KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 Jul 2025, 01:42

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 112 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 01:33 
Klubbdirektør

Slettes ikke værst.. kjøp kjøp sa kjærringa!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 01:46 
Klubbdirektør

1892 wrote:
Slettes ikke værst.. kjøp kjøp sa kjærringa!

Og gundis er død død............

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 08:39 
Materialforvalter

Apropos Gundersen: Tror faktisk jeg så han kjøre ut fra Tavernaen 17.30 i går ettermiddag... lurte på om han hadde tenkt seg på match, men han turte vel ikke..

Og angående kampen: Jeg er MEKTIG imponert over spillet gutta presterte, og jo det er faktisk en trøst på en sådan dag. Stå på gutta!

Supporterene på sittetribunen: Kjempesuksess...selv var jeg ikke der, men det var fordi jeg hadde med fatter'n på kamp. Kommer ved neste anledning.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 09:02 
Klubbdirektør

Gundersen var på kampen ja. Han satt helt rolig også da Lillestrøm scoret.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 10:55 
Reserve

Meget bittert tap, men jeg synes kampen gir håp om en god sesong for som de fleste andre synes jeg KIL var klart best.

Vi får tro at scoringene kommer mot Skeid og Notodden. Det bør bli 6 poeng.

Gundersen var der ja med kjæresten. Trodde han skulle vært i Skien i går?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 11:30 
Trener

1892 wrote:
Gleder meg til å få se bildene i morgen. Og det er ingen tvil. Bare å bestille 100 konfettkanoner for resten av sesongen. Begynn kronerulling folkens! Det der var det kuleste vi har hatt på lenge.. slår blussing lett!

Satt i kommetatorboksen og så bare dette i øyekroken, men det var rett og slett vakkert det jeg så. Vi kommenterte også det på radioen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 12:01 
Grævling

Antienga wrote:
Gundersen var der ja med kjæresten. Trodde han skulle vært i Skien i går?

...måtte vel hvile ut i kjente trakter før kveldens batalje i 2. divisjon mot Byåsen, for han spiller vel kanskje der? eller blir det LSK-3?

Uansett.....nå får vi vel snart komme oss videre i livet ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 13:22 
Forumlegende

1892 wrote:
Gleder meg til å få se bildene i morgen. Og det er ingen tvil. Bare å bestille 100 konfettkanoner for resten av sesongen. Begynn kronerulling folkens! Det der var det kuleste vi har hatt på lenge.. slår blussing lett!

Konfetti funka bra ja, sliller den j..... røyken som bl.a forsinket landskampen mot Bosnia i ca. 1 time :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 13:23 
Grævling

...så har du å se etter å dukke opp for å hente medlemskortet ditt på Bislet ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 14:35 
Forumlegende

Ivar Rønningen blåses opp i skyene i alle aviser i dag og han hadde mange gode redninger og var den største årsaken til at vi ikke fikk poeng i går, det at han får så god kritikk tyder jo bare på at KIL hadde det metse av presset i går. Jeg syns heller ikke at Conny Månsson var så mye dårligere enn Rønningen, det var et par feberredninger fra ham som hindret Ham-Kam i å score et par mål til.

Her er forresten en ganske realisitisk kamprapport fra briskebybanden ???
http://www.briskebybanden.com/forsiden/ivar_redningen_/

Og Skogheim syns vi var best :)
http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=7370
Jeg så han sto og vinka alle våre spillere oppover mot slutten av kampen slik han gjorde i fjor, han glemte nok hvem han jobba for ;)
(Kan hende han vinka Kamma tilbake i forsvar også, men jeg velger å tro noe annet)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 15:32 
Klubbdirektør

Skamma var heldige og fremstod ikke som noe opprykkslag i det hele tatt.
Man må ha vært blind i går hvis man ikke fikk med seg at KIL var klart best og burde vunnet 3-1.

Det var surt å tape på en så flott dag, men man ser store kvaliteter og laget kommer til å plukke mange poeng etter hvert.

Skeid og Notodden vil merke dette da det er umulig å ha så mye uflaks i flere kamper denne sesongen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 17:10 
Reserve

Jada-jada wrote:
Skamma var heldige og fremstod ikke som noe opprykkslag i det hele tatt.
Man må ha vært blind i går hvis man ikke fikk med seg at KIL var klart best og burde vunnet 3-1.

Det var surt å tape på en så flott dag, men man ser store kvaliteter og laget kommer til å plukke mange poeng etter hvert.

Skeid og Notodden vil merke dette da det er umulig å ha så mye uflaks i flere kamper denne sesongen.

Får vel ikke sagt det bedre tror jeg

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 17:39 
www.kilsk.com

LocoPolo wrote:
Kongsvinger?? jaja. fy faen å dårlig. KILSK dere har vel ikke vurdert å drite dere mer ut? Fy faen må bare le ass... Var dere 20 eller 30 stk igår?

Uansett hvor mange vi var, vi knuste banden! Vi sang for full hals gjennom hele kampen, og selv om dere var 400 stk fler enn oss så var dere utrolig tamme. Mulig dere vant kampen (veldig ufortjent), men vi vant ihvertfall overlegent på tribuna.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 17:43 
www.kilsk.com

LocoPolo wrote:
Kongsvinger?? jaja. fy faen å dårlig. KILSK dere har vel ikke vurdert å drite dere mer ut? Fy faen må bare le ass... Var dere 20 eller 30 stk igår? Jaja. Dere hadde kanskje mye av spillet. Men så gjelder det å score i fotball, noe dere ikke gjorde.

Kan heller ikke si at kampoverførngene deres på radio, var best!!! For hvem overfører en kamp via mobil?

Jaja... Kongsvinger fotball måtte dere rykke ned til 7.div

hehe man ser jo at du er et levende bevis på at to søsken ikke bør ha seg i senga.. var vel en annen som sa det samme er forleden

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 17:59 
Reserve

LocoPolo wrote:
Kongsvinger?? jaja. fy faen å dårlig. KILSK dere har vel ikke vurdert å drite dere mer ut? Fy faen må bare le ass... Var dere 20 eller 30 stk igår? Jaja. Dere hadde kanskje mye av spillet. Men så gjelder det å score i fotball, noe dere ikke gjorde.

Kan heller ikke si at kampoverførngene deres på radio, var best!!! For hvem overfører en kamp via mobil?

Jaja... Kongsvinger fotball måtte dere rykke ned til 7.div

du virka jo sivilisert lille venn. " Fy faen må bare le ass" er en setningsammensetning som hører til på 14 åringer. dessutren er det ikke et komma eller punktum satt på riktig sted. uttal deg gjerne på vårt forum, og å kunne skrive er bare et minstekrav. Ham-Kam vant ufortjent, og er det mest usportslige laget jeg har sett på Gjemselund. Håper du er stolt.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 112 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]