KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 18 Jul 2025, 07:07

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 155 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 09:52 
Kaptein

ManUtd wrote:
Burde KIL vurdert denne spilleren?

http://www.ringblad.no/sport/article2398117.ece

Ja, det synes jeg så absolutt. Han er målfarlig og venstrebeint, to kvaliteter vi ikke har for mye av i dagens stall. Dessuten er han meget god på dødballer. Men det kan jo være at Åge & co allerede har vært i kontakt med Kleppe. Det var vel lillebroren hans som var i KIL uten å få kamper for et par år siden. Stian heter vel han

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 10:03 
Forumlegende

Janko wrote:
Karlsen wrote:
Jeg liker også holdninga med at det er bedre å hente tre klassespillere enn fem brukbare spillere. De som kommer bør styrke 11ern. Og bidra til hardere konkurranse om plassene på laget.
Akkurat det har Åge og styret sagt også. Dem henter ikke inn spillere som ikke hever laget.

Problemet er at du aldri kan vite 100% om en spiller vil heve laget eller ikke, se på Skjærvold som det var knyttet store forventninger til før sessongen, men som har fått lite spilletid. Det er mange faktorer som påvirker om en spiller slår til i en ny klubb så begrepet klassespiller er litt udefinerbart.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 12:03 
Klubbdirektør

...og ikke minst at de skal trives i byen..nå stakk Pelu pga det.. synd..
vell, lyn har vi jo fått spiller i fra før.. vietnameseren Cha, og det gikk jo rimelig i dass..som sagt , vi må finne spillere som også kunne tenke seg å bo i vinger og faktisk trives her.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 12:13 
Forumlegende

1892 wrote:
vell, lyn har vi jo fått spiller i fra før.. vietnameseren Cha, og det gikk jo rimelig i dass..som sagt , vi må finne spillere som også kunne tenke seg å bo i vinger og faktisk trives her.

Hvorfor skal spillerne måtte bo i Vinger, man kan kjøre til Oslo på i overkant av en time, kommer langt inn i Sverige på en time og flere andre steder ligger 1 times kjøring fra Kongsvinger. Det burde ikke være noe hinder om folk bodde andre steder for å spille i KIL, man får mulighet på mange flere spillere da også. Når nye RV2 er klar burde jo reisetiden til Oslo reduseres noe også så muligheten for å trekke til seg spillere som helst vil bo i storbyn burde ikke være noen umulighet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 12:36 
Klubbdirektør

Og hvor mange ganger har ikke spillere gått ut med at pendlingen til Oslo er slitsom? og når nye RV2 er vell ikke akkurat ferdig denna måneden for å si det mildt.. sparer vell rundt 5 min på det som er ferdig nå..
Men.. de trenger selvsagt ikke å bo i Vinger, men det ville være en klar fordel at de trivdes her..jeg har liten tro på at spillere som må kjøre vinger-oslo hver dag er spesielt fornøyd med det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 13:29 
Forumlegende

1892 wrote:
Og hvor mange ganger har ikke spillere gått ut med at pendlingen til Oslo er slitsom? og når nye RV2 er vell ikke akkurat ferdig denna måneden for å si det mildt.. sparer vell rundt 5 min på det som er ferdig nå..
Men.. de trenger selvsagt ikke å bo i Vinger, men det ville være en klar fordel at de trivdes her..jeg har liten tro på at spillere som må kjøre vinger-oslo hver dag er spesielt fornøyd med det.

Pendling er aldri optimalt, men uansett viktig for klubben at man er fleksible til at spillere bor andre steder enn i Kongsvinger for å sikre at man har tilgang til fler spillere.

Kan bare huske Kalsæg som har klaget på pendlingen fra Oslo. Olaussen orker ikke pendle fra Arvika, men det skjønner jeg jo godt, den veien suger.
Regner også med at det med pendlingen er mer en unskyldning enn en grunn til at man velger andre ting, det er nok lønn og betingelser som er hovedgrunnen når folk velger seg bort fra KIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 16:23 
Klubbdirektør

1892 wrote:

Hvor har du dette ifra? Det er da vel ingen i kil som verken har bekreftet eller avkreftet at Pelu drar sin vei?

