KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 Aug 2025, 10:36

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 145 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2005, 20:14 
Klubbdirektør

Den er kje... menmen.. da var vi ikke det eneste KIL-laget som tapte gruppa hell :lol:
Bra at 2 KIL-lag har kommet seg til A-sluttspillet da... :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2005, 20:29 
Grævling

Da er det slutt.....ble tap med 5-0 for jr-gutta mot Os, ryktene sier at gutta ikke hadde ett eneste skudd på mål!!

Dermed er puljespillet avsluttet for våre lag.....ender opp med 2 lag videre til A-sluttspill og 2 lag som må reise hjem......synd de ikke kom seg videre til B-sluttspill!!!

Men da starter alvoret ;-)

-------------------------------------------------------------------------------------

KIL's kamper i NC 2005:

31. juli:
G-16 KIL - Engen kl.13.05 på Valle Hovin............0-0
G-16 KIL 2 - Flekkefjord kl.18.45 Bane 2.............0-10
G-14 KIL - Langhus kl.19.30 Bane 16..................3-2
G-19 KIL - Eidskog kl.19.50 Bane 10...................1-5

1. august:
G-14 KIL - Sandviken kl.08.45 Bane 19..............11-0
G-16 KIL 2 - Stord/Moster kl.17.00 på Abildsø......0-11
G-16 KIL - Ranheim kl.20.00 Bane 8 ..................2-2
G-19 KIL - Trauma kl.20.00 Bane 14...................1-2

2. august:
G-16 KIL - Skjergård kl.11.10 Bane 18.................4-0
G-16 KIL 2 - Vestnes Varfjell kl.12.05 på Abildsø...0-5
G-14 KIL - Eidanger/Lang. kl.15.30 på Furuset......6-2
G-19 KIL - Os kl.18.40 Bane 15..........................0-5

3. august:
G-16 KIL-Egge kl.13.00 på Voldsløkka (A-Sluttspill)
G-14 KIL-LYN kl.17.30 på Furuset (A-Sluttspill)

Skulle G-16 gutta vinne sin kamp mot Egge i morgen så skal de spille neste kamp i sluttspillet kl. 16.30 på Furuset....så da får vi satse på 2 strake kamper med KIL lag på Furuset i morgen :D
-------------------------------------------------------------------------------------

Profile  

Post subject: Back from "sletta"
PostPosted: 02 Aug 2005, 20:58 
Saftblander

Ja da har jeg sett min første kamp meg KIL jr... :oops:

Litt av en gjeng! Før kampen hadde de ett ganske stilig kamprop som jeg ikke skal gjennta her i tilfelle jeg missforstod...tantene på sidelinjen syns det var litt stygt.

Men KIL ble overkjørt, ikke mer å si om det, laget til KIL er nok ikke noen stor årgang, men de jobbet og sleit. Det luktet faktisk litt svidd enkelte ganger, men med en skotte (ja han hadde rødt hår) som dommer, da kan du bruke knottene...
- dommern lignet faktisk på Paul Durkin fra Premier League :o

Selv ikke med en spiller som ærlig jobbet for å ligne selveste Geir Dahl i midtforsvaret klarte ikke gutta jobben, synd....Til Nr 99, det forplikter ganske mye med det nummeret du gjør, men så lenge du kjører på som selveste Dahl da får det gå. Ikke gi deg før spissen setter leggbeskytterne bak på leggen :twisted:

Gratulerer med en bra jobb gutter!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2005, 21:02 
Saftblander

Ellers så kan jeg nevne at jeg så dette Pequnienios laget fra Brasil mens jeg ventet på KIL.

Fyyyy fankern for en gjeng, de rundspillt Skeid ganske voldsomt, det er noe av det bedre jr lagene jeg noen sinne har sett tenkte dumme meg...
Det var nok ikke jr, det var G16 :shock:

Men kampens beholdning var venstre backen til Skeid, han var va 190 høy, og hadde afro sveis stor som en badeball...

