sar, og at de henter en ny keeper neste år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Jul 2007, 18:46 
Klubbdirektør

ManUtd wrote:

Nå ryktes det også, før denne tråden blir postet, at Tevez sin overgang til United kan gå i vasken, tydelig grunnet en sinnsvak islending (les: Eggert Magnusson).

Sinnssvak?? Ville du ha lånt ut C.Ronaldo til f.eks Barcelona? Gratis?? Eller til Chelsea, for den saks skyld som er i samme liga til og med..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jul 2007, 13:10 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
ManUtd wrote:

Nå ryktes det også, før denne tråden blir postet, at Tevez sin overgang til United kan gå i vasken, tydelig grunnet en sinnsvak islending (les: Eggert Magnusson).

Sinnssvak?? Ville du ha lånt ut C.Ronaldo til f.eks Barcelona? Gratis?? Eller til Chelsea, for den saks skyld som er i samme liga til og med..

Gratis? Hmm.. ok..?

Nei selvfølgelig ikke.. Men hva i all verden har det med saken å gjøre?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 280 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]