KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 Jul 2025, 09:45

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 16:23 
Klubbdirektør

pokermoen wrote:
har sendinga gått enda? slo akkurat på radioen...

Ja.. :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 16:23 
Klubbdirektør

Tydelig at Skogheim er litt bitter i forhold til KIL-styrets avgjørelse til tross for at han prøver å glatte over dette med godord, som den gentlemannen han er. At KIL-styret er skeptiske til å fornye kontrakter med gode ressurser som kun har 1 år igjen av sine kontrakter er rett og slett skremmende. Men det beviser jo forsåvidt bare hvorfor vi stadig mister gode spillere på free transfer... Dette her er rett og slett tragisk. Styret bør presentere en MEGET god plan, og noen VELDIG gode argumenter for sin avgjørelse i nærmeste fremtid. Det Njøsen og Skogheim sa nå ga ikke så mange svar på hva som kommer til å skje videre. De vil spille 4-3-3, så forandringen ligger ikke der. Hvorfor ikke spille 4-3-3 med Skogheim? Økonomi var ikke årsaken, sportslige resultater har vært upåklagelig. Dette her har jeg utrolige vanskeligheter med å forstå meg på. Nå må noen snakke ut her...

Tipper Skogheim er trener i tippeligaen neste år og kjemper i toppen med et eller annet lag.

Takk for en utrolig innsats uansett, og måtte hell og lykke følge deg Vegard Skogheim.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 16:24 
Forumlegende

Sendinga er over nå ja.

Det ble nevnt at styret har bestemt at 4-3-3 skal spilles også i årene som kommer! :shock:

Har et styre kompetanse til å mene noe om det? Har dem noe med det i det hele tatt? Ekskluderer man ikke mange dyktige 4-4-2 trenere med den holdningen? Skulle likt å se argumentene man kommer med om dette er tilfelle.

System er relativt uinteressant dersom treneren er god.

Profile  

Post subject: SJOKKERT
PostPosted: 26 Sep 2006, 16:29 
Reserve

Kan ikke si annet enn et jeg er SJOKKERT.

En svart dag. Typisk, så fort det begynner å bli bra foretar ledelsen seg et stunt, og det hele kan rase sammen.

Får møte opp på siste hjemmekamp i år å være med å gi Skogen enn skikkelig avskjed.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 16:34 
Klubbdirektør

Etter uttalelsene til Stormoen, så virker det som om dette kommer som et sjokk også for spillerne. Heller ingen missnøye i spillergruppa som kan være årsaken. Skogheim mener styret tar feil, og ville gjerne forlenget sin kontrakt.

Dette er noe jeg har utrolig store problemer med å svelge. Forventer heller ikke noen forklaring fra KIL-styret på deres avgjørelse, ikke fordi vi ikke trenger noen svar, men fordi jeg tror styret rett og slett ikke har noen svar å gi. Skal vi bare akseptere dette?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 16:39 
Forumlegende

Nei vi skal ikke akseptere dette. Vet ikke hvor tiltro jeg har til de som bestemte at Skogen ikke får fortsette. Jeg venter spent på gode nyheter fra styret. De kan for eksempel starte med å offentliggjøre sine ambisjoner for KIL i årene framover.

Dette minner litt om 2000/2001. Hans Knutsen ville ha ny kontrakt men den prosessen gikk for tregt. Så sparte man penger på at Knutsen dro og fikk inn en "lokal løsning" som ikke var i nærheten av god nok til å trene et 1. divisjonslag. Vi husker hvordan det gikk. Den gangen brukte vi bedriftsuttrykket "styrt avvikling". Er det det som skjer igjen???

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 16:50 
Kaptein

Ledelsen i KIL har en tendens til å gjøre mye rart, men å ikke fornye kontrakten til Skogen er rett og slett katastrofe!! Skogen, som etter min mening, har gjort gull av gråstein med KIL, kastes nå på dør av dette elendige KIL-styret.. Ja, vil si han blir kastet på dør, siden det er noe ledelsen ønsker, og ikke Skogheim.

Som spillera sier selv, det var skogen som ga de trua igjen på at de var gode fotballspillere, han som kom inn med en ny glød i 03, og fikk Kongsvinger tilbake på fotballkartet!

Og gløden er der ennå, så skjønner ikke bæra av hvorfor Kong Vegard nå ikke er rett mann lengre...

Takk for alt Vegard, takk for jubelsesongene 03 og 04. Det er det størte jeg har opplevd med KIL etter 92 sesongen. Og lykke til videre![/b]

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 17:04 
Forumlegende

Takk for alt du sa Skogheim,
takk for alt du ga Skogheim.
takk for alle gledan
som vi har hatt med dæ.
Norge gråter nå Skogheim,
det må du forstå Skogheim!
Vi vil aldri glemme
vi vil aldri glemme dæ!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 17:21 
Grævling

Jeg fikk ikke med meg det som ble servert på radioen, men skjønner at det faktisk er slik at Skogheim gjerne vil forlenge kontrakten.......og hva i svartsvidde helvete er det da folka i styret venter på?

DET ER BARE Å FINNE FREM PENN OG PAPIR!!!

......mangler dere penn så har jeg en nyinnkjøpt sak fra KIL-Toppfotball liggende...bare å gi beskjed så skal jeg kjøre opp til Vinger med den!!!