Tips til alle som er innaføøør eller skal innaføøør se det laget!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2005, 22:02 
Saftblander

kan bli en vanskelig kamp for g16 laget i mårra...

har ti mann som er helt skadefrie og to som er småskadet... i tilleg mangler vi keeper, og trenern fikk akkuratt berget seg unna en brannvakt så han stiller...

men må si det er litt betenkelig det interkrets gjør nå... de har kalt tilbake to av sine spillere for å være med deres kamp mot trysil i morgen. trysil vant ikke en seriekamp i vår og det burde vell resten av interkretsgutta fiksa selv...

så nå står g16 gutta igjen med alt for liten tropp, og stammen på midtbanen er borte... men men... sånn er det vell :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2005, 22:32 
Klubbdirektør

Brannmann. Så Måsan trener fotball enda?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2005, 22:43 
Grævling

Hehe.....er en annen brannmann dette gitt ;-)

Ellers så er det rimelig tåpelig hvis disse gutta blir sittende på benken på interkretslaget i morgen når de heller kunne vært med på a-sluttspill i NC.

Det er vel ikke stort de har vært med tildligere på interkrets, og Trysil slår de vel selv om de spiller med ene benet bak nakken......må da være mulig for lederene av disse lagene og komme til en fornuftig løsning?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2005, 23:37 
Klubbdirektør

Oi det var litt kjett vel... :?

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2005, 00:13 
www.kilsk.com

må nesten le av avataren til korslund hehe... vi spilte en dårlig kamp Raggen..!!!!!! det var stor forskjell mellom 1. og 2. laget, men ikke for å drite ut andre laget sorry, men det er litt forskjell.. det merket vi jo, men de scoret da et mål.. Første målet kan jeg ta på egen kappe dessverre.. Misforsto frisparket og var på litt halvdistanse.. sorry!!!! Andre målet var vanskelig å ta, men jeg var på den.. Ellers var det plankekjør, men hadde håpet på tosifret.. Hvis du syns at vi var steikende bra Raggen, så har du ikke sett mye.. Ikke klysete ment, men vi kan spille myyyyyyye bedre...!!!! men men... vi vant og ble puljevinnere og er fornøyd med det, bare innsatsen som ikke var helt perfekt. 6-2 til oss. Furuset bane 5 halv 6 i morgen... STILL OPP!!!! Vi trenger støtte hehe....

Forventninger til KIL - LYN

Vi har slått dem to av to ganger, 1-0 og 3-1.. Men det trengs prestasjon å slå laget.. det håper og regner med vi gjør.. en meget spennende 32-dels finale...

Håper mest mulig møter opp!!

Last edited by keepern on 03 Aug 2005, 11:58, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 01:45 
Grævling

NÅ ER DET SLUTT PÅ TULLBALL!!!

DERE HAR FÅTT EGEN "FJORTIS-TRÅD" PÅ FOTBALL-GENERELT!!!! :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 08:40 
Kaptein

Godt å se at førstekonsulenten tar ansvar!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 11:43 
www.kilsk.com

jeg bryr meg ikke lenger!! Klar for ny dag i dag.. Blir hard kamp mot Lyn.. Håper mange kommer å ser på hehe... Statistikkmessig leder vi 2-0!! hehe.. Men det blir hardt å slå dem, men vi skal gjøre vårt beste! Håper at G16 også kommer langt... blir spennende å se hvor langt vi KIL lag klarer å nå.. Drømmen er en finale.. Om noen ønsker referat etter denne kampen kan jeg sikkert fikse det. Er det greit?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 11:48 
Grævling

Selvfølgelig......det hadde vært fint Keeper'n :-)

Ellers så må da altså G-16 dra til dagens kamp med bare 12 spillere, og 1 av dem er vel også skadet etter hva jeg har hørt!!

Ser at også Interkretslaget sliter med mye frafall til dagens kamp....... dumt dette, men noe må prioriteres....og da har vel noen tatt et valg!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 11:56 
www.kilsk.com

kommer u garantert i dag ell Raggen? Blir spennende å se om det kommer mange i dag.. Vi skal hvertfall se G16 kampen om den ikke blir hindra av oppvarming.. Siden den går vel også på Furuset ikksant?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 12:06 
Grævling

Skal nok ganske sikkert bort å se deres kamp kl.17.30 ja......alternativet er jo å bli sittende hjemme og se Haka-VIF....og det er ikke mye til alternativ :-)

Men....G-16 gutta skal bare spille på Furuset kl. 16.30 hvis de vinner dagens første kamp mot Egge kl. 13.00.....så de har en jobb å gjøre først ;-)

....og da er det vel på tide at jeg kommer meg bort på Voldsløkka!!

Lykke til mot Lyn......eller ser jeg at Odd banka Tromsø med 4-0 tidligere i dag og møter Hunstad i neste runde. VInner dere over Lyn så vil dere møte vinneren av denne kampen i neste runde!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 145 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]