KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 Aug 2025, 10:57

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10 Mar 2009, 14:12 
Spiller

Tippeligamesteren på Norsk Tipping sine hjemmesider https://www.norsk-tipping.no/ er klar for ny spennende sesong. Vet at det er mange her inne som har deltatt på dette i flere år, og vi satser på å hevde oss i toppen nok en sesong.

Alle er velkommen til å registrere seg, og melde seg på under KIL Supporterklubb sitt vennelag. Dette er en gratis konkurranse, det eneste som trengs er en e-postadresse og en mobiltelefon for å bekrefte registreringen. Siden vår eminente Supporterleder er en smule overarbeidet om dagen har jeg fått æren av å invitere folk i år.
Hvis dere ønsker en epost med invitasjon til KIL supporterklubb sitt vennelag, samt linker til registrering hos Norsk Tipping, så send en mail til (bruk e-postadressen du ønsker å registrere deg med) :

atomvinter@gmail.com

så sørger jeg for at dere får en epost fra NT med nødvendig info og en invitasjon til KIL Supporterklubb sitt tippelag. Det er 20 av 30 runder som er tellende i sammendraget, så man kan melde seg på langt ut i sesongen, og likevel hevde seg i sammendraget.

Info fra Norsk Tipping om Tippeligamesteren:
Tippeligamesteren følger de 30 Tippeliga-rundene i 2009. Dine 20 beste resultater teller i sammendraget. Du må være registrert og pålogget for å delta. I tillegg må du registrere mobiltelefon.

Sammenlagtpremie
De tre som har flest rette sammenlagt i sine 20 beste uker blir Tippeligamestere 2009. Seieren kan nytes på et ubestemt sted - vinnerne får ett reisegavekort hver til en verdi av 5000 kroner. Kanskje det blir fotballtur?

Rundevinner-premie
Nytt av året er en gavepremie til rundens beste tipper. Vedkommende vil få en gavepremie tilsendt i posten.

Alle vinnerne kåres på bakgrunn av spillereglene som du finner under Om spillet. Lykke til!

Profile  

PostPosted: 02 Nov 2009, 09:21 
Spiller

Da var årets Tippeligamester i regi av Norsk Tipping avsluttet. KIL-supporterklubb hadde 9 deltagere på sitt vennelag, og vi endte på 62. plass av 693.

Takk til alle deltakere, vi satser på bedre sluttplassering neste år! Hadde også vært hyggelig om vi klarte å få med flere deltagere neste år.

Personlig må jeg si meg fornøyd med egen innsats. Reisegavekort fra NT pålydende 5000,- ventes innen kort tid :lol:

Profile  

PostPosted: 02 Nov 2009, 10:37 
Forumlegende

atomvinter wrote:
Da var årets Tippeligamester i regi av Norsk Tipping avsluttet. KIL-supporterklubb hadde 9 deltagere på sitt vennelag, og vi endte på 62. plass av 693.

Takk til alle deltakere, vi satser på bedre sluttplassering neste år! Hadde også vært hyggelig om vi klarte å få med flere deltagere neste år.

Personlig må jeg si meg fornøyd med egen innsats. Reisegavekort fra NT pålydende 5000,- ventes innen kort tid :lol:

Gratulerer!

Profile  

PostPosted: 02 Nov 2009, 21:03 
Grævling

atomvinter wrote:

Suverent, da tar du regninga for neste tur til London :mrgreen:

Gratulerer!!!!

Last edited by Raggen on 02 Nov 2009, 21:04, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 15:00 
Forumlegende

atomvinter, har du motatt premie her?
jeg vant en av rundene i nm i tipping, men har ikke sett noe til premien enda.

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 22:07 
Spiller

mikeb wrote:
atomvinter, har du motatt premie her?
jeg vant en av rundene i nm i tipping, men har ikke sett noe til premien enda.

jepp, premien var på plass under en uke etter at konkurransen var avsluttet
gratulerer med runde-vinst, var med jeg også, men ga opp etter 3. runde :oops:

Last edited by atomvinter on 12 Jan 2010, 22:09, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]