KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 11 Jul 2025, 20:15

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 20 Oct 2008, 16:40 
Klubbdirektør

Ser at klubben i Magnus Sylling Olsen sitt hjerte har rykket opp i Adecco Mjøndalen, det blir nok spesielt for han til neste år og spille mot de for han har vel kontrakt videre..

Profile  

PostPosted: 20 Oct 2008, 16:47 
Klubbdirektør

Kontrakten hans går ut i år.

Profile  

PostPosted: 20 Oct 2008, 16:48 
Forumlegende

Jeg trur vel jobb nr 1 uansett er å få på plass trener for 2009.

Profile  

PostPosted: 20 Oct 2008, 16:54 
Grævling

Janko wrote:
Kontrakten hans går ut i år.

Hæ? Sikker på det? Må da for pokker ha klart å gitt han mer enn 1 år når de forlenget i vinter?!?!?!

Profile  

PostPosted: 20 Oct 2008, 17:52 
Klubbdirektør

Sorry. Han skrev hvist under for 2 år ja. Tok en tlf å sjekka. Men disse har ikke kontrakt lenger en ut sesongen tre KIL-keeperne samt Carl-Erik Torp, Lars Erik Fremming og Peter Samuelsson Brenes er bossmann spiller snart såhan kan velge selv. Kanskje dyr,men er en puklikums idol.

Profile  

PostPosted: 20 Oct 2008, 18:26 
Forumlegende

Men da er flertallet på kontrakt minst et år til. Folk som Sylling, Tuelo, Ryen, Johansen, Strømnes, Berg Hansen og de fleste av de andre som må anses "fast" er da antagelig med videre (fotutsatt Adecco 2009). Conny må bli. Fremming må bli. Brenes er vel urealistisk. Torp kan gjerne bli han også. Samuelsson er en mål-snik, slike vokser ikke på trær. Brukbar stall neste år. Med to tre forsterkninger og Nordlie ved roret så blir dette riktig bra. Strømnes, Johansen, Sylling og Tuelo er jo såpass unge at de bare må bli bedre i framtida. Ung stall med utviklingspotensiale.

Profile  

PostPosted: 20 Oct 2008, 19:38 
Klubbdirektør

Brenes er vel urealistisk sier du?? Hvorfor det. Dere sa det samme om Nordli også. Brenes fortjener vel lønna si. Han har reddet Kil i 3 kamper. Si 4 med helgas kamp.( målgivende) Så han har gjort jobben og mer til hittil. Kommer ca 5-6 hundre ekstra på kamp hvis han fortsetter med dette spillet her.

Profile  

PostPosted: 20 Oct 2008, 19:56 
Reserve

Hva vet du om Kil leter i øst europa eller ikke?? Hadde vi ikke en polsk back i fjor og en fra makedonia på prøve?

Profile  

PostPosted: 20 Oct 2008, 20:23 
Forumlegende

Janko wrote:
Brenes er vel urealistisk sier du?? Hvorfor det. Dere sa det samme om Nordli også. Brenes fortjener vel lønna si. Han har reddet Kil i 3 kamper. Si 4 med helgas kamp.( målgivende) Så han har gjort jobben og mer til hittil. Kommer ca 5-6 hundre ekstra på kamp hvis han fortsetter med dette spillet her.

Tja..intet er bedre om jeg tar feil ang. Brenes. Det jeg mener er at han antagelig er på Tippeliganivå. Da er det sjanser for at han får tilbud derfra. Men pokker heller, når vi har verdens beste trener må det da faen meg gå an å få på plass verdens beste Costaricaner også? :P

Profile  

PostPosted: 20 Oct 2008, 20:27 
Forumlegende

Tror det blir størt problemer med å beholde Conny, han gikk vel til KIL for å bli en bere keeper for så å ta steget til en større klubb (mener jeg å huske at det var snakk om når han kom). Han er også den som har størst forutsettninger for å ta steget opp ett nivå og nok sikkert ettertraktet.

Beholder vi Nordlie er det nok enklere å beholde en del spillere og også trekke spillere til klubben.

Profile  

PostPosted: 20 Oct 2008, 22:09 
Kaptein

mikeb wrote:
Beholder vi Nordlie er det nok enklere å beholde en del spillere og også trekke spillere til klubben.

Sportslige ambisjoner og masse kroner kan holde på Nordlie. Spillere av kvalitet vil også tenke sportslig suksess, og med Nordlie i tillegg er jo dette gullkantet.

Ambisjonene, manglende sådan, er det jeg er bekymret for med andre ord..

Last edited by hNk* on 20 Oct 2008, 22:10, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 20 Oct 2008, 23:04 
Klubbdirektør

allan wrote:
Hva vet du om Kil leter i øst europa eller ikke?? Hadde vi ikke en polsk back i fjor og en fra makedonia på prøve?

2 stk på 10 15 år. Ikke mange det. Men skal man satse som dem sier kan dem ikke hente spillere bare fra lavere div. Tror de som vil sponse er mer positive til å spytte inn penger desto bedre spillerne er.

Profile  

PostPosted: 21 Oct 2008, 00:10 
Reserve

For all del, bare spillerne er gode nok så er det meg knekkende likegyldig hvor de kommer fra. Bortsett fra om de er lokale gutter, selvsagt, det er jo så definitivt best.

Men jeg tviler på at gullet er å finne i øst-Europa for KILs del. Om man da ikke definerer Sverige som øst-Europa. Kongsvinger er en liten by, og miljøet rundt laget er viktig for å få ut potensialet. Det blir sagt fra fotballhold andre steder i Norge som andre idretter her på Kongsvinger: det er mye enklere å få med fx. svensker i lagkulturen enn østeuropeere. Og jeg er ikke overbevist om at en ensom slovak eller bulgarer skal trives som plommen i egget her på Vinger med noen timers daglig trening og resten fri.

Til tråden: Måtte KIL og samarbeidspartnerne komme opp med noen skikkelige rammer for de neste årene, så kan vi beholde de som har 1-2 år igjen av kontrakten. Samt forlenge noen av de som går ut. Jeg er møkk lei av at vi mister stammen hvert år.

Om jeg skulle velge meg 1 spiller vi fikk beholde en sesong til: Conny. Uten tvil.

Last edited by TaigerVudds on 21 Oct 2008, 00:12, edited 2 times in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]