KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 Jul 2025, 00:18

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2006, 19:42 
Klubbdirektør

Roffa wrote:
hadde de bare spillt i samme posisjon på bana så...

...Nettopp!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2006, 19:51 
Klubbdirektør

ManUtd wrote:
Jada-jada wrote:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=159320 da kanskje Rønning blir mer uaktuel :?:

Nja.. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor interessen for Rønning skal forsvinne, hvis AIK henter Koren.. :roll:

Tenkte mer på at dem måtte bruke mye penger på en spiller jeg da.... men det har dem vel råd med uansett "du tok ikke den" :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2006, 19:55 
Klubbdirektør

Jada-jada wrote:
ManUtd wrote:
Jada-jada wrote:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=159320 da kanskje Rønning blir mer uaktuel :?:

Nja.. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor interessen for Rønning skal forsvinne, hvis AIK henter Koren.. :roll:

Tenkte mer på at dem måtte bruke mye penger på en spiller jeg da.... men det har dem vel råd med uansett "du tok ikke den" :roll:

Vil tro at Koren vil kreve ganske mye i lønn.. Men ellers er han vel bosmansspiller? Tror det hadde vært annerledes hvis han IKKE var bosman, og AIK måtte kjøpe han. At han sannsynligvis vil kreve en del i lønn, tror jeg ikke stopper en overgang for Rønning. Dessverre..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2006, 20:01 
Klubbdirektør

ManUtd wrote:
Jada-jada wrote:
ManUtd wrote:
Jada-jada wrote:

Vil tro at Koren vil kreve ganske mye i lønn.. Men ellers er han vel bosmansspiller? Tror det hadde vært annerledes hvis han IKKE var bosman, og AIK måtte kjøpe han. At han sannsynligvis vil kreve en del i lønn, tror jeg ikke stopper en overgang for Rønning. Dessverre..

Han vil vel ha 4-5 mil i lønn men som du skriver så stopper vel ikke dette evt en overgang på Rønning.

Det har jo vært stille rundt Rønning overgangen i det siste og det får man "for vår del" ta positivt.

NB-Skal vi ikke bygge et elitelag da :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2006, 20:06 
Klubbdirektør

Jada-jada wrote:
Det har jo vært stille rundt Rønning overgangen i det siste og det får man "for vår del" ta positivt.

Ja, helt klart.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2006, 19:58 
Forumlegende

Nå ser det ut til at det skjer ting:

http://www.glomdalen.no/kil/article2459562.ece

Bra KIL ikke lar han gå på billigsalg!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2006, 00:14 
Reserve

Ja det er bra at de ikke selger en viktig spiller for småpenger. Syns det vil være et stort tap uansett, uten at jeg skal ta opp den diskusjonen igjen Da er det i hvert fall bra å få en betydelig sum penger igjen. Syns det forøvrig er ganske rart at det er Trønder Avisa som har denne saken selv om det sikkert er inrerresant for nordtrøndere da han er derfra. Jaja så lenge vi får vite det etter hvert så...

Profile  

Post subject: HE IS A GONER
PostPosted: 10 Dec 2006, 03:47 
Reserve

"Bevegelse i forhandlingene." Dette betyr jo i realitetene at han er tapt for KIL.

Profile  

Post subject: Re: HE IS A GONER
PostPosted: 10 Dec 2006, 10:50 
Kaptein

Antienga wrote:
"Bevegelse i forhandlingene." Dette betyr jo i realitetene at han er tapt for KIL.

Ja, det gjør nok det. Blir spennende å se hvor mange mill vi får for han.

http://www.tronderavisa.no/apps/pbcs.dl ... ABONNEMENT

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2006, 13:05 

Kanske inte så konstigt om KIL vill sälja Per? Ni köpte ju Johan Guimar-Nilsson ifrån Malmö FF som också är mittback.

Jag känner mig ganska säker på att han kommer till AIK.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2006, 13:34 
Kaptein

AIK wrote:
Kanske inte så konstigt om KIL vill sälja Per? Ni köpte ju Johan Guimar-Nilsson ifrån Malmö FF som också är mittback.

Jag känner mig ganska säker på att han kommer till AIK.

Johan er hentet til Kongsvinger som høyre back ikke mittback

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2006, 14:17 
Klubbdirektør

Nja så sikker på det? Nå har vi jo både Kamark, denne Nilsen og Odden kan også spille der. Regner med at Kamark blir førstevalg i år, mens Nilsen får ett par sjanser.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2006, 14:27 
Reserve

Jeg tror Johan Guimar-Nilsson er hentet inn som høyreback og at vi trenger en ny midtstopper hvis Per forsvinner. Det er jo ganske tydelig kommentar fra Åge Steen i Trønder- Avisa også

"Dette blir et rent salg. Selger vi ham, blir han borte fra Kongsvinger. Da må vi hente inn en ny midtstopper, men vi har god tid ennå"

Er vel ikke mulig å misforstå dette? Får jo en bra slant penger for Rønning så vi får håpe at vi er like heldige med midtstopper-erstatter i år som i fjor

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2006, 20:33 
Kaptein

Korslund wrote:
Nja så sikker på det? Nå har vi jo både Kamark, denne Nilsen og Odden kan også spille der. Regner med at Kamark blir førstevalg i år, mens Nilsen får ett par sjanser.

Ja, det er jeg helt sikker på! Jeg får da virkelig håpe at Kamark ikke er førstevalget. Han var en tragedie i mange kamper. Full fart offensiv, men orket ikke å jobbe tilbake. Jeg synes han var oppløftende i starten av sesongen, men falt helt sammen utover i sesongen. Men jeg vil ikke avskrive han helt. Synes han har noen meget spennende kvaliteter, men han må få opp løpskapasiteten.
Dessuten er vel ikke Odden langt bedre som stopper enn back.
Og jeg har ikke lest annet enn at Guimar er hentet inn som høyre back (men kan spille stopper). Med andre ord, så er det som høyre back han er hentet inn som.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Dec 2006, 16:40 

http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=21347

Finns det någon risk att ni vägrar släppa honom?
- Nej, han vill till allsvenskan för att utvecklas. Vi kommer inte att ställa oss i vägen, klargör sportchefen.[quote][/quote]

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]