KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 00:11

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 38 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 14 Nov 2005, 23:29 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Aug 2005, 23:58
Posts: 19
Jeg kunne bare ikke la være!!!!!

Dette forumet har blitt så patetisk at admin er med i useriøse poster, og støtter dem fult ut selv om reglene tilsier det motsatte... (Raggen)

Raggen du bør finne en annen person med litt mer innsyn som takler den jobben du egentlig bør gjøre....

Legger merke til at det NÅ nesten er bare en 15-20 personer som skriver om og om igjen her, og gjenommsnitt alderen må da ligge på 13-16 år (blir mye seriøst her gitt) :roll: :roll: :roll: :roll:

Nei dette forumet kan dere faen meg legge ned, for dere har jo mistet drøssevis med tilhengere som ikke gidder å skrive her lenger grunnet al søppel som blir postet her.

Nei når man setter drittunger til å gjøre en voksen mans jobb, da går det til helvete slik som her.

Her trenger man en skikkelig oppvask for dette holder bare ikke lenger!!!

_________________
Hvor gammel er du???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 23:33 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
"Dommedag" er nå på veldig tynn is! Ville sjekket litt opp før jeg kom med slike innspill. Her er du ute å kjører.

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 00:05 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
i stedet for å rakke ned på dem som deltar kan du vel heller bli med og løfte debattene til ett nivå som du føler er sakleig noj?

hender ting sporer ut og da reageres det fort på det, men noen tråder er mer usakleig og det kan vi leve med for de behøver vi ikke lese om vi ikke ønsker det

jeg bruker ofte marker alle poster som lest valget fordi jeg ser at det er en del tråder som ikke er interesante, mens av og til slenger jeg meg med på litt mer useriøse tråder fordi det av og til dukker opp noen artige kommentarer der, litt takhøyde må vi ha

lurer dog på om det er mange som registrerer flere nikk og kommer inn og poster kun negative innlegg på forumet, eller om det er så mange som er negative til det som skjer her inne? det logges vel IP-addresser så det kan jo en av moderatorene sjekke


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 00:23 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 23 Jun 2005, 16:26
Posts: 402
Location: På nålspissen av Vangen
problemet er at det er en del som bruker Router, og skriver på mange forskjellige dataer, og noen skriver på samma data, og da blir det mye kluss IP'en. En Router bytter IP omtrent hvert tredje kvarter... så det hjelper ikke mye, men kan garantere at Dommedag blir utvist fra forumet... på medlemsforumet har vi satt opp et utkast til regler... reglene vil komme senere, da har man ingenting å skylde på.. m.a.o. Dommedag sliter

_________________
Smile, and the world smiles at you
Laugh alone, and the world thinks you are an idiot


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 01:22 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Aug 2005, 23:58
Posts: 19
Ja ja da må jaggu Raggen og mange andre bli utvist også...

Jeg må bare smile av dere :P Når en kritiserer dette elendige forumet så skal man plutselig reagre med utkastelse :roll:

Hvis man ikke kan si sin mening på godt og vondt, hva er vitsen?? Hva med al den andre dritten som står skrevet her inne??

Som skrevet før så er jo de fleste som skriver her inne opptatt av helt andre ting en Kil, og får dere kritikk så treffes tydligvis et ømt punkt...

_________________
Hvor gammel er du???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 01:45 
Offline
Reserve

Joined: 15 Nov 2005, 01:09
Posts: 106
Det er med stor interesse jeg er innom denne siden daglig. Og la meg få komme med noen tanker.
Først: Jeg har et veldig nøytralt forhold til KIL, verken elsker eller hater!

Jeg synes han som startet denne tråden faktisk har litt rett. Han setter ting på spissen, men treffer nok spikeren rimelig bra på hodet.

Sesongen 2005 ble vel ikke helt slik som alle KIL-supportere hadde ønsket seg. Men det var vel heller ikke veldig overraskende at KIL skulle få en middels sesong etter to år hvor pila kun har pekt oppover. Det skal også legges til at mange nøkkelspillere har vært ute med skade. Enten hele vintersesongen (Stormoen og Nystuen) eller kampsesongen (Ulla og delvis Olausson).
Da er det ikke å ille å berge plassen. 1. divisjon er knallhard og et lag skal ikke rote mye før nedrykk er et faktum.

Når de sportslige resultatene ikke blir som forventet, så merkes det også økonomisk. Sånn er idretten. Vi lever hele tiden i "nuet"
For KIL sin del betyr det at klubben må kutte i kostnader i 2006. Kuttene blir ca. 1 million, i følge Glåmdalen.

Når jeg da leser alle mer eller mindre seriøse innlegg på denne siden så blir jeg forundret.
Hvorfor skal styret gå av?
Nå er det vel sånn at det er Jens Njøsen og Svein Olav Lund som har ansvaret for det økonomiske, og ikke styret.
Begge er etter det jeg vet ansatt i KIL Toppfotball.
Skal noen gå av så må det bli Njøsen/Lund!

Jeg forstår godt at ivrig supporter blir skuffet når nøkkelspillere forsvinner fra klubben, men når andre klubber lokker med nærmere 500.000 kroner i lønn, så er KIL satt helt på sidelinja.
En kan sikkert si mye om klubbfølelse og sånt, men dette er gutter som har fotball som yrke og jobber der de får best betalt. Enkelt og greit.
En annen ting er at alle disse som nå forlater klubben ikke har noen tilhørighet til Kongsvinger. Dem har naturligvis ikke så sterke bånd til klubben og byen.

Når jeg nå ser at enkelte kristiske røster blir truet med utkasting fra forumet, så tror jeg det er mange på vei ut.
Jeg har lest mange av de godt over 1000 innleggene til Korslund. Greit at du er født i 1990, men maken til oppgulp skal en lete lenge etter. Kanskje burde du vært ute av forumet?
Nå har vel du hatt Karlsen som trener, og jeg har fulgt med litt på laget deres.
Et råd: Ikke snakk så høy om andre fotballag!!!

Jeg ser også at mange er sure på lokalavisa Glåmdalen fordi den skriver negativt om KIL. Dette har vært noen av sakene i høst:

- Henning Danielsen skreiv kommentar om snakking bak ryggen på folk.
Svar: Denne saken burde Glåmdalen løst annerledes. Danielsen burde fortalt hva konflikten går ut på og hvem som krangler. I ettertid ser vi vel at Danielsen kanskje visste om ting, men kommentaren var rar.

-Birkeland og Nystuen sloss på trening!
Svar: Glåmdalen var visstnok på treninga. Da bør de omtale sånne saker. Og i ettertid har det vel blitt kjent at Glåmdalens versjon var snill.

- Flere spillere som forlater klubben!
Svar: Glåmdalen må skrive om spillere som kommer og går. Til nå har flere gått ut av porten enn inn.

- KIL må spare penger!
Svar: Glåmdalen må omtale at distriktets største klubb må spare 1 million.

- KIL sparket Martin Jansen!
Svar: Her reagerte vel ledelsen i KIL mer enn supporterne. Men at folk må slutte i jobben er alltid dramatisk, og naturlig at avisa omtaler. Om han fikk sparken eller ble sagt opp er ikke så interessant.

Alle disse artiklene blir sikkert oppfattet negativt, men Glåmdalen som avis må omtale dem. Og jeg kan ikke helt se hvordan avisa kunne vinklet disse positivt.
Eneste saken avisa dreit seg ut på var kommentaren til Danielsen som manglet litt informasjon og skapte bråk.

Så konklusjonen må bli at både styret, ansatte, trenere og spillere gjør sikkert så godt de kan. I idrett går litt opp og ned, men KIL har ved flere anledninger vist at de tåler de dypeste daler. Jeg føler meg fortsatt trygg på at KIL får et slagkraftig lag neste sesong. Dessverre er jeg usikker på om klubben får slagkraftige supportere.
Jeg synes rett og slett for mange av supporterne har feil fokus.
Greit nok at fjortisene med Korslund i spissen tar av. De vet ikke bedre!
Men Raggen og den eldre garde bør ha opplevd så mange år med KIL at holder seg for gode til all den kritikken.

Det var bare det jeg ville si :)

Emil


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Nov 2005, 03:37 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Dommedag wrote:
Jeg kunne bare ikke la være!!!!!!!!


Nei.....uansett så føler jeg at vi hadde mye av den samme diskusjonen også i slutten av august. Nå må jeg si at det er utrolig at du kun kommer inn her for og kritiserer, du har faktisk ikke deltatt i en eneste debatt om laget eller klubben.....men å stø rundt deg med kritikk til meg og andre som skriver her inne er tydelig noe du føler sterkt for.....hvis du virkelig hadde hatt noe å bidra med så har det garantert vært nok av seriøse tråder du kunne deltatt i, siden sist vi hørte fra deg!!

Quote:
Dette forumet har blitt så patetisk at admin er med i useriøse poster, og støtter dem fult ut selv om reglene tilsier det motsatte... (Raggen)


Jeg begynner seriøst å lure på om jeg har gjort deg noe vondt tidligere i livet?

For det første, JEG er IKKE Admin!!! Han har faktisk litt flere rettigheter enn meg her inne.....men uansett....Hva er det jeg har gjort som er så utrolig useriøst at du får deg til å skrive dette? Jeg kom med en forklaring til brukeren "Jada-jada" i en tidligere tråd som du sikkert kan se på... den gir stort sett svar på hvorfor jeg er moderator her inne.... jeg ble spurt, har ikke på noen måte krevd å få denne jobben.....og som jeg skriver i mitt svar til Jada-jada.....jeg vil forbeholde meg retten til å skrive det jeg mener og føler.....skulle dette bli et problem så er det bare for admin og styret i supporterklubben å frata meg denne "jobben"......det viktigste for meg er å kunne "være meg selv" her inne, dvs. skrive det jeg føler for...når jeg føler for det.

Men.....som nevnt....mer om dette finner du her:

http://kilsk.com/test3/viewtopic.php?p= ... rator#6779

Quote:
Raggen du bør finne en annen person med litt mer innsyn som takler den jobben du egentlig bør gjøre....


Bare så det er nevnt.....det er ikke jeg som "driver" denne sida......jeg har aldri vært moderator tidligere, og jeg er nok ikke "født" til oppgaven, men hva slags "innsyn" er det du snakker om? Innsyn i KIL og Klubben....eller rett og slett Innsyn i det å være moderator?

Skulle flere ha samme syn på saken så er det NADA problem for meg å trekke meg som moderator.... jeg har som nevnt andre prioriteringer her inne...... så kjør for all del i gang en poll for å få avklart saken. Og jeg kan vel si som Jaggeland, hvis mer enn 36% av forumets deltakere ønsker en ny moderator, i stedet for meg....så skal jeg gledelig stille min "post" til disposisjon....og det uten å felle en eneste tåre :D

Skulle du ellers ha spørsmål om til meg om mine "kvalifikasjoner" og/eller "personlige egenskaper"....så hadde jeg satt pris på om du sendte meg et PM i stedet for å diskutere mitt "navn" for åpen "skjerm".....du har startet 2 tråder her inne, og mitt "navn" er stort sett hovedtema i begge trådene....dette skulle vi klare å ta under 4 øyne...eller?

Quote:
Legger merke til at det NÅ nesten er bare en 15-20 personer som skriver om og om igjen her, og gjenommsnitt alderen må da ligge på 13-16 år (blir mye seriøst her gitt) :roll: :roll: :roll: :roll:


Sterk observering..........da registrerte du kanskje at det også var ca 15-20 personer som stort sett skrev "om og om igjen" på det tidligere forumet.....og at det i 2002 stort sett bare var 4-5 stk som skrev "om og om igjen" på det samme forumet? .....en stor forskjell er selvfølgelig at du i 2002 kunne ha en tråd på 20 innlegg, som omhandlet KIL's 6 siste seriekamper!!! En tid jeg håper å slippe å oppleve på nytt!!

Kil har fått ett oppsving de siste årene, dermed er det ikke så jævlig rart at det er en del av den yngre garde som kaster seg med i debatten....De fleste på min alder.....og din..... ser dessverre ut til å ha forlatt skuta i løpet av årene vi surra rundt i gørra i 2.divisjon. Det er i hvert fall mitt inntrykk.....det er utrolig mange rundt vår alder som jeg ikke ser på Gjemselund lenger....dermed er de vel heller ikke her inne og diskuterer. Og jeg nekter å tro at det er pga useriøse folk på 13-16 år!!!

Quote:
Nei dette forumet kan dere faen meg legge ned, for dere har jo mistet drøssevis med tilhengere som ikke gidder å skrive her lenger grunnet al søppel som blir postet her.


Må nesten få be om en dokumentasjon på denne påstanden......hvem og hvilke tilhengere har blitt borte?

Er enig i at det er mer usaklige tråder her inne enn det vi hadde på det tidligere forumet.....men jaggu har jeg en følelse av at det er flere brukere her, enn det var når forumet lå på http://www.kil.no, tar jeg virkelig så feil?

Quote:
Nei når man setter drittunger til å gjøre en voksen mans jobb, da går det til helvete slik som her.


Meg du snakker om som "drittunge"?

Mulig å få høre hvilke andre forum du bruker som "referanse" til din påstand om at det HER har gått til "helvete"?

Quote:
Her trenger man en skikkelig oppvask for dette holder bare ikke lenger!!!


Tja.......du kan vel ta over min jobb, og bidra litt til å skape "ro og orden"?
Ingen problem..... Men da må du nok stikke innom litt oftere enn hver tredje mnd!!

Det er helt klart mye som kan gjøres her, forumet er relativt nytt, og ting vil sikkert endre seg. Men jeg har faktisk ingen planer om å klekke ut noen revolusjonerende nye tanker på hvordan dette forumet skal styres. For det første så har jeg ikke tid, for det andre så føler jeg ikke at det ligger til mitt mandat her inne. Hovedsaklig så er jeg moderator her på bakgrunn av at jeg er en av brukerne som er oftest innom sida....og dermed kan det være praktisk at jeg har muligheten til å slette eller flytte innlegg og tråder som er helt på vidda. Noe mer har jeg faktisk ikke tenkt å foreta meg....i hvert fall ikke før noen av dem som drifter sida, ber meg om å være med på å styre dette forumet i den ene eller andre retningen!!

Skulle dette skje....så får vi vel for din del, håpe at det blir et forum mer i retning av det du ønsker!

Men men.......det var litt løst og fast om meg, og litt av hvert om annet. Som i innlegget jeg har linka til, og ellers ting jeg har skrevet her nå.....det er bare å gi beskjed.....hvis denne moderator jobben fører til at jeg er nødt til å oppføre meg på en mer "korrekt" måte enn det jeg har gjort til nå..... så er det bare å gi beskjed.....for da er det faktisk helt greit for meg å "gå tilbake" og bli en vanlig bruker!!

Og uansett hva nå utfallet blir av dette....... så får jeg bare avslutte med å si:

HEIA KIL :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 04:34 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Dommedag wrote:
Ja ja da må jaggu Raggen og mange andre bli utvist også...


På nytt så er jeg et "tema" for deg....utrolig!!!

Her er du i diskusjon med andre på formumet, men klarer nok en gang å dra inn mitt "navn".....hva er poenget?

Og kan du i samme slenge vise til hva jeg skal utvises for?

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 05:12 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Emil Svensson wrote:
Men Raggen og den eldre garde bør ha opplevd så mange år med KIL at holder seg for gode til all den kritikken.

Det var bare det jeg ville si :)

Emil



"Det var bare det jeg ville si :) "

...og det var ikke rent lite ;-)

Hyggelig innlegg med mange gode poenger, nå er det midt på natta, så jeg orker ikke gå i detalj på alt du har skrevet...er uansett ikke så mye annet å si om det...annet enn at det er mye riktig i det du skriver!!

Men jeg må nesten kommentere det siste du kommer med......ja, jeg har vel gått over til å være en av de i "den eldre garde".....men dette er faktisk ikke ensbetydende med at jeg er ukritisk til det som foretas i klubben og av klubbens ledelse!!

Jeg har meninger om det meste.....noen ganger mener jeg Skogheim tar feil vurderinger når det gjelder spillervalg og/eller spillersystem....da ser jeg ingen grunn til at jeg skal "tie" om dette bare forde jeg tillhører "den eldre garde"!! Uansett om jeg kan ha meninger om dette så er fortsatt Skogheim min store helt.....uten den mannen så hadde vi garantert surra rundt i gørra fortsatt.....han snudde hele greia, og fikk gutter som var totalt uten selvtillit til å tro på seg selv igjen.....jeg er evig takknemelig for det han har fått til.....og jeg har stor tro på at han kan ta oss til nye høyder på sikt. Men setter han en spiller på benken....som jeg mener burde spille...så forbeholder jeg meg retten til å si nettopp dette.....men det er da ikke noe annet enn min private mening, og herrejøsses.....den kommer fra meg, som er totalt ufaglært i dette faget.....men som alle andre, fotball er jo noe vi alle er "verdensmestere" i.......så da må det jo være lov å ha meninger.......og dette er tross alt et diskusjonsforum.

Nå vet jeg ikke helt sikkert hva det er du sikter til når du mener at jeg skal være mindre kritisk....har blitt noen innlegg her inne, men jeg kan tenke meg at det gjelder mine tanker rundt ledelsen den siste tida? Hvis ikke så kan du godt spesifisere hva du tenker på.

Når det gjelder ledelsen så har jeg noen tanker rundt ting og tang som har skjedd i år....men det er jo komplett umulig å si noe sikkert om det som skjer, vi/jeg vet jo så utrolig lite. Og det er vel nettopp dette jeg egentlig er mest kritisk til......når det blåser som værst, og den ene etter den andre av våre beste spillere forsvinner....så vil jeg SVÆRT GJERNE at ledelsen går ut med litt info..... Hvis de har planer på gang så er det greit å få høre dette....bare det at det vil komme til å skje NOE....og at det er nye spillere på vei, vil hjelpe stort....ikke bare for meg, men trolig også for en haug av andre her inne som skriker om alt og alles "avgang" så fort det skjer noe "negativt" i klubben. Jeg mener ikke at ledelsen skal gå ut med navn på spillere, er da fullstendig klar over at slikt bør holdes hemmelig til avtaler er på plass og alt er pakket og klart......men vil bare få beskjed om at det faktisk er noe som skjer på KIL-kontoret.

Skal ærlig innrømme at det kokte litt over, også for meg, etter at det viste seg at Jaakko gikk til Bryne....uten at KIL hadde forsøkt å gi gutten ett eneste tilbud!! Det er i hvert fall det Jaakko sa til Glåmdalen....og jeg må vel tro at han ikke lyver dem rett opp i trynet? .....selv om jeg vet at en annen spiller vi nettopp mistet løy til dem om div. saker rett før han forsvant!!

Når det gjelder den økonomiske styringen, og mangel på penger, så kunne jeg også tenkt meg å få høre hva som har blitt gjort, og hva som er planen på hva som skal gjøres.......eneste grunnen til dette er forde jeg er sabla intr. i det som rører seg rundt dette fotballaget.

KIL har engasjert meg i 25 år, og vil forhåpentligvis fortsette og engasjere meg, i mange år fremover. Når du tross alt bruker så mye tid og penger på ting rundt dette fotballaget så kan det da virkelig ikke være så merkelig at du er intr. i å få høre om litt om hva som skjer rundt klubben?

Opp gjennom årene så har klubben gitt meg utrolig mange helter, men det eneste