PnzR wrote:
Det er virkelig gøy at dere legger press på dere selv bare fordi dere har Nordlie og signert en 2.divspiller... Opprykk her og opprykk der... Sistnevnte har potensiale, uten tvil... Men ro ned forventningene, han har aldri spilt over 2.div-nivå.
Skru ned forventningene deres litt så sesongen ikke blir misslykka hvis dere til slutt havner på 5.plass. Dere har jo blitt bortkjemte etter 1 år i Tippeligaen! Forøvrig artig om det blir kvalikk igjen! Spenning hele veien!
Forventingene bør være høye, dog ikke urealistiske. Fallhøyden kan helt klart bli stor med en svak sesong til året. Foreløpig ser det bra ut på papiret. Jeg for min del blir ikke knust av en 5. plass neste sesong. Selvfølgelig mye artigere å kjempe om et opprykk...
Likevel: i valget mellom tippeligspill/ræva økonomi/dårlige resultater eller adecco/god økonomi/kjempe i toppen tror jeg at jeg foretrekker det siste inntil det kommer en lokal "Røkke" til vinger.
Apropos Melgalvis så tror jeg det er en del ved Mjøsas bredd som helst skulle sett ham i grønt og hvitt...
Håper og tror han kan bli en hit! For KIL