Jaja.. da var det 11-0 tap i dag på oss
Enda svakere kamp av oss i dag enn i går...
Vi holdt nullen i ti minutter men så sprakk det..
7-0 til pause IGJEN...
Faktisk, om vi fortsetter sånn, så er jeg redd vi vil bli regnet som det dårligste laget på sletta.. selv om motstanderne vi har møtt er både ett år eldre og veldig gode..

Noe også Raggen kan skrive under på, ettersom han var å så på kampen.. kan jo skrive noen synspunkter du? hehe
Men en ting jeg må rose hos oss er egentli selvironien og humøret etter å ha tapt så mye... skulle gjerne likt å se 91spillere le så godt etter ett tap
I morra er det Vestnes Verfjell som står for tur, og da skal i allefall jeg gi alt... Det bør også enkelte andre gjøre, for i dag var det dårlig bakover.. ballen var jo ikke på dems banehalvdel omtrent.. Keepern var vår beste og det sier jo egentlig litt om det defensive... Noen sliter og jobber for det, men andre gidder ikke lea på seg omtrent.. det ødelegger veldig..!
Høres kanskje litt beklagelig ut det her men vi har ingen stoppere å bruke hell.. alle de er faste i start11ern ellers, men en er skada, den andre på Hockeyleir, og den tredje er på ferie... så hadde vi hatt de så hadde det nok gått bedre..!
Menmen... Vestnes Varfjell i morra... skal vi greie B-sluttspill?