Dette stinker kapitalt, mulig styret kan redde seg inn ved å banke noen gode planer for fremtiden i bordet, men dette bør skje rimelig snart!!!

Bør kanskje avvente situasjonen til de har fått kommet med sine visjoner, men jeg kan ærlig talt ikke se hvordan de skal klare å hente inn noe bedre alternativ enn Skogheim til denne posten. Hva er de ute etter? Ett større navn? Nei....det har vi neppe råd til....eller er det slik at noen har funnet en gullåre under Gjemselund?

KIL med Skogheim har vært en stormende suksess siden han satte sine bein i byen. De 2 første sesongene snakker for seg selv. I fjor var vi vel egentlig tilbake i et "normalår" rent sportslig, mens det i år egentlig har gått litt over forventning......dette er da målt opp mot det vi har av motstandere og egne ressurser, hva mer kan de forlange?

Ellers er det utrolig merkelig å benytte lengden på Skogheims tid på Vinger som et argument for å ikke forlenge kontrakten. I det ene øyeblikket så er kontinuitet viktig, mens i det neste så er 5 år mer enn nok?......forklar det den som kan!!

Huff......får hodepine av dette!! Til helga er det folkefest på Gjemselund når en haug av nerder skal svinge seg rundt på gresset og vinke til hylende teatertilskuere....etterfulgt av det som normalt burde være hovedattraksjonen. Dette blir faen meg en spesiell dag på Gjemselund.....er det en festdag? eller bør vi ta en tur ut etter kampen å tømme i oss gravøl?

......svaret på dette er det bare styret som kan gi oss....jo før jo bedre.....jeg venter i skrekkslagen spenning :?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 17:41 
Trener

Her må det være noe annet som ligger til grunn, noe a la da Tom Nordlie fikk sparken i Start.. Dersom man legger sportslige resultater til grunne, så fatter jeg ikke dette.

Kanskje alle her inne som har vært med å kritisere Skogheim for dårlig behandling av juniorene har vært med på å påvirke denne avgjørelsen? Noe å tenke på i dag..

TAKK FOR ALT, SKOGHEIM!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 17:44 
Spiller

Beklager språk bruken,MEN: HÆLVETTESINKOMPETENTESKLIFITTE AV ET MØKKASTYRE!!! :evil: :!: :evil: :evil: :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 17:53 
Klubbdirektør

Jeg lurer på hvordan styret skal ha råd til å betale 1 år til med lønn til Vegard pluss lønn til ny trener. Håper Vegard forlanger litt ekstra for tort og svie. Hvorfor i helvete skriver de kontrakt i 6 år når de er fornøyd med bare 5. Nå spørs det på hvor mange av spillerene som blir her.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 18:13 
Grævling

Janko wrote:
Jeg lurer på hvordan styret skal ha råd til å betale 1 år til med lønn til Vegard pluss lønn til ny trener. Håper Vegard forlanger litt ekstra for tort og svie. Hvorfor i helvete skriver de kontrakt i 6 år når de er fornøyd med bare 5. Nå spørs det på hvor mange av spillerene som blir her.

Han har vært her i 4 år når denne sesongen er over, men har kontrakt ut neste år.

Slik jeg nå har forstått det så går Skogheim frivillig etter denne sesongen uten å kreve kompensasjon for neste sesong. Dermed følger han det han tidligere har uttalt om at en trener ikke bør sitte som trener i sin siste sesong.....da kan du fort miste fokus. Greia nå er at han selv ønsket og forlenge kontrakten med 1 år ekstra, og altså bli ut 2008....men det ville ikke KIL...men de har ikke nektet han å trene laget ut neste sesong. Men de forstod vel hva resultatet ville bli hvis de ga han beskjed om at han ikke ville bli forlenget.

Styret har sikkert sine grunner for å velge denne løsningen, og det bør de kanskje komme ut med for å bevare litt troverdighet, hvis det virkelig ER troverdig. Litt gruff i spillegruppa, mellom Skogheim og noen i styret, eller noen jr-spillere, holder ikke som grunnlag! Det bør i så fall være rimelig alvorlig for at du skal gå til det skritt å takke nei til personen som nærmest på egenhånd fikk en hel gjeng av unggutter til å tro de kunne gå på vannet i 2003 og 2004.

Men men, vi får se hva som skjer.....og mens vi venter:

Heia Tufte!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 18:25 
Klubbdirektør

Hurra, det fantastiske KIL styret har slått til igjen. De kunne faen i meg spilt for Tufte alle samma på søndag. Makan til inkompetente idioter skal man leite lenge etter. Sparker den eneste treneren i Norge som jeg ser nå vi har råd til, som kan føre oss til Tippeligaen. Faen jeg blir så jævlig irritert.

Skogheim har gjort så mye bra for KIL. Vi hadde aldri vært der vi er nå uten han. Det er jeg bombesikker på. Og mere folkekjær mann skal man leite lenge etter.

Nei, takk for alt Skogen. Du har en stor fremtid som trener.Vi har sluppet løs en gullåre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 19:06 
Klubbdirektør

5 år er nok ja, vell.. hvor lenge satt ikke Eggen i RBK? Hva faen er det som skjer? her lukter det tribuneprotester lang vei!!

Flere enn meg som har tenkt til å lage banner til en av de neste hjemmekampene? min er klar: ELSKER SKOGHEIM - HATER HAMARKAM

HEIA PROTEST-TIFO!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]