KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 18 Jul 2025, 07:38

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 155 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 19:01 
Forumlegende

Roffa wrote:
Ja for spillere med DEN klubbfølelsen han har vil vi ha fler av :roll:

Det kom vel aldri som noen stor overraskelse at Einar K. gikk til Strømsgodset, var lenge klart at han vurderte dette. Det at han holdt litt kjeft akkurat rundt selve overgangen er ikke det samme som at han ikke hadde klubbfølelse. Han ga 110% i alle kampene han spilte for oss, og av praktiske grunner samt at han fikk tilbud om bedre betingelser valgt han å gå til Godset. Om han skulle bestemme seg for å bytte klubb igjen hadde han helt sikkert kunne gjøre en god jobb for KIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 08:38 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Roffa wrote:
Mange spennende og gode forslag der! men hvor realistiske de er,gjenstår å c....håper det er realistisk! Men kalsæg kan de beholde :twisted:

Jeg ser gjerne Kalsæg i KIL drakt igjen!

Jeg sier "ja takk" til Kalsæg i KIL drakt igjen.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 09:48 
Kaptein

Roger Freestone wrote:
Einar Kalsæg; Einar er en god spiller, men neppe av det kalibret Godset trenger for å kunne hevde seg i Tippeligaen. Kanskje vi kan håpe på en retur til Gjemselunden.

Magnus Hjulstad; Godset har signert Espen Johnsen og han blir garantert 1.keeper. Hjulstad er en god keeper, som jeg tror kan utfordre Eriksen om plassen.

Svein Tore Brandshaug; I følge meg en veldig god, og litt undervurdert, midtbanespiller. Dette er Godset mannnen jeg kanskje har mest lyst på! Var feks veldi god på utlån i Skamma for noen år siden.

De to siste er Thomas Finstad og Kenneth Dokken. To gode spillere jeg gjerne skulle sett i rødt, men om disse ikke blir vurdert gode nok i Godset, er jeg redd disse allikevel ikke er interessert i å spille for KIL.

Ellers spiller vel den tidligere (talentfulle) Våler**** forsvareren David Driscoll på SIF2. Tror han kunne vært et godt alternativ i KILforsvaret.

Dette er noen av spillerne jeg håper kan være interessante for KIL. Regner med Bertnsen har noen kontakter i Våler**** også, kanskje vi kan håpe på å få Glenn Roberts på lån noen måneder? :shock:

Ikke mange navn her som er realistiske.

Einar: Har vært mer eller mindre fast for Strømsgodset. Hvorfor skulle de da kvitte seg med han?

Magnus Hjulstad: Joda, han kan sikkert være mulig å hente hvis KIL virkelig vil gå for han. Men jeg håper de sikter høyere enn som så hvis de skal hente en ny førstekeeper. Hjulstad er vel neppe interessert å sitte på benken i KIL.

Svein Tore Brandshaug: Er ikke han klar for Haugesund?

Thomas Finstad: Han bør KIL vurdere. Har ikke vært i nærheten av fast plass hos Godset, og nå skal de hente enda en spiss. Ikke urealistisk med han.

Kenneth Dokken: Var skadet stort sett hele sesongen. Tviler på at de kvitter seg med en lokal gutt de betalte godt for før sesongen.

David Driscoll: Absolutt et spennende backtalent, og vi trenger flere backalternativer nå som Håkon forsvinner. Men tviler på at Godset "gir" fra seg en så stort talent etter kun ett år.

Glenn Roberts: Har fått flere sjanser for Vålerenga denne sesongen, og scoret blant annet mot Sandefjord da han startet kampen. Er helt sikkert med i planene til Vålerenga

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 11:03 
www.kilsk.com

Magnus Hjulstad og Glenn Roberts er jævla bra på FM07 ihvertfall!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 13:54 
Reserve

Hehe, joa, det er jo lov å håpe på David og Glenn, men tviler på at Kongsvinger er en spesielt fristende by for dem to. Glenn er jo ikke ferdig på skolen engang :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 14:33 
Reserve

Tror nok det er mest realistisk for KIL å hente spillere fra lag i 2- div jeg. Slike som Bredvold og han andre på Nybergsund. Men mulig T. Berntsen klarer å lurre med seg noen fra Lørenskog. Vet de har en midstopper og en spiss som har vært "ønsket" av LSK, FC lyn OSLO og Enga... De bør jo være mer en gode nok for KIL;=)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 15:32 
Spiller

Ellers har marve gjort sine saker bra for suporter laget,kraft spiss som vil tilføre "tyngde" på topp for kil :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 15:46 
Klubbdirektør

Ronny wrote:
Tror nok det er mest realistisk for KIL å hente spillere fra lag i 2- div jeg. Slike som Bredvold og han andre på Nybergsund. Men mulig T. Berntsen klarer å lurre med seg noen fra Lørenskog. Vet de har en midstopper og en spiss som har vært "ønsket" av LSK, FC lyn OSLO og Enga... De bør jo være mer en gode nok for KIL;=)

Lørenskog spissen er vel Kim Holmen, mens midtstopperen er Thomas Bergersen, ett stortalent på 18 år visstnok. Han var på vei til LSK helt til det ble bråk da han ønsket å benytte Flod som agent

http://www.rb.no/lokal_sport/article2383562.ece

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 19:33 
Trener

Dersom unggutten står uten kontrakt er det bare å signe han så fort som mulig.. Men dette har sikkert Berntsen full oversikt over og han kommer sikkert til å foreta seg noe ang denne spilleren!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 21:53 
Spiller

Er selvfølgelig enig med deg, KIL4ever, at langt fra alle de spillerene jeg foreslår i innlegget mitt er realistiske.
MEN for det første må man kunne "drømme" ltt, det er jo snart jul'! :roll:
Og for det andre (som jeg tror jeg har sagt tidligere) kommer det ihvertfall ingen "klasse"spillere til KIL om man ikke prøver. Neppe mange spillere i sjiktet Tippeliga/Adeccoliga som selv ringer KIL.

Så over til noe annet om samme tema, nye spillere!
Så vidt jeg forstår har vår nye trener kontakter i en del toppklubber. Om jeg ikke tar helt feil, har han vel kontakter i både VIF og Lyn. Håper han bruker disse kontaktene til å hanke inn noen gode spillere på lån. Ikke det at jeg ønsker at vi skal være et farmer lag for noen av disse klubbene, men må vel stikke fingern i jorda å se at lån av spillere vil være bra for begge parter...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 22:06 
Klubbdirektør

Å låne noen spillere gjør oss vel ikke til noen farmerklubb? Er uansett ikke smart å overdrive låning av spillere for mye. 2 spillere er mer enn nok på en sesong, men dersom spillere lånes bør det også være klausuler i kontrakten som gir oss mulighet til å hente spillerne på permanent basis da låneavtalene utløper.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 22:53 
Klubbdirektør

Åge har sagt at dem er ute etter 2-3 klasse spillere- Er ingen drøm det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 23:03 
Forumlegende

Jeg liker også holdninga med at det er bedre å hente tre klassespillere enn fem brukbare spillere. De som kommer bør styrke 11ern. Og bidra til hardere konkurranse om plassene på laget.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 23:13 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Jeg liker også holdninga med at det er bedre å hente tre klassespillere enn fem brukbare spillere. De som kommer bør styrke 11ern. Og bidra til hardere konkurranse om plassene på laget.
Akkurat det har Åge og styret sagt også. Dem henter ikke inn spillere som ikke hever laget.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 09:16 
Klubbdirektør

Burde KIL vurdert denne spilleren?

http://www.ringblad.no/sport/article2398117.ece

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 155 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]