KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 15 Jul 2025, 23:32

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 554 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 37  Next
Author Message
 Post subject: Re: Nye spillere
PostPosted: 06 Dec 2011, 17:20 
Klubbdirektør

Trenger fortsatt en med tyngde på midten. Alle så jo hvordan Henry var der. Rett og slett elendig. Trenger en som kan ta tak i spillet. En Lindau-Torp- Alm type. De beste som vi har hatt der er som regel fra Sverige, så dem kan vel sjekke opp om det er noen ledige over der.

Profile  

PostPosted: 06 Dec 2011, 17:50 
Kaptein

Henry storspilte jo på midten når han fikk sjansen der i år.. Men han er såpass viktig å ha i forsvaret at han bør brukes der.

Profile  

PostPosted: 06 Dec 2011, 18:11 
Klubbdirektør

Han rota mye der. Hadde vel 5 av 100 passninger til rett person. Så da må du ha sett en annen Henry en meg. Nei han er mye bedre i forsvar en på midten. Mye bedre

Profile  

PostPosted: 06 Dec 2011, 19:48 
Spiller

Janko wrote:
Trenger fortsatt en med tyngde på midten. Alle så jo hvordan Henry var der. Rett og slett elendig. Trenger en som kan ta tak i spillet. En Lindau-Torp- Alm type. De beste som vi har hatt der er som regel fra Sverige, så dem kan vel sjekke opp om det er noen ledige over der.

Øyvind Tomteberget :wink:

Profile  

PostPosted: 06 Dec 2011, 21:13 
Spiller

En solid bauta på midtbana samt en rysare av en midstopper og resignering av Guven så lukter det for alvor opprykk av KIL anno 2012!

Profile  

PostPosted: 06 Dec 2011, 23:56 
Saftblander

Det er virkelig gøy at dere legger press på dere selv bare fordi dere har Nordlie og signert en 2.divspiller... Opprykk her og opprykk der... Sistnevnte har potensiale, uten tvil... Men ro ned forventningene, han har aldri spilt over 2.div-nivå.

Skru ned forventningene deres litt så sesongen ikke blir misslykka hvis dere til slutt havner på 5.plass. Dere har jo blitt bortkjemte etter 1 år i Tippeligaen! Forøvrig artig om det blir kvalikk igjen! Spenning hele veien!

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2011, 01:17 
Klubbdirektør

Kommer vi mellom 4-6 plass, skal jeg være fornøyd.

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2011, 01:19 
Klubbdirektør

PnzR wrote:
Det er virkelig gøy at dere legger press på dere selv bare fordi dere har Nordlie og signert en 2.divspiller... Opprykk her og opprykk der... Sistnevnte har potensiale, uten tvil... Men ro ned forventningene, han har aldri spilt over 2.div-nivå.

Skru ned forventningene deres litt så sesongen ikke blir misslykka hvis dere til slutt havner på 5.plass. Dere har jo blitt bortkjemte etter 1 år i Tippeligaen! Forøvrig artig om det blir kvalikk igjen! Spenning hele veien!

Forventingene bør være høye, dog ikke urealistiske. Fallhøyden kan helt klart bli stor med en svak sesong til året. Foreløpig ser det bra ut på papiret. Jeg for min del blir ikke knust av en 5. plass neste sesong. Selvfølgelig mye artigere å kjempe om et opprykk...
Likevel: i valget mellom tippeligspill/ræva økonomi/dårlige resultater eller adecco/god økonomi/kjempe i toppen tror jeg at jeg foretrekker det siste inntil det kommer en lokal "Røkke" til vinger.

Apropos Melgalvis så tror jeg det er en del ved Mjøsas bredd som helst skulle sett ham i grønt og hvitt...
Håper og tror han kan bli en hit! For KIL :wink:

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2011, 09:36 
Forumlegende

Det er ifølge KIL kun plass til én spiller til nå.
Guven, Ryen eller Krogh som det står i avisen i dag.
Men ting kan skje som det står...

Guven har er fornøyd med tilbudet, sagt nei til Fossekallen og Sulf, og har frist til 5.januar.
Krogh er tilbudt kontrakt på over 2 år, men svarer ikke ikke på det.