Tvert imot sier Steen til Glomdalen senest i går om at han er optimist når det gjelder Pelu..

Last edited by ManUtd on 08 Nov 2006, 16:38, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2006, 16:37 
Klubbdirektør

Quote:
Finnes ikke linker om Pelu og Wibe. Har selv hørt fra noen sentralt i miljøet at Pelu rett og slett ikke trives på Kongsvinger og derfor ser seg om etter andre klubber. (Trivdes i spillergruppa, men ikke i byen)

Makan til utbrudd da.. Kanskje lese litt rundt først.

Herfra kanskje? Karlsen was there, så han vet vel hva han prater om.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 16:48 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
Makan til utbrudd da.. Kanskje lese litt rundt først.

Fornøyd nå?

Poenget er at INGEN i KIL miljøet har verken avkreftet eller bekreftet dette, og til dette skjer så velger jeg å tro at Pelu spiller i KIL drakt neste sesong. Man skal vel ikke mange ukene tilbake da Pelu selv og ikke minst Berg Hansen sa at dem ville spille i KIL neste sesong hvis KIL våger å satse..

Og som jeg skrev i mitt forrige innlegg, Åge Steen sa til Glåmdalen senest på Mandag at han var optimist med tanke på å se Pelu på Gjemselund neste sesong.

Men som jeg har sagt, hvis Pelu ikke har motivasjon til å fortsette på Gjemselund så er det bare å ønske han lykke til videre.. :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 18:43 
Klubbdirektør

Tru for all del hva du vil..men for vi som var på festen, så sitter jeg med samme oppfatning som karlsen og raggen..

men det betyr ikke at jeg ikke håper på å få se pelu neste år.
Det vil jeg veldig gjerne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 20:19 
Forumlegende

hvor innbitt KIL supporter må man være for å få delta på avsluttningsfest med gutta? holder ikke å poste over 1500 innlegg på forumet og se 17 av årets 30 kamper hvertfall :? ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 21:09 
Grævling

Invitasjonen datt inn ved 18.00 tida søndag kveld...... og de skulle først gjøre seg ferdige med middag og taler. Var på plass til kl. 22.00..... spørsmålet er hvor mange som da hadde hatt muligheten ;-)

Måtte snu meg rundt og drøye avreisen til oslo med en del timer...for å si det slik ;-)

Men.....etter at Spurs hadde denga Chelsea så var jeg egentlig klar for party, så da var det bare å hive seg med ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 21:10 
Forumlegende

mikeb wrote:
hvor innbitt KIL supporter må man være for å få delta på avsluttningsfest med gutta? holder ikke å poste over 1500 innlegg på forumet og se 17 av årets 30 kamper hvertfall :? ;)

Det var noe impulsivt..hehe. Noen snakka med noen, for så å finne ut at det var ti ledige plasser på festen. Og som da fikk beskjed om å tromme sammen supportere til festen på svært kort varsel. Fikk en telefon akkurat da Skamma var i ferd med å rykke ned.

Jeg var der kun et par timer. Andre her på forumet ga f.. i at mandag var dagen etter og festet noe hardere.... :P . Men var artig å være innom. Ellers har det ikke vært tradisjon for ¨å be supporterne på sånne fester. Og sånn bør det vel egentlig være også? Spillerne fortjente sin avslutning.

Stakkars, spillerne hadde ikke rørt alkohol siden i vår en gang, unnet dem den festen :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 21:56 
Forumlegende

Karlsen wrote:

Stakkars, spillerne hadde ikke rørt alkohol siden i vår en gang, unnet dem den festen :P

må vel si meg enig i det, de fortjener en uforstyrra fest, men sikkert morro for dere som fikk slenge med
var kortere tid siden jeg smakte alkhol sist for å si det sånn, sleit med kuppelhue på kontoret i dag ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 02:35 
Kaptein

Syns vi skal slutte a spre ting her jeg, før enn KIL har offentlig gjort hva som skjer med hvem.. tror spellera sjøl hadde satt pris på å ikke bli utsatt for rykter på ett offentlig forum! :?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 155 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]