Utrolig godt og viktig med en seier. At vi i tillegg holdt nullen var særdeles gledelig.
For å ta noen betraktninger, så var særlig Ørjans backspill og Frejds vanvittige vilje til å gå på og fullføre offensive løp gledelig. En del reagerer på kåringen av BB, men på en måte er det greit at R.R. fikk prisen. Han var veldig, veldig god i går. Samtidig så hadde det ikke vært ufortjent om Edier eller Ørjan hadde fått prisen i stedet. Hvem som egentlig fortjener prisen blir litt subjektivt og er vanskelig å vurdere. Vil vel nesten påstå at om juryen hadde bestått av tidligere backer så hadde Ørjan eller Edier fått den, men siden det virker som det er tidligere midtbanespillere som sitter i juryen så er det naturlig at den gikk til R.R. Det er uansett greit at vi "krangler" om alle kandidatene til å være banens beste og ikke er i motsatt situasjon
Det var også bra at Jonas fikk fremstå som den habile spilleren han er. Fremspillet til 1-0 var det klasse over. Litt bedre å komme i søkelyset for slikt enn de siste kampenes problemer med kommunikasjon på Nord-Norsk og Svensk. Greit å ha Guiomar som skjønner språket i midten
Til slutt får jeg trekke frem den største positive overraskelsen fra i går.
Det var 2. omgangen til Moen. Setter dette i bold, for det var virkelig imponerende og han fortjener å høre det. Jeg var veldig skeptisk før kampstart, og fikk ikke mer tiltro etter 1. omgang, hvor han virret litt mye rundt. Men i 2. omgang så viste han at en vinter med Nordlie har gitt effekter. Pasningen han la til Frejd foran 2-0 var en av de beste pasningene vi har sett på Gjemselund i år. Han kom også gjennom alene med keeper to ganger når han løp fra (!!) forsvaret til Notodden. Den ene gangen var pasningen litt for lang, den andre gikk dessverre like utenfor stolpen.
Særlig første halvdel an 2. omgang var Moen virkelig god. Det største minuset var at han ikke fikk en fortjent scoring i løpet av kampen. At Edier sørget for at han ikke fikk registrert en assist er jo greit nok, den mest geniale pasningen i det angrepet vet vi hvem som sto bak

Nå mener jeg fortsatt at Randall er et par hakk hvassere og bør foretrekkes i angrepet, men noen flere innhopp er fortjent etter gårsdagen.