KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 Jul 2025, 16:02

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 109 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 22:47 
Klubbdirektør

"..så vil sikkert flere "aksjonere" på ett eller annet vis!"

Oh yes! :mrgreen:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 22:52 
Grævling

....nå får jeg virkelig håpe at ikke lokalene til Glåmdalen tilfeldigvis ender opp med å "ta fyr" en dag i påsken, da får vi vel skylda for det også ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 22:53 
Klubbdirektør

KIL4ever wrote:
Tilhenger wrote:
Det hjelper nok lite å angripe Glåmdalen så lenge A-pressen styrer butikken. De er vel største aksjonær og lokale hensyn teller lite dersom kostnader skal kuttes.

Greit nok det, men jeg tviler på om det er A-pressen sentralt som bestemmer HVOR Glåmdalen skal kutte. Hvis jeg ikke husker helt feil så sto redaktør Nordberg nylig frem og fortalte om rekordoverskudd

Dersom kostnadskuttet er stort nok totalt sett vil det vel før eller siden ramme sportsredaksjonen. Kan liksom ikke forestille meg at dette er et initiativ fra redaltørene og at frigjort spalteplass skal fylles med lokal satsing i Volvo orginal e.l.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 23:30 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
....nå får jeg virkelig håpe at ikke lokalene til Glåmdalen tilfeldigvis ender opp med å "ta fyr" en dag i påsken, da får vi vel skylda for det også ;-)

Hehe.. nei, venter til sesongstart :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 15:02 
Reserve

Glåmdalen kan man mene mye rart om, men de skal ihvertfall prise seg lykkelig over at de har et monopol. At de skal redusere KIL-stoffet til fordel for ren nonsens som bare interesserer familien til de omskrevne - samt frigjøre mer plass til mobil-bilder av natur og SMS-idioti, er trist men ikke noe sjokk. Men samtidig er det nok en grunn til ikke å abonnere/kjøpe/lese den tynne lefsa.

Det mest virkningsfulle er som regel å sende endel oppsigelser. Begrunnede oppsigelser. Lavere opplag skjønner både redaktører og aksjonærer. Noen oppfordringer (som er synlige også for andre) om å stoppe abonnementet sitt, kan også være virkningsfullt.

Personlig synes jeg ikke frokosten ville smakt vesentlig dårligere om jeg ikke hadde lest Glåmdalen samtidig. Dagen blir omtrent den samme uten. Iblant er blekka så tynn at jeg forveksler den med Plantasjen-innstikket som pleier å være med.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 16:33 
Reserve

TaigerVudds wrote:
Iblant er blekka så tynn at jeg forveksler den med Plantasjen-innstikket som pleier å være med.

Faktisk er det mer interessant å lese Plantasjen-reklamen enn Glåmdalen innimellom.. like mye relevante nyhetssaker også.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 16:56 
Forumlegende

Jeg kan helt klart skjerpe meg ettersom jeg kjøper Glåmdalen i løssalg så og si hver dag. Man burde kanskje være bevisst på å få lest den uten å betale for den. Har tilgang til å lese avisa på jobb og tar timesekspressen så og si daglig og der ligger det jo noen tynne Glåmdalen-blekker som regel også. Et tredje alternativ er biblioteket. Så med litt skjerping kan man glatt unngå å bruke penger på pravdaen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 20:42 
Forumlegende

Glåmdalens annonser om noen til å dekke KIL?
Er / var det en del av samme sak?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Mar 2007, 01:05 
Klubbdirektør

Det gjaldt vel live oppdatering under kampene det, Ivo..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Mar 2007, 09:24 
Forumlegende

Korslund wrote:
Det gjaldt vel live oppdatering under kampene det, Ivo..

Selvsagt når du sier det.
På den annen side, om Gdalen, så vil man ikke akkurat savne kampreferatene egentlig. Som regel har de null niks med kampen å gjøre.
Mye av det som står på mandag kunne ha stått på tirsdag eller onsdag.
Dermed burde man ha ØKT innsatsen og ikke redusert den. Prøvd å framstå som lokalpatrioter.

Særlig er dette dårlig angående bortekampene. Få reiser bort og ikke alle kan sitte på nettet og følge disse kampene.

Sålenge Gdalen ikke har konkurrenter her vil jeg ikke si den opp. Sporten der er faktisk ikke det viktigste i den.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2007, 01:25 
Reserve

Hørtes veldig bra ut :D Alltid morsomt å lese om søndagens seier på mandags morgen sammen med to kokte egg :D :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2007, 01:57 
Klubbdirektør

EB wrote:
Nå har jeg snakket med en i Glåmdalen, og de nedprioterer ikke KIL. Det blir mye mer satsing på nettsidene deres og like mye i papirutgaven som det er idag! Såvidt jeg skjønte blir det mer KIL stoff nå enn det har vært på mange år! De har faktisk fått med seg den kritikken her inne på forumet! Så fortvil ikke, det blir nok av KIL stoff i løpet av sesongen. Kan ikke si hvem kilden er, men det er veldig sikker!

Hørte akkurat det samme fra en antakeligvis like sikker kilde i dag!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2007, 09:59 
Forumlegende

Hvem i all verden kan man stole på.....................................

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2007, 10:54 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Hvem i all verden kan man stole på.....................................

Er jo bare å lese nettsiden deres, og jeg har vært svært forundret over ryktene om nedprioritering da det på meg virker som KIL blir godt prioritert faktisk bedre en på lenge.....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2007, 12:21 
Kaptein

Jeg blir litt forvirret selv! :shock:
Jeg har snakket med to sikre kilder (en fra sporten og en som jobber på nettet) og de sier vitt forskjellige ting. Sporten mener KIL blir nedprioritert og at Danielsen er tvangsflyttet, mens nettmannen sier at Danielsen er flyttet til nettet fordi nettet skal satse skikkelig på KIL. For meg er det ett fett om det står om KIL i avisa eller på nettet bare de skriver om KIL.
Så langt er det vertfall ikke no som tyder på at de nedprioriterer KIL selv om det er indre stridigheter innad i Glåmdalen

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 109 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]