KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 19 Jul 2025, 00:49

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 13:42 
Menne det forteller bare at klubber som er mindre enn KIL og har verre budsjett. Er bedre enn KIL til å satse på unge spillere . Og gi Norges talenter en framtid i Norsk fotball.

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 13:45 
Forumlegende

Kongsvinger ligger jo nesten i Sverige så det å bruke svensker på laget er det samme som å bruke lokale talenter :lol:

For å være seriøs så har vi diskutert dette i mange tråder tidligere og klubben er helt sikkert klar over at det å avle frem unge talenter er viktig både for å bygge stallen og for å bedre økonomien i klubben, men det finnes desverre ingen magisk formel for å få frem fotballtalenter, litt tidlig å si om unggutta i Tromsdalen lykkes også.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 13:52 
mhm :P blir en spennende sesong og for å se om disse ungutta i angreps rekka lykkes. Det som kjennetegner årets TUIL lag , er ekstrem hurtighet i alle lag deler. Farli kontrings lag. Vist di møter lag som sliter med fart . Så vil di slite. Akkurat som mot MK . Der trenern sa etter kampen : de spiller også bevisst på sine hurtigtog der foran som i perioder nesten løper i ring rundt MK-forsvaret. Nilsen/Ruthford Pedersen fikk store problemer med å demme opp for farta til angrepsduoen Ahamed/Lamøy, og Tromsdalen viser her at de har spillere som alene kan skaffe laget flere poeng i år.

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 13:54 
Grævling

ruben_nilsen wrote:
Dette er A-stallen til Tromsdalen . Her ser du at 11 av 20 spillere er mellom 18-23 år. Der har du argumenteringen min på satsingen til Tromsdalen.
[/b]

Følgende spillere i KIL er 23 år eller yngre:

1 Alexander van Wijk keeper
3 Fredrik Nilsen forsvar
4 Arnar Førsund forsvar
5 Petter Aspebakken Linstad midtbane
6 Ørjan Berg Hansen midtbane
7 Johan Nilsson Guiomar forsvar
8 Magnus Sylling Olsen midtbane
12 Lasse Bergan Foss forsvar
16 Herman Odden forsvar
21 Carl-Erik Torp angrep
24 Ragnar G. Koffeld angrep

Hvor mange blir det? jo...tror jaggu det også blir 11 stk ;-)

Men men...alt er stort i Tromsø, 11 er kanskje et større tall nord for polarsirkelen enn nedenfor.

Så er vel kanskje også noe av årsaken til at TUIL har mange unggutter i stallen rett og slett pga at de ikke har råd til å hente inn eldre, og mer rutinerte herrer...som dermed krever med betalt!

Budsjettet til TUIL tvinger dere rett og slett til å gå for unggutter...så for all del. Kos deg med ungguttene på TUIL. VI skal ha et best mulig lag....uansett alder.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 14:04 
Kaptein

ruben_nilsen wrote:
Så til deg som har mål snitt alder :P hehe , prøv å les innlegget mitt luring. Jeg sier at halve stallen består av unge spillere fra alderer av 18-22 år . Ikke at første 11ern består av det. Ødelegger litt av diskusjonen når du ikke forholder deg til faktum i saken. :) Så tenkt før du svarer neste gang

Hjelper lite å ha 18-åringer i stallen når de ikke får spille. Må se på dem som spiller. Og de som spiller er jevngamle med KIL-gutta. Men hyggelig for deg at du ser på Tromsdalen som en foregangsklubb. Stå på videre. Skulle ikke forundre meg om du kanskje har et større talent som materialforvalter enn keeper. Da har du kanskje også sjans til å få kontrakt med O store Tromsdalen - forgangsklubben fra gokk!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 14:06 
Klubbdirektør

Skal ha to pølser i lompe når jeg kommer oppover.. fikser vell det du? Og siden TUIL har så sinnsykt kjapt lag i år, så skal jeg ta tiden på deg også!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 14:11 
KIL4ever ... vist du hadde hatt litt fotball kunnskaper så hadde du kanskje hatt noe vettig å si. Du kan jo ikke noe geografi heller. Men vet en ting du kan heie på KIL ;) hehe

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 14:18 
Klubbdirektør

ruben_nilsen wrote:
KIL4ever ... vist du hadde hatt litt fotball kunnskaper så hadde du kanskje hatt noe vettig å si. Du kan jo ikke noe geografi heller. Men vet en ting du kan heie på KIL ;) hehe

Kan ikke du bare gi deg nå :roll: du klarer jo ikke å svare på noe som har innhold eller gjelder fotball.

