Jeg fikk ikke med meg det som ble servert på radioen, men skjønner at det faktisk er slik at Skogheim gjerne vil forlenge kontrakten.......og hva i svartsvidde helvete er det da folka i styret venter på?
DET ER BARE Å FINNE FREM PENN OG PAPIR!!!
......mangler dere penn så har jeg en nyinnkjøpt sak fra KIL-Toppfotball liggende...bare å gi beskjed så skal jeg kjøre opp til Vinger med den!!!
Dette stinker kapitalt, mulig styret kan redde seg inn ved å banke noen gode planer for fremtiden i bordet, men dette bør skje rimelig snart!!!
Bør kanskje avvente situasjonen til de har fått kommet med sine visjoner, men jeg kan ærlig talt ikke se hvordan de skal klare å hente inn noe bedre alternativ enn Skogheim til denne posten. Hva er de ute etter? Ett større navn? Nei....det har vi neppe råd til....eller er det slik at noen har funnet en gullåre under Gjemselund?
KIL med Skogheim har vært en stormende suksess siden han satte sine bein i byen. De 2 første sesongene snakker for seg selv. I fjor var vi vel egentlig tilbake i et "normalår" rent sportslig, mens det i år egentlig har gått litt over forventning......dette er da målt opp mot det vi har av motstandere og egne ressurser, hva mer kan de forlange?
Ellers er det utrolig merkelig å benytte lengden på Skogheims tid på Vinger som et argument for å ikke forlenge kontrakten. I det ene øyeblikket så er kontinuitet viktig, mens i det neste så er 5 år mer enn nok?......forklar det den som kan!!
Huff......får hodepine av dette!! Til helga er det folkefest på Gjemselund når en haug av nerder skal svinge seg rundt på gresset og vinke til hylende teatertilskuere....etterfulgt av det som normalt burde være hovedattraksjonen. Dette blir faen meg en spesiell dag på Gjemselund.....er det en festdag? eller bør vi ta en tur ut etter kampen å tømme i oss gravøl?
......svaret på dette er det bare styret som kan gi oss....jo før jo bedre.....jeg venter i skrekkslagen spenning