maggot wrote:
Jeg tenker umiddelbart det samme jeg også; at det muligens finnes bedre navn og at Nieves trekker på årene.
Men at han er en anvendelig offensiv og hardtarbeidende spiller, som garantert hadde passet inn i dagens system, det tror jeg.
Dessuten så kjenner han både klubben og mange av spillerne fra før.
Jeg husker faktisk at jeg møtte et par av de rutinerte spillerne i badstua i svømmehallen for et par år siden. De snakket om at de mistet mye den dagen Nieves dro fra klubben.
Hva han fikk til i FFK legger jeg også liten vekt på. De spiller på en helt annen måte og hva de skulle med han i utgangspunktet, det kan man jo undre seg over.
Det er noe typisk FFK med å skulle hente en haug med etablerte navn som mislykkes på en eller annen måte.
I år har det også vært hard konkurranse offensivt med spillere som Solberg, Kjelsrud Johansen, Ismaheel osv.
Men rykter er rykter, og har vi ikke egentlig ganske grei konkurranse i den posisjonen Nieves pleide å spille?
Synes Mac Laham har tatt over etter Maikel på en god måte og kanskje tilfører enda mer, tror Maikel fort hadde blitt benkelsiter hos oss nå.