Kryp tilbake til det sabla hølet du har kommet ut fra og del heller dine tåplige meninger med likestillede som holder med TULL.

Du har nå vist gang på gang at du ikke klarer å svare på spørsmål som går direkte på fotball og det er det vi diskuterer her samt vi driter i TULL uten om at vi skal ha 6 poeng mot de.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 14:33 
Grævling

Haff...blir jo usaklig selv av dette, men men....det får stå til!

Hentet fra http://www.tuil.no:

Bli TUIL- spiller

Vi har bestandig plass til nye spillere. Uansett alder ,eller ferdighet finnes det et tilbud til de som vil spille fotball i TUIL.

Ikke så rart at det er mye yngre folk på laget, men nå skal snittet økes, jeg skal melde meg inn til tjeneste....får håpe jeg rekker å bli klar til kampen mot KIL ;-)

....hm, vinduet er vel stengt i disse dager, får prøve å lure meg inn under kategorien "talentfull spiller som trenger spilletid for å komme i betraktning til landet's U21-landslag" :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 14:42 
Forumlegende

Raggen wrote:
Haff...blir jo usaklig selv av dette, men men....det får stå til!

Hentet fra http://www.tuil.no:

Bli TUIL- spiller

Vi har bestandig plass til nye spillere. Uansett alder ,eller ferdighet finnes det et tilbud til de som vil spille fotball i TUIL.

Ikke så rart at det er mye yngre folk på laget, men nå skal snittet økes, jeg skal melde meg inn til tjeneste....får håpe jeg rekker å bli klar til kampen mot KIL ;-)

....hm, vinduet er vel stengt i disse dager, får prøve å lure meg inn under kategorien "talentfull spiller som trenger spilletid for å komme i betraktning til landet's U21-landslag" :twisted:

Du er vel kontraktsløs regner jeg med, så da gjelder vel ikke overgangsreglene på samme måte. Regner med at du spiller mot KIL :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 14:54 
hehe :P huff , gud hjelp dere ! :D Dere er som gamle folk som sitter på et gamle hjem å tråkker ned på politikerne . Siden dere tror det vet så mye bedre selv. Blir vell litt isolert av å bo i Konsvinger siden dere ikke får med dere va som skjer ellers i verden;)

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 15:00 
Så er jo spørsmålet mitt til han herremannen så skryter så mye av det unge KIL laget sitt. Hvor mange av dem er lokale spillere ? :P hehe... Er kun Petter det vettu.

Så kan du ikke hakke ned på TUIL heller :P ta å gjør det når dere prestere bedre. Akkurat nå er dere et potensielt bunnlag

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 15:10 
Klubbdirektør

Det spørs hvor man setter grensa LOKALT det. Det kan være fra Trysil og helt til Strømmen. Ikke enkelt å sette grenser her, Samme er det vel der oppe også. Der som det er milevis mellom hvert hus. :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 15:12 
Klubbdirektør

ruben_nilsen wrote:
hehe :P huff , gud hjelp dere ! :D Dere er som gamle folk som sitter på et gamle hjem å tråkker ned på politikerne . Siden dere tror det vet så mye bedre selv. Blir vell litt isolert av å bo i Konsvinger siden dere ikke får med dere va som skjer ellers i verden;)

Stakkars DEG, sier jeg, som ikke har annet å finne på enn å lage kvalme innpå her.. ;)

Eller, vent, kan jo forstå det, så isolert som man lever oppi der!

EDIT: For ikke å si stakkars DEG, du som brukte opp 100 000 kroner for å spille 2 div! :lol:

Last edited by Korslund on 26 Apr 2007, 15:18, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 15:17 
Klubbdirektør

ruben_nilsen wrote:
hehe :P snakker vi håpløse påstander så er det akkurat det dere sier. Jeg er ikke bitter og kommer ikke tilbake 1 år å kritisere KIL . Jeg har vært kritisk til dem hele tiden og har ikke prøvd å få kontrakt med dem heller. Det er fordi jeg er ikke god nok for 1.div. Så skal ta 3-5 år i 2.div før jeg tar steget opp. Så ikke prøv deg på den ;) jeg tenker på alle di andre , di som var bedre enn meg og er bedre. Di som er god nok og har ferdighetene til det. Jeg tenker ikke på meg selv men på di arrogante trenerne som ikke gir spillerne en sjanse fordi dem har noe personli i mot dem.
Man er ikke talenter fordi man kan sparke en fotball vet du. Da er det mange gode spillere rundt om i Norge. Hvis det hadde hvert så mange talenter på Ntg hvorfor er ingen av dem i eliteserien eller adecon da.

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]