KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 13 Jul 2025, 06:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 118 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2006, 00:00 
Klubbdirektør

KIL4ever wrote:
Janko wrote:
Trond Amundsen BLIR IKKE TRENER FOR KIL

jasså sier du det? Der bommer du helt. Fra en sikker kilde hørte jeg i kveld at Trond blir tilbudt jobben. Gjenstår bare at han blir enig med klubben, og det blr han. Velkommen, Tronf. jeg tror du er rett mann!

Huff.. :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2006, 00:31 
Reserve

Jeg er en smule skeptisk til Amundsen. Jeg hper jeg tar feil men kan ikke se hva han har som ikke Skogen har. Jeg har fortsatt vondt for å svelge avgjørelsen om å ikke gi Skogheim langtidskontrakt. Hvis det blir Amundsen så bøter ikke ledelsen umidelbart denne følelsen. Han har store sko å fylle og han blir målt mot Skogheim. Dårlig utgangspunkt spør du meg..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2006, 13:33 
Spiller

Mulig Trond Amundsen er rett mann. MEN, om han blir ansatt synes jeg all kritikk mot styret etter at Skogen ikke fikk ny kontrakt er på sin plass.
For meg virker det som styret knapt nok tenker lenger enn nesa rekker.
Virker ikke som de fokuserer på hva "morgendagen bringer".
Om Trond Amundsen er mannen de ville ha som hovedtrener kunne de jo presentert det for lengst...

Profile  

Post subject: Av historien
PostPosted: 28 Oct 2006, 22:49 
Saftblander

kan man lære mye. Men først nåtid. Mange er skeptiske til Amundsen som de fleste regner vil bli tilbudt jobben. Det er vel mange grunner til det. Ukjent, ikke profilert og liten erfaring er hva mange legger vekt på. Jeg ser poengene, men hvis det først blir han skal vi se historisk på dette. Det er nemlig mange som Amundsen som har gjort det skarpt i sin debut som førstetrener etter år som nummer to:

- Bob Paisley(74-83) en av tidenes beste manager for et av tidenes beste Liverpool lag etter mange år i skyggen som nummer to bak legendariske Bill Shankley

- Joe Fagan (83-84) etterfulgte Paisley etter å ha vært nummer to. Stor suksess!

- Adrian Boothroyd - nåverende Watford manager. Vel har de ennå ikke vunnet i årets serie, men mannen er 34 år og kom fra jobben som reservetrener i Leeds til managerjobben i Watfort.Førte laget rett opp via seier over nettopp Leeds i play-offen.

Mitt poeng: Ikke avskriv en rookie!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2006, 00:25 
Materialforvalter

Og Otto Ulseth var en klassiker da han etterfulgte Høgmo i Tromsø. For ikke å snakke om Ola By Rise da han tok over etter Hareide, og Perry Hansen da han tok over for By Rise.

Jeg vet dessverre lite om Amundsen. Men jeg tror at det noen ganger kan være bra å ansette en assistent, andre ganger funker det ikke. Om det vil funke med Amundsen, aner jeg ikke.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2006, 10:31 
Kaptein

s122949 wrote:
Og Otto Ulseth var en klassiker da han etterfulgte Høgmo i Tromsø. For ikke å snakke om Ola By Rise da han tok over etter Hareide, og Perry Hansen da han tok over for By Rise.

Jeg vet dessverre lite om Amundsen. Men jeg tror at det noen ganger kan være bra å ansette en assistent, andre ganger funker det ikke. Om det vil funke med Amundsen, aner jeg ikke.

Amundsen har da ikke vært Skogens assistent, så jeg skjønner ikke den sammenligningen. Dessuten, synes du ikke Ola By Rise gjorde en god jobb i Rosenborg? Så vidt jeg husker, tok RBK gull og kvalifiserte seg for CL med hans som hovedtrener...
Klarer Amundsen den samme bragden med KIL, skal jeg være fornøyd! :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2006, 11:36 
Klubbdirektør

Her har dere litt om Amundsen............Trond Amundsen
Trond trente KIL/NTG sitt juniorlag med stor suksess i 2005. I 2006 er han ansatt som spillerutvikler for de i alderen 16-21. Det betyr at Trond skal jobbe primært med enkeltspillere og det som kalles "rolletrening". Han har også ansvaret for videoanalyse, med fokus på de unge. Jobben innebærer også at han jobber mot juniorlaget og spillere/trenere i KIL Fotball.

Profile  

Post subject: Re: Av historien
PostPosted: 29 Oct 2006, 14:27 
Klubbdirektør

Lash wrote:
kan man lære mye. Men først nåtid. Mange er skeptiske til Amundsen som de fleste regner vil bli tilbudt jobben. Det er vel mange grunner til det. Ukjent, ikke profilert og liten erfaring er hva mange legger vekt på. Jeg ser poengene, men hvis det først blir han skal vi se historisk på dette. Det er nemlig mange som Amundsen som har gjort det skarpt i sin debut som førstetrener etter år som nummer to:

- Bob Paisley(74-83) en av tidenes beste manager for et av tidenes beste Liverpool lag etter mange år i skyggen som nummer to bak legendariske Bill Shankley

- Joe Fagan (83-84) etterfulgte Paisley etter å ha vært nummer to. Stor suksess!

- Adrian Boothroyd - nåverende Watford manager. Vel har de ennå ikke vunnet i årets serie, men mannen er 34 år og kom fra jobben som reservetrener i Leeds til managerjobben i Watfort.Førte laget rett opp via seier over nettopp Leeds i play-offen.

Mitt poeng: Ikke avskriv en rookie!

For ikke å snakke som Sjåsse Mårinho som vel var uvitende assistent i en eller annen klubb?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2006, 15:59 
Klubbdirektør

Hadde jeg blitt fora med spenn fra en crazy russer på samme måte som han blir skulle jeg faenmeg vinni champions league med KIL!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2006, 16:03 
Klubbdirektør

Skal nok litt mer til enn det...
Claudio Ranieri greide det ikke året før, så..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2006, 16:06 
Spiller

jah,en junior trener skal det altså bli! Skogens erstatter,en junior trener!!! stakkars mann,han skal nok få det tøft! Håper SELVFØLGELIG han klarer det,å løfter KIL til nye høyder! men må si jeg er NOE skeptisk... :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2006, 16:22 
Klubbdirektør

Trond Amundsen besitter nok på endel flere egenskaper enn en gjennomsnittlig juniortrener. Jeg har stor tro på ham.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2006, 17:21 
Forumlegende

Det jeg har hørt fra flere er at Amundsen er en svært dyktig trener. Han er relativt ung og en framtidas mann. Det største problemet KIL får om de ansetter han er å finne en annen som er like bra på junior og ungdomsfotballen. Da må det jobbes hardt med å få til kvalitetstrenere både på b-lag og jr. laget.

Forøvrig avventer jeg offisielle nyheter om dette. Amundsen har min fulle støtte dersom han blir hovedtrener.

Og det er selvfølgelig galskap at Skogen ikke får være med videre, men det er en annen debatt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2006, 20:34 
Forumlegende

vi kan ikke avskrive noen foer han har vist hva han duger til, men det blir ingen enkel jobb aa ta over etter Skogheim

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2006, 19:06 
Klubbdirektør

GBK-trener Rolf Teigen er tilbudt kontrakt i Kongsvinger. Har ingen link på dette, det kommer fra Skeids spillerutvikler som har visse kontakter.. Dette sto inne på diskuter forumet i vg i dag. Kanskje det er han som blir trener?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 118 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]