KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 17 Jul 2025, 00:01

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 554 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 37  Next
Author Message
 Post subject: Re: Nye spillere
PostPosted: 07 Dec 2011, 22:42 
Spiller

hva skjer med Kim Holmen???

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2011, 23:44 
Grævling

SPURS wrote:

Svett BK? ;-)

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2011, 23:45 
Klubbdirektør

Her kom det endelig noe fra kil.no. Og det var litt av en godbit :D Jeg får gåsehud av alle de vakre målene :wink:

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=3629

Profile  

PostPosted: 08 Dec 2011, 00:26 
Klubbdirektør

SPURS wrote:

Kan vel se litt stygt ut for han hvis det bare er plass til en spiller til i troppen. Syns han er god nok for laget, men det er selvfølgelig et økonomisk spørsmål også (og om han selv ønsker det).

Profile  

PostPosted: 08 Dec 2011, 00:29 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
SPURS wrote:

Svett BK? ;-)

Jeg blir litt svett av å tenke på at du har rundet 9000 innlegg på forum Raggen :wink: . Grattis :!: Kvalifiserer til spillende trener på Svett BK og vel så det........

Profile  

PostPosted: 08 Dec 2011, 09:29 
www.kilsk.com

Roll wrote:
SPURS wrote:

Kan vel se litt stygt ut for han hvis det bare er plass til en spiller til i troppen. Syns han er god nok for laget, men det er selvfølgelig et økonomisk spørsmål også (og om han selv ønsker det).

Holmen har takket nei til kontraktsforslaget fra KIL, krevde en høyere lønn enn det KIL var villig til å tilby han.

Profile  

PostPosted: 08 Dec 2011, 09:57 
Grævling

Roll wrote:
Raggen wrote:
SPURS wrote:

Svett BK? ;-)

Jeg blir litt svett av å tenke på at du har rundet 9000 innlegg på forum Raggen :wink: . Grattis :!: Kvalifiserer til spillende trener på Svett BK og vel så det........

Fant ut at jeg har nesten 13 % av alle innlegg på forumet, snart på tide å få seg et liv tror jeg :shock:

Profile  

PostPosted: 08 Dec 2011, 10:02 
Reserve

Stallen er snart full
KIL-stallen teller for øyeblikket 18 mann, og foreløpig tilsier ikke budsjettet at det er mulig å signere mer enn én spiller til. Asger Jensby i KIL-styret bekrefter at det bare finnes midler til 19 spillere i neste års KIL-stall.

19 spillere hvorav flere av de knapt medvirket i årets serie. Vel, da må vi nesten forsøke å tenke litt nytt for å få på plass en ekstra spiller, etter min mening blir det litt for tynt.

Ellers verdt å merke seg Güvens status; det står mellom tyrkisk fotball, eliteserie og KIL - og KIL er eneste klubb med et tilbud så langt.
Gerson har ikke funnet det for godt å svare på klubbens tilbud om kontrakt, mulig den ikke er allverden, men går og venter på et tilbud fra Eliteserien eller utlandet. Status er dermed strengt tatt lik for begge, men tillater meg selv svak optimisme i Güvens tilfelle.

Profile  

PostPosted: 08 Dec 2011, 10:56 
Klubbdirektør

Forskjellen mellom Güven og Krogh er vel åpenlys og det er ikke så rart at mange er "lei" tiden Krogh bruker.

Güven er en mye bedre spiller enn Krogh og det er dermed naturlig at han vurderer bedre klubber enn KIL
Güven har dessuten nylig fått et kontraktsforslag og bør således også få mer tid enn Krogh som fikk forslaget for over et halvt år siden, men bare venter på at noe bedre skal dukke opp

Profile  

PostPosted: 08 Dec 2011, 10:59 
Klubbdirektør

catoholtet wrote:
Stallen er snart full
KIL-stallen teller for øyeblikket 18 mann, og foreløpig tilsier ikke budsjettet at det er mulig å signere mer enn én spiller til. Asger Jensby i KIL-styret bekrefter at det bare finnes midler til 19 spillere i neste års KIL-stall.

19 spillere hvorav flere av de knapt medvirket i årets serie. Vel, da må vi nesten forsøke å tenke litt nytt for å få på plass en ekstra spiller, etter min mening blir det litt for tynt.

Ellers verdt å merke seg Güvens status; det står mellom tyrkisk fotball, eliteserie og KIL - og KIL er eneste klubb med et tilbud så langt.
Gerson har ikke funnet det for godt å svare på klubbens tilbud om kontrakt, mulig den ikke er allverden, men går og venter på et tilbud fra Eliteserien eller utlandet. Status er dermed strengt tatt lik for begge, men tillater meg selv svak optimisme i Güvens tilfelle.

Jeg blir ikke helt klok på hvem disse 18 er.

Profile  

PostPosted: 08 Dec 2011, 11:06 
Reserve

Libra wrote:
Jeg blir ikke helt klok på hvem disse 18 er.

Tobias

Edvin
Arnar
Henry
Gøran
Morten
Samir
Marius

Alhassane
Aleksander
Christian
Mads
Ola

Patrick
Magnus
Olav
Andreas
Jonathan

Det blir hvertfall 18. I tillegg er det 5-mannslista (som det vel bare er 4 igjen på):
Petter
Enver
Robin
Ulrik

Usikker på om disse automatisk flyttes over på neste 5-mannsliste, eller generelt åssen deres kontraktsituasjon er.

Profile  

PostPosted: 08 Dec 2011, 11:17 
Klubbdirektør

OK. Takk :D

Profile  

PostPosted: 08 Dec 2011, 12:23 
Klubbdirektør

Güven hadde takket nei til Hønefoss og Sandnes ULF? Da er det vell Brann som kan bli neste stopp. De kuttet kraftig i budsjettet foran årets sesong. Hadde god suksess med Ojo og Torp og er ikke redde for å hente 1.div spillere. Mitt råtips er at Guven spiller for Brann neste år, så får tiden vise.

At Krogh ikke signerer, minner meg om Vidar Evensen. Han var vell mester i å drøye med å signere kontrakt i påvente av en "bedre" klubb. Var vell bl.a i Polen på prøvespill, før han til syvende og sist havnet i Godset.

Synd for Krogh ettersom folk rett og slett bare blir lei av å vente på han. Stabæk er vell KANSKJE en klubb som kan hente han, ettersom det er spillerflukt der om dagen. Veldig savnet på Kongsvinger blir han uansett ikke.

Profile  

PostPosted: 08 Dec 2011, 12:28 
Klubbdirektør

Sylling drev vel på samme måte han også. Helt til Kil satte hardt mot hardt

Profile  

PostPosted: 08 Dec 2011, 16:44 
Spiller

Raggen wrote:
SPURS wrote:

Svett BK? ;-)

Gjerne det, er veldig kamp om å få ta innkast hos oss.... 8)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 554 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 37  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]