KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 09 Jul 2025, 00:15

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 00:20 
Reserve

Da får man bare beklage! Bare en fleip fra min side... Får vi Bertheussen så har vi virkelig en fullgod erstatter for PV. Herlig at KIL nå går inn med lange kontrakter på alle de nye. Dette lover godt for framtida. Blir også spennende med unge Digerud som trolig starter mot Sundet hvis ikke Pelu blir klar i tide. Vi har en fin mix mellom nye spillere fra gode klubber og lokale spillere fra egne rekker.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 00:28 
Forumlegende

Ja kommer de nevnte spillerne til KIL da stiger optimismen om mulig enda et par hakk:D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 00:35 
Trener

Bra om Bertheussen kommer til KIL da.. Han ble ansett som et stort talent før fjorårssesongen, men slo ikke til i LSK.. men en stopper er alltid bra og ha, og han holder et godt Adecco-nivå..

Dessuten blir det mindre penger til investoren på denne måten og det er bare bra!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 00:37 
Klubbdirektør

Se her ja, nå ble det en finere tone :D
Ja, digerud er en jævelig spennede spiller som jeg håper får et par innhopp allerede denne sesongen.. har en aldri så liten britisk spillestil noe som varmer mitt hjertet!
Bertheussen er en god spiller han, dog ikke god nok for LSK, men det er tross alt nivå forskjell på LSK og KIL (for øyeblikket) ;)
Ah, dette kan bli bra!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 00:38 
Klubbdirektør

allan wrote:
Er klar over at SFO ikke er ferdig til kl 15.45 Korslund,men det hadde vel ikke skadet at flere tok en tur på trening. Jeg vet at flere av de nye spillerne har lurt på hvor supporterene er. Det er faktisk ganske vanlig i de fleste klubber at fansen tar en tur på trening i blandt. Men la oss heller glede oss over god jobb i sportslig utvalg i Kil og glede oss over nye spillere. Meget spennende!

Nå er det vel ikke på trening spillerne trenger mest støtte, men i kamper stiller alle opp da de har sjansen. Hvis det forventes at supportere må stille opp på TRENINGER for å støtte laget sitt, da synes jeg det går litt langt. Veldig mange storklubber har lukkede treninger og greier seg veldig fint uten supportere på treninga.

Greit at Brasil fylte opp en hel stadion da de hadde en treningsøkt før VM, men vi er for faen meg ikke Brasil og vi har ikke nok folk til å fylle opp en hel stadion heller :lol:

Å si at vi ikke er supportere da vi ikke møter på trening hver gang blir nok litt å ta i. Har selv vært på et par treninger hittil også.

Uansett, godt at noen kan komme med litt positivt nytt på spillerfronten, og det du kommer med her høres jo helt knall ut. Men denne Follo-spilleren Nås, hva slags posisjon spiller han?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 01:00 
Reserve

Det er da ingen som har sagt det er møteplikt,men det hadde vært hyggelig...ikke minst for de nye spillerne at de fikk se en supporter eller to før seriestart.Ikke vær så jævla hårsår folkens. Det var bare en tanke som slo meg når jeg hørte Johan og Conny spørre om det aldri var noen supportere på trening. De er sikkert vant til andre forhold i Malmø og GAIS.Men drit i det...nå er de på Kongsvinger. Johan Nås var toppscorer på bunnlaget Follo i fjor med 12 scoringer. Han kan spille både midstopper og spiss.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 01:02 
Klubbdirektør

Siden LSK og skeid har inngått en avtalte, er det vell teoretisk mulig for at Gundersen faktisk kan spille på Gjemselund neste år hvis overgangen ikke går i vasken. Skeid og LSK inngikk akkurat en eller annen form for avtale, og siden spisskonkurransen er stor nok i LSK fra før av, vil sikkert LSK synes det er bedre at han spiller for Skeid i 1.div enn LSK2 i 2.div..

...eller er jeg heeelt på jordet her?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 01:03 
Trener

allan wrote:
Er klar over at SFO ikke er ferdig til kl 15.45 Korslund,men det hadde vel ikke skadet at flere tok en tur på trening. Jeg vet at flere av de nye spillerne har lurt på hvor supporterene er. Det er faktisk ganske vanlig i de fleste klubber at fansen tar en tur på trening i blandt. Men la oss heller glede oss over god jobb i sportslig utvalg i Kil og glede oss over nye spillere. Meget spennende!

Problemet til mange av oss på forumet er vel at vi ikke lenger bor på vinger.... Selv bor jeg i Oslo og har fulltidsjobb her, så det med å stikke innom en trening i Vinger kan muligens gjøre sjefen min litt aggressiv/irritert, i og med at det tar litt mer enn den vanlige lunsj-halvtimen...

Jeg har riktig nok fått aksept for halv avspasering dagen etter første seriekamp borte mot mandal, men å spørre om utvidet lunsj for å kjøre 3 timer tur-retur Kongsvinger + treningstid er nok litt i drøyeste laget..... :cry:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 01:20 
Klubbdirektør

For meg så syntes det merkelig at vår kjære allan plutselig dukker opp som en super "suporter" og stiller spørsmål hvorfor ikke alle ikke er som han og stiller opp på treninger......

