KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 13 Jul 2025, 11:37

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 12:20 
Trener

Han fiksa ei straffe, og hadde et par andre gode sjangser.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 22:36 
Saftblander

http://www.eub.no/artikkel.asp?Artid=141928

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 22:52 
Trener

Denne var jo framme for en stund siden, men jeg leste det ikke skikkelig da. Om jeg forsto det riktig, så følger LSK med på bl.a KIM. Ville vel ikke føltes noe særlig om han havna der?

Det er synd at vi mennesker er så prinsipielle at vi ikke kan se at vi kan ha gjort en feil, og innrømme det. Tror nemlig ikke at det er bare prestasjoner det går på i denne saken fra KIL sin side, her har noen tatt en besluttning som de ikke kan innrømme at var feil. Hent KIM hjem og lå i steden ut en annen spiss...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2006, 07:45 
Forumlegende

Raufoss er ute etter Kim. I verste fall kan vi ønske Kim velkommen til Gjemselund neste år i gult! Det ville vært synd.

Ellers enig i det Berntsen nevner her. Prinsipper råder. Subjektive fakta for enkelte. Objektive fakta derimot er helt umulig å komme vekk fra.

I beslutninger i en organisasjon, bedrift, politikk, profesjonell fotball osv går det alltid galt om man tar beslutninger utfra følelser framfor fakta. Kun objektive fakta bør gjelde ved store avgjørelser.

Objektive fakta om KRS trenger jeg ikke å nevne, alle kjenner til det. Derfor KIL: Det er fortsatt mulig å gi Kim kontrakt!!

http://www.objektivisme.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2006, 10:06 
Spiller

Helt enig med deg der karlsen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2006, 10:16 
Trener

Helt enig jeg også, få Kim Roger hemmat til KIL

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2006, 10:31 
Trener

Og samtidig som man rir prinsippene, klager man over at publikum ikke kommer på stadion. Nå er det sagt mange ganger at det ikke er noen selvfølge at KRS scorer i 1. divisjon, men tenk om...

En lokal helt som bøtter inn mål på bestilling, tror det ville trukket mer folk til Gjemselund. Men som sagt dette blir bare med fantasien for oss som er glad i klubben, for som i de fleste andre organisasjoner er det prinsippene om at vi tar ikke feil som råder også her.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2006, 07:33 
Forumlegende

men jeg tror dessverre ikke at han får noen kontrakt og at han er en del av planen framover.................det er den følelsen man sitter med......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2006, 09:14 
Forumlegende

Du har nok helt rett ivo.

Spillere kommer og går og sånn må det være.

Men i enkelte tilfeller kan man mene litt sterke ting om det også. I dette tilfellet tillater jeg meg å mene at det er fullstendig galskap og la en slik målscorer glippe.

Så får man se i ettertid hvem som tok feil.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2006, 12:37 
Klubbdirektør

Da kjører vi SS Lazio stil.. når supporterne krever, henter klubben ! ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2006, 13:36 
Trener

Er enig med deg 1892, vi må kreve noe av klubben vår. Selv om vi ikke har like stor makt som de supporterne du nevner, så bør absolutt KIL høre på oss supportere. Klubben hyler høyt og setter ned grupper som skal se på hvordan man skal få publikum tilbake til Gjemselund. Så vidt jeg vet sitter ikke Supporterklubben i det panelet...? (Rett meg om jeg har feil.)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2006, 14:03 
Forumlegende

Berntsen wrote:
Er enig med deg 1892, vi må kreve noe av klubben vår. Selv om vi ikke har like stor makt som de supporterne du nevner, så bør absolutt KIL høre på oss supportere. Klubben hyler høyt og setter ned grupper som skal se på hvordan man skal få publikum tilbake til Gjemselund. Så vidt jeg vet sitter ikke Supporterklubben i det panelet...? (Rett meg om jeg har feil.)

Litt off-topic dette: Men jobber klubben virkelig med et sånt panel? Det var isåfall nytt for meg.

Og dette gjør de isåfall UTEN supporterne :shock:

Men undervurdering av supportere er ikke noe nytt i den leiren der.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2006, 14:34 
Trener

Leste noe om det i glåmdalen for ei stund siden. Skulle være med mye kjendiser i panelet...

Blant andre var det vist Taalesen fra TV2

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2006, 15:49 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Berntsen wrote:

Litt off-topic dette: Men jobber klubben virkelig med et sånt panel? Det var isåfall nytt for meg.

Og dette gjør de isåfall UTEN supporterne :shock:

Men undervurdering av supportere er ikke noe nytt i den leiren der.

Burde jo absolutt ha med noen representanter fra oss som faktisk møter opp på matcher for å få innspill på hvorfor vi faktisk gidder å bruke tida vår på å følge ett fotball lag

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2006, 16:00 
Kaptein

Kim er ikke god nok, enkelt og greit. Det er mye større forskjell på 1. og 2. div en hva folk tror. Dessuten spiller KIL 4-3-3, og der passer ikke Kim inn. Å legge om til 4-4-2 bare på grunn av KIm blir helt feil. Kan ikke legge om bare på grunn av en spiller. Kim har fått sine sjanser, og holder dessverre ikke 1. div-nivå. Det er nok å følge de KIL-treningene hvor Kim er med på. Der er det lett å se han faller igjen.
Samtidig vil jeg gratulere Kim med en strålende sesong i 2. divisjon så langt i år. Og jeg tror det er riktig nivå for han.
Jeg var også blant de som var kritiske til å hente Rødfoss i fjor høst, selv om han hadde scoret en del mål. Han er også en 2. divisjonsspiss, og i likhet med Kim mangler han "noe" ekstra.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]