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2011, 09:39 
Klubbdirektør

Syns Krogh oppfører seg barnslig her. Må vel gå an å svare. Eller tror han at Kil er så avhengig av han, at det ikke haster. Trodde han var mer oppegående jeg da. Men ser ikke slik ut.

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2011, 09:58 
Reserve

Dette med lokale spillere. Det er såklart artig når vi får fram en lokal spiller som tar en plass på laget, det gir en ekstra dimensjon. De skal jo (i teorien) også være lojale. Men hva har vi igjen for det?

De jeg kommer på i farta;
- Linnes, gratis til Molde
- Gerson, sitter og venter på at noen andre enn KIL skal ta kontakt
- Gundersen, krangla seg ut av klubben så snart det kom en eliteserieklubb på banen. Historikken viser at han sannsynligvis gikk et år for tidlig.
- Nystuen, her fikk vi penger for salget, men til tross for flere forsøk har han aldri vendt hjem

Vi har vel ikke en eneste etablert spiller på laget nå som er oppvokst innen 7 mils radius fra Kongsvinger? Dog med unntak av Ryen, hvis han signerer... og Patrick Hansen, som kan etablere seg på sikt. Pierau, Aas... hentet fra Eidsvoll, men Oslogutter.

Det er lov å lure på hvorfor vi er så opptatt av å få en lokal profil, gutta stikker så fort de får sjansen. Det er noe mer enn bare kortsiktighet hva angår kontrakter det går på her. Jeg er skuffa over spillere som ikke klarer å være tålmodigere enn dette; se hva karer som Torp og Sylling Olsen har utretta etter å ha modnet noen sesonger i KIL. Ingen tvil om at KIL kan være en veldig god karrierevei, etter min mening. Hva angår Linnes og Gersson, gode spillere, men kunne de ikke fort ha godt av ett år til med garantert førstelagsfotball?

Ang. neste års stall... 20 spillere er neppe en øvre grense. Jeg er rimelig sikker på at dersom både Guven og Gerson kommer og sier de vil spille for KIL, så signerer vi begge.

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2011, 10:33 
Grævling

ivo wrote:
Guven, Ryen eller Krogh som det står i avisen i dag.....

Ikke sett saken men dette henger jo ikke på greip. Vi kan vel få 5-6 stk "Ryen" for kostnadene av en "Güven", og det er vel kostnadene som er avgjørende for hvor mange det blir i spillertroppen, når alt kommer til alt.

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2011, 10:34 
Trener

ivo wrote:
Guven, Ryen eller Krogh som det står i avisen i dag.
Men ting kan skje som det står...

Guven har er fornøyd med tilbudet, sagt nei til Fossekallen og Sulf, og har frist til 5.januar.
Krogh er tilbudt kontrakt på over 2 år, men svarer ikke ikke på det.

Regnet med at Güven ikke vil til Fossekallen eller Sulf :). Håper han blir i KIL.

Krogh Gerson er mye lettere å erstatte enn Güven.

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2011, 10:57 
www.kilsk.com

Raggen wrote:
ivo wrote:
Guven, Ryen eller Krogh som det står i avisen i dag.....

Ikke sett saken men dette henger jo ikke på greip. Vi kan vel få 5-6 stk "Ryen" for kostnadene av en "Güven", og det er vel kostnadene som er avgjørende for hvor mange det blir i spillertroppen, når alt kommer til alt.

Om jeg ikke var altfor trøtt idag tidlig, så mener jeg Jensby sa at Ryen, om han ble tilbydt kontrakt, ville komme utenom eventuelle nye forsterkninger/resigneringer av Güven/Krogh.

Adem Güven har fått frist til 5.januar med å svare, kan evt. gå til en tyrkisk toppklubb eller TL.

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2011, 10:59 
Klubbdirektør

Jepp, la Krogh Gerson seile sin egen sjø. Så viktig er ikke lokal tilhørighet, at man kan dra ut dette i evighet. I hvert fall ikke en av hans kaliber(som lett kan erstattes).......

Flott at Güven har sagt nei til flere klubber. Håper i det lengste på en fin julegave her, men har vel innsett at det blir vanskelig.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 554 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 37  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]