KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 10 Jul 2025, 12:29

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 16:24 
Reserve

Jada-jada wrote:
Så det er greit meg masse spøker om spillere som seriøst er på vei inn?
Hvordan skal dette forumet bli seriøst da?

Kom med fakta "minst gode rykter" eller gi faen (herregud)

Spøk om sånne emner kan man gi til suportersiden til Hamkam evt...

Gud har ingeting med det her å gjøre :P Hvis du skal ha et forum uten noen form for humor tror jeg at tilogmed du hadde gått lei fort. Åh, hehe, du må jo ha veldig lite å drive med som blir så sint for noe så lite og ubetydelig! Men det er da engang din sak :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 16:26 
Klubbdirektør

Vel jeg tror "flere med meg" ikke syntes dette er en god humor men dette sier mest om deg og hvor voksen du er...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 16:26 
Kaptein

Kan du ikke bare prate fotball istedet for å bare være negativ til alt mulig, Jada-jada.. Skaper så dårlig steming. La heller moderatorene ta seg av klaging på useriøse innlegg og slik.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 16:29 
Klubbdirektør

Bergkamp wrote:
Kan du ikke bare prate fotball istedet for å bare være negativ til alt mulig, Jada-jada.. Skaper så dårlig steming. La heller moderatorene ta seg av klaging på useriøse innlegg og slik.

Jeg er ikke negativ til alt mulig...

Det blir jo ikke lett å prate seriøs forball når man skal kunne fleipe om sånt som dette...(blir for dumt)

Last edited by Jada-jada on 12 Nov 2006, 16:30, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 16:29 
Reserve

Jada-jada wrote:
Vel jeg tror "flere med meg" ikke syntes dette er en god humor men dette sier mest om deg og hvor voksen du er...

Joda, for du som kjenner meg så godt veit jo akkurat hvor gammel jeg er og hvor voksen jeg er. Det er farlig å påstå slike ting, da du ikke veit noe om meg.
Og hvis det forumet her skal være så nazi som du vil ha det, så tror jeg at dette ikke er noe for meg. Da driter jeg i hele supporterklubben faktisk. Å det ville vært synd, for hva skulle dere gjort uten meg?! :lol:

PS: Fotball er jo bare et spill, grenser for hvor seriøst det kan være ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 16:36 
Klubbdirektør

solstråla wrote:
Jada-jada wrote:

Joda, for du som kjenner meg så godt veit jo akkurat hvor gammel jeg er og hvor voksen jeg er. Det er farlig å påstå slike ting, da du ikke veit noe om meg.
Og hvis det forumet her skal være så nazi som du vil ha det, så tror jeg at dette ikke er noe for meg. Da driter jeg i hele supporterklubben faktisk. Å det ville vært synd, for hva skulle dere gjort uten meg?! :lol:

Nei jeg vet ikke hvor gammel du er men det kommer ganske tydelig frem når du skriver...

Nazi syntes jeg er veldig stygt å nevne i det hele tatt.... kanskje nok et tegn på modenhet...

Tror du blander "nazi" med seriøsitet... og jeg mener av hele mitt hjerte at man kødder ikke om dette emne.

PS-Ja enig at det hadde vært synd å miste deg...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 16:42 
Reserve

Jada-jada wrote:
solstråla wrote:
Jada-jada wrote:

Nei jeg vet ikke hvor gammel du er men det kommer ganske tydelig frem når du skriver...

Nazi syntes jeg er veldig stygt å nevne i det hele tatt.... kanskje nok et tegn på modenhet...

Tror du blander "nazi" med seriøsitet... og jeg mener av hele mitt hjerte at man kødder ikke om dette emne.

PS-Ja enig at det hadde vært synd å miste deg...

Når det kommer til min modenhet, så tror jeg du ville blitt overraska om du faktisk blei kjent med meg en gang. Og hva da, det kommer frem når jeg skriver? Oppvokst i Oslo, har fulgt evulosjonen i spårket her. må jeg skrive nu og efter for å bli tatt seriøst? Det ser ut til at jeg blir godt likt til tross for at jeg tar fotball for gøy og er meg selv :) For fotball er bare gøy, og det "hatet" mot HamKam er jo også bare gøy. Ville jo ikke fortsatt med det om ikke det var bittelitt gøy :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 17:33 
www.kilsk.com

Nå kan vi roe oss litt ned her, fortsett diskusjonen på mail eller lignede!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 18:41 
Spiller

Jaja, mener ikke dette er så mye å ta på vei for. Det må være lov til å drømme litt på et forum som dette!
Ikke at en Gullerud retur er noen drøm for meg! :evil:
Men Buern skulle jeg lett ønsket velkommen! :) Men tipper at han gjør sogndøl av seg igjen!

Forresten, dere som hisser dere opp over "trådstarteren". Les innlegget hans en gang til. Ordet tenk blir brukt her... Det betyr ganske klart for at dette da er noe innleggsforfatteren ønsker seg. Ikke noe han legger frem som fakta!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 19:36 
Forumlegende

Nå får folk KUN holde seg til tema startet av trådstarter. Personlige krangler gjøres langt uten for mitt åsyn! :evil:

Ethvert usaklig innlegg fra nå i denne tråden vil bli slettet. Hold dere til TEMA!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 19:55 
Trener

Quote:
Nå får folk KUN holde seg til tema startet av trådstarter. Personlige krangler gjøres langt uten for mitt åsyn!

Ethvert usaklig innlegg fra nå i denne tråden vil bli slettet. Hold dere til TEMA!!
Bra, detta synes jeg det var barnehage-takter over

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 20:13 
Reserve

:oops: sorry, dårlig dag... er kanskje fotballabstinensene som har gjort entré :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 20:32 
Klubbdirektør

Tja, skal man juble eller bli sint om dette hadde vært tilfelle. Gir vel egentlig faen jeg bare han senker Skamma.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 23:01 
Materialforvalter

trokke vi får se rune buer med hamkam på gjemselund neste år. hørte han hadde gått tilbake til sogndal.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 12:14 
Reserve

Jeg tror de av dere som hisset dere opp over dette innlegget leste det veldig fort.
Det var selvsagt en ønsketenkning fra min side, se innlegget... Jeg ønsket heller å lufte ideen/tanken, men diskusjonen har jo gått over alle støvleskaft :?
Men begge hadde etter min mening passet godt inn i KIL's spillestil og vært gode tilvekster.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]