KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 12 Jul 2025, 21:40

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2006, 16:11 
www.kilsk.com

hva med skjærvold, kamark og ikke minst rønning.. Disse var 2. divisjonsspillere i fjor, de har da utmerket seg i første divisjon, hvertfall rønning.. så selv om det kanskje er litt nivåforskjell, tror jeg kim bare trenger litt tid i KIL, rett og slett... han vart leid ut i 2004, og fikk kanskje noen sjanser i fjor, men han trenger kanskje en hel sesong hvor han er som rødfoss, kommer inn de siste 10-20 minuttene.. så tenker jeg kim snart er en tipptopp førstedivisjonsspiller i KIL. med mindre kil rykker opp da, men det skal jo litt til foreløpig ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2006, 18:28 
Trener

Hvorvidt han er god nok får vi ikke vite uten at han prøves. Det er jo flere ting det står på her, og tillit er et viktig ord. Ut fra det jeg fikk ut av partene i begynnelsen på sesongen, så var KIM sendt til Turn for å utvikle seg, for eventuelt å komme tilbake til KIL, derfor etterlyste jeg at man burde ha sett han i en treningskamp.

Hvorvidt man kan se på treningene om han er god nok? Vel vel, jeg har sett treninger der han har vært blandt de beste, så det er en objektiv sak fra min side. Har også sett treninger han har gjort det dårligere på, men jeg er ikke trener for laget, men har lagt merke til at i f.eks formasjonstreningen, har man lett for å putte han på den plassen som er ledig.

Det jeg med sikkerhet vet er at gutten har mange som ivrer for å få han tilbake, også i klubbledelsen. Desverre er det slik i dette landet at det ikke er bestandig at de som brenner for enkeltspillere får være med å ta avgjørelene på hvem som skal få kontrakt.

Er det foresten noen som kjenner til denne kampen mot Tønsberg?

http://www.adecco.no/default.asp?V_DOC_ ... Id=1987286

Her putta ha i hvertfall 3

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2006, 19:38 
Spiller

Hehe, nei han scorte et (1) i den kampen.
Alt i det referatet har hengt seg opp (eller noe), og blitt vist 3 ganger!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2006, 19:55 
Trener

Artig sak alikevell. Rart at Adecco lar det ligge ute...

:D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2006, 22:19 
www.kilsk.com

uansett imponerende å score 3 mål på 1 min, må vel være verdensrekord?!? :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2006, 22:51 
Trener

En rekord han i såfall deler med kalsæg og ryen... :D :) :lol: :mrgreen:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2006, 23:37 
Trener

Samtidig som Pat blir bytta ut tre ganger på ett min.. Og Birken.. Er nok verdensrekord det også..

Men tilbake til tema! Personlig er jeg overbevist om at Kim tar vare på sjansen, om han bare får den. Håper han returnerer til KIL med ny selvtillit og scoringsiver.. Han er i det minste vant til å score, og slike spillere er vi ikke bortskjemte med i klubben for øyeblikket!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Aug 2006, 09:55 
Kaptein

keepern wrote:
hva med skjærvold, kamark og ikke minst rønning.. Disse var 2. divisjonsspillere i fjor, de har da utmerket seg i første divisjon, hvertfall rønning.. så selv om det kanskje er litt nivåforskjell, tror jeg kim bare trenger litt tid i KIL, rett og slett... han vart leid ut i 2004, og fikk kanskje noen sjanser i fjor, men han trenger kanskje en hel sesong hvor han er som rødfoss, kommer inn de siste 10-20 minuttene.. så tenker jeg kim snart er en tipptopp førstedivisjonsspiller i KIL. med mindre kil rykker opp da, men det skal jo litt til foreløpig ;)

Skjærvold har ikke slått til, Kamark virker lovende og må få flere sjanser. Rønning har det lille ekstra som skal til - dessuten har han vært en klassespiller i alle år. Var innom U-landslaget og spile U19-EM på hjemmebane. Men han har dessverre vært fulgt av skader etter det. Blir fullstendig feil å sammenligne han med Kim.
Dessuten har Kim fått sine sjanser. Det må være mange her med korttidsminne. For i fjor ville de aller fleste her inne hive han på hue og ræva ut av KIL. Han holdt ikke mål. Men nå som han plutselig har puttet mange mål på et langt lavere nivå er han god nok. Nei, han har fått sjansen - funnet sitt nivå nå. Bruk heller ressurser på å hente en bedre spiss.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Aug 2006, 11:48 
Forumlegende

det synes å være en god del, etter min mening i alle fall, misforståelser rundt det med KRS. uten å være oppnevnt talsmann for de som vil hente ham, vil jeg likevel oppsummere forholdene rundt ham, slik jeg ser det
fom. 2004-sesongen.

1)
KRS har fått sjanser, men på hvilken måte? for det første er han ikke noe typisk oppspillspunkt i et 4-3-3 system. at man hart brukt ham slik virker mest for å bruke noen der uavhengig av spillerens egenskaper. håpløst opplegg. jeg tror heller ikke det er noen hensikt i å hente ham til midtspissrollen i 4-3-3 opplegget til KIL.

for det andre har han gjennomgått samme "behandling" som de andre midtspissene. plutselig inn og fort ut igjen.

2) KRS er en typisk boks-spiller på samme måte som Foday. en slags "dukk opp"-spiller. skal han lykkes på et hvilket som helst lag bør man bruke ham ut fra hans egenskaper. i 04 var Kalsæg i store deler av sesongen midtspissen og det var jo ikke vanskelig å se at han ikke passet der. i 05 var han flanke og en enorm klassespiller.

3) nei, det er ingen garanti at om man gjør haugevis med mål i 2.div, så gjør man det i addecco. men man kan heller ikke si at man ikke vil gjøre det bra ut fra at man tidligere i addecco har vært brukt feil.

4) så er det selvsagt greitt nok at KIL velger en annen spillestil enn det som KRS passer i. det er et valg trener og lag må leve med og vil leve med.

jeg tror at KRS,om han ikke kommer tilbake hit, vil bli tatt opp av et bedre lag enn Eidsvold Turn og at han kan gjøre det veldig bra der. tenk om han kom hit for Raufoss neste år og lagde hattrick. fun fun fun

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Aug 2006, 16:34 
Grævling

Heey! EB....blir Alvdal på meg i helga!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Aug 2006, 22:14 
Trener

Er det foresten noen som kunne tenkt seg en tur til Myhrer for å titte på våre gamle helter som spiller der? Kunne jo vært arig å sett en kamp uten at man måtte bite negler også...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Aug 2006, 01:18 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Er på Myhrer rett som det er å titter på gamle helter faktisk. imorra hadde jeg tenkt å se Turn mot Raufoss. Tror Kim kan bli en joker i den bataljen der. Vinner Turn der kan resten av sesongen i avd.4 bli en gigantisk thriller. Denne sesongen trur jeg ikke Turn står tilbake for noen av lagene som kjemper i toppen der. Kan fort bli Turn å Kim som trekker det lengste strået i den avd.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Aug 2006, 08:51 
Forumlegende

Berntsen wrote:
Er det foresten noen som kunne tenkt seg en tur til Myhrer for å titte på våre gamle helter som spiller der? Kunne jo vært arig å sett en kamp uten at man måtte bite negler også...

Ja Berntsen. Slå på trån om du drar bort dit en gang a?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Aug 2006, 22:44 
Trener

Ingen mål i dag :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Aug 2006, 12:20 

Slik jeg forstår fotball, er det å lage flest mulig mål og flere en motstanderen som er poenget og ikke stilkarakter og system? Kim kan jo lage mål viss han får sjangsen.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]