Karlsen wrote:
allan wrote:
Er klar over at SFO ikke er ferdig til kl 15.45 Korslund,!
Hyggelig med nye folk på forum men sånne usakligheter sparer vi oss for her inne.
Saken denne tråden ligge under er interessant nok uten personangrep...
Vel, vel, mye i denne tråden synes meg å være personangrep.
Det var korrekt av deg Karlsen å fjerne sms-stuntet (selv om det var kreativt nok), men kanskje burde hele tråden stenges???
Eller kanskje, og egentlig, burde man ikke ha noe "nickname" på noe diskusjonsforum. Da ville innleggene bli mer avbalanserte og ikke bare skittkasting og usakligheter. Vi faller alle mer eller mindre i den fella.
I registreringen blir man gjort oppmerskom på at slik som hatske utfall ikke sømmer seg. Det er i en moderne verden blitt vanlig med det, men da burde det være under fullt navn, så sant det ikke er mellom 2 brukere. Uansett hva vi mener f.eks om Bjørn Hærnes, så har han rett i at Glåmdalen ikke burde ha trykket det anonyme innlegget mot TAG, slik det var formulert. Vi kan ikke bebreide Glåmdalen for å beklage det!
Det er også feil, slik jeg ser det, å blande inn at Hærnes og G Gundersen tilhører det samme partiet. Vi skal heller ikke blande spillerens familie inn i dette.
Selv om de krasse personutfallene ikke er "vondt ment", er det farlige ting å leke med. Får man noen i "vrangstrupen" på denne måten, er det ikke lett å slutte uansett. Hat avler hat og er som en kreftsvulst.
Min oppfordring er at hele "Gundersen-saken" legges vekk og at man ser framover mot sesongstart og konsentrerer seg om alt det nye positive som skjer i og rundt klubben om dagen.
Jo da, jeg innrømmer at jeg kjenner senioren, G Gundersen, i alle fall slik at vi snakker godt sammen når vi treffes, men det har ikke noe med retnigen i mine meninger her å gjøre. At han er stortingsrepresentant vedgår heller ikke saken om hans sønn og fotballen. Bare for å si det, så det ikke misforstås (jamfør Hærnes), så er jeg ikke tilhenger av hans parti (eller er jeg det Inguspingus? --- kanskje av adelig herkomst?).
Vel er det forståelig med sterke følelser rundt kontoversielle forhold innen fotballen, men hva er hensikten med å kalle Gundersen alle de
usømmelige ting han er blitt kalt?
Gjør det godt? Egentlig?