KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 13:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 13 Jul 2020, 01:11 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Da tar vi årets første tur til barte-land og et lag jeg egentlig ikke kjenner så godt.
Det eneste jeg vet om laget er at de spiller 4-3-3 (ganske forutsigbart), at de er nyopprykket, og at de står med 0 poeng etter to runder. De tapte 2-3 mot Ranheim første runde, og 1-3 for Raufoss nå forrige runde.

For Kongsvinger sin del så har det vært litt berg og dalbane.
Jeg kan på mange måter støtte Henning Danielsen i Glåmdalen, tidligere denne uken.
Når skal vi bli voksne når vi møter utfordringer som det Tromsø gav oss?
På en annen side så blir det litt feil å grave seg helt ned etter å ha snudd kampen mot Hamkam, og vunnet generalprøven mot Lillestrøm før dette.
Tromsø er ikke blendende, men de er vanvittig solide. Kanskje det mest "solide" i hele Obos.
Det er mange som kommer til å slite med å bryte ned de.

Jeg håper at kampen mot Stjørdals-Blink vil vise mer av hva som bor i guttene. Dette er tross alt en kamp vi SKAL vinne.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Jul 2020, 10:48 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Jeg kjenner heller ikke til Stjørdals-blink. De tapte knepent mot Ranheim hjemme i første runde som du skriver. Det kan tyde på at vi må prestere opp mot vårt beste for å få tre poeng, noe som vel forsåvidt gjelder alle bortrarenaer i OBOS.

De neste tre kampene (Stjørdal, Grorud og Raufoss) kan fort definere sesongen for vår del, mot lag vi bør slå for å være med der oppe.

Ser at det blir noen endringer fra sist siden Aanesland ikke er med, ser at Ridouan også er hjemme. Kunne tenkt meg Güven inn på en kant og Langrekken på topp. Mulig Marlinho tar hengende spiss og Marklund dyttes ut på kant.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Jul 2020, 19:21 
Offline
Spiller
User avatar

Joined: 19 Apr 2005, 18:34
Posts: 435
Hvor mange tabber kan man gjøre i en og samme kamp? MAKAN!! Patetiske greier. Flaut! Opprykksnakket kan vi bare legge bort med en gang.

_________________
Forza Vinger!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Jul 2020, 19:22 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
nå får de seriøst re-vurdere denne spillestilen. Motstandere kan bare stå rolig å vente på å få en gratis pasning fra en KIL spiller å kjøre i mot. Forsvar spill på 3 div nivå. Nå har vi gitt de ballen og 3 mål. Helt tragisk


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Jul 2020, 19:57 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Trur ikke jeg har sett de så dårlig, planløse og tafatt siden Bergdølmo truttet rundt der nede. Nå får de ta ett skikkelig oppvaskmøte, for det her er faen meg noe av det mest skammelige jeg har sett. Forventer å se både Røer, Skagestad mm på benken neste kamp.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Jul 2020, 20:08 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 25 May 2011, 12:35
Posts: 297
Herregud for et tafatt KIL lag! Trener de ikke, skammelige greier!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Jul 2020, 20:09 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Drublic wrote:
Trur ikke jeg har sett de så dårlig, planløse og tafatt siden Bergdølmo truttet rundt der nede. Nå får de ta ett skikkelig oppvaskmøte, for det her er faen meg noe av det mest skammelige jeg har sett. Forventer å se både Røer, Skagestad mm på benken neste kamp.




Lov å drømme. :D :D :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Jul 2020, 20:39 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Jeg skrev vel at tap mot Tromsø ikke nødvendigvis var noe krise (sånn isolert sett).
At kampen i dag kunne si mer om "ståa".

Dette er f... ikke krise engang. Det er fullstendig katastrofe.
Det eneste positive er at vi skårer to fine mål.
Vi blir løpt i senk av middelmådige amatør-spillere som ser ut som en million dollar, mens vi vimser ballen i hytt og pine.

Det handler ikke bare om penger, trener, eller måten vi spiller på........det må da for f.... være litt stolthet i dette laget når de trer på seg KIL-trøya?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Jul 2020, 21:18 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
maggot wrote:
Det handler ikke bare om penger, trener, eller måten vi spiller på........det må da for f.... være litt stolthet i dette laget når de trer på seg KIL-trøya?


Innsats er "gratis". Jeg mener dette i tillegg handler om hvordan vi spiller, til en viss grad. Etter feilpasningen som fører til 2-3 klapper vi helt sammen. Når vi hver eneste gang skal spille kort via midtbanen vil det tidvis komme brudd og mål i mot. I dag kom dette på et tidspunkt hvor kampen stod og vippet og var direkte utslagsgivende.

Det er for tidlig å felle noen dom over Lehkosuo & co, men hvis i vi ikke snur dette nå og slår Grorud og Raufoss i de to neste, kan vi belage oss på en sesong på nedre halvdel.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 70 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group