Vel allan du har 5 innlegg i kveld så min kritikk til deg er at du ikke har fått ræva i gir før nå og skrevet om laget ditt som du tydelivis har så god oversikt over :roll:

Du er i hvert fall den siste som bør kritisere suportere som har vært aktive over mange år men hyggelig med oppdateringer på spillefronten.

I følge Lillestrøm så er ikke Eirik Bertheussen aktuel i en byttehandel men man får vel se.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 09:10 
Klubbdirektør

1892 wrote:
Siden LSK og skeid har inngått en avtalte, er det vell teoretisk mulig for at Gundersen faktisk kan spille på Gjemselund neste år hvis overgangen ikke går i vasken. Skeid og LSK inngikk akkurat en eller annen form for avtale, og siden spisskonkurransen er stor nok i LSK fra før av, vil sikkert LSK synes det er bedre at han spiller for Skeid i 1.div enn LSK2 i 2.div..

...eller er jeg heeelt på jordet her?
Du er nok ikke helt http://www.lsk.no/?did=9083043på jordet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 11:54 
Klubbdirektør

Lasse Bergan Foss fra Lillestrøm er nevnt i en mulig byttehandel.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 19:22 
Reserve

Lasse Bergan Foss er en meget lovende forsvar spiller. Så får de han i bytte + penger bør de være godt fornøyde;=)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 20:02 
Forumlegende

Karlsen wrote:
allan wrote:
Er klar over at SFO ikke er ferdig til kl 15.45 Korslund,!

Hyggelig med nye folk på forum men sånne usakligheter sparer vi oss for her inne.

Saken denne tråden ligge under er interessant nok uten personangrep...

Vel, vel, mye i denne tråden synes meg å være personangrep.
Det var korrekt av deg Karlsen å fjerne sms-stuntet (selv om det var kreativt nok), men kanskje burde hele tråden stenges???

Eller kanskje, og egentlig, burde man ikke ha noe "nickname" på noe diskusjonsforum. Da ville innleggene bli mer avbalanserte og ikke bare skittkasting og usakligheter. Vi faller alle mer eller mindre i den fella.

I registreringen blir man gjort oppmerskom på at slik som hatske utfall ikke sømmer seg. Det er i en moderne verden blitt vanlig med det, men da burde det være under fullt navn, så sant det ikke er mellom 2 brukere. Uansett hva vi mener f.eks om Bjørn Hærnes, så har han rett i at Glåmdalen ikke burde ha trykket det anonyme innlegget mot TAG, slik det var formulert. Vi kan ikke bebreide Glåmdalen for å beklage det!

Det er også feil, slik jeg ser det, å blande inn at Hærnes og G Gundersen tilhører det samme partiet. Vi skal heller ikke blande spillerens familie inn i dette.

Selv om de krasse personutfallene ikke er "vondt ment", er det farlige ting å leke med. Får man noen i "vrangstrupen" på denne måten, er det ikke lett å slutte uansett. Hat avler hat og er som en kreftsvulst.

Min oppfordring er at hele "Gundersen-saken" legges vekk og at man ser framover mot sesongstart og konsentrerer seg om alt det nye positive som skjer i og rundt klubben om dagen.

Jo da, jeg innrømmer at jeg kjenner senioren, G Gundersen, i alle fall slik at vi snakker godt sammen når vi treffes, men det har ikke noe med retnigen i mine meninger her å gjøre. At han er stortingsrepresentant vedgår heller ikke saken om hans sønn og fotballen. Bare for å si det, så det ikke misforstås (jamfør Hærnes), så er jeg ikke tilhenger av hans parti (eller er jeg det Inguspingus? --- kanskje av adelig herkomst?).

Vel er det forståelig med sterke følelser rundt kontoversielle forhold innen fotballen, men hva er hensikten med å kalle Gundersen alle de usømmelige ting han er blitt kalt?
Gjør det godt? Egentlig?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 20:27 
Klubbdirektør

siden du nevner Hærnes, så skal jeg som skrev det svare deg på det.

Noe ironisk er det, men det er også litt humor i det fra min side, bare så det er sagt...

men når du ser hele denne saken, så er det faen meg ikke noe som frundrer meg lenger. Som jeg har nevnt tidligere, Gundersen skal være glad for at dette skjer i Norge og ikke minst Kongsvinger, tørr ikke å tenke på utfallet hvis dette hadde skjedd i sørligere deler av europa,eller sør amerika for den saks skyld. Så lenge ikke folk bryter norsk lov, så driter jeg i det, sjøl om jeg på lik linje med deg reagerte på sms-snuntet!

Å bryte folkeskikken var det faen ikke vi som startet med i mine øyne.. og når du bor i jantelovens rike, ja,så må du regne med reaksjoner.

Så, ja, er vell uenig med deg på noen ting ivo, men er enig med deg også.
Ser virkelig frem mot sesongen, og personlig mener jeg vi ikke er sveket tross Gundersen exit. Personangrepene her vil nok komme frem igjen hvis han blir lånt ut til Skeid, og gjør det godt? sånn egentlig?... Visst faen, men det finnes begrensninger.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 20:44 
Forumlegende

1892,
ok.

det blispennende i morgen vs. Sundet. De banket jo Kamma......
morsomt å se hva Strand kan få til mot KIL. En liten kamp i kampen det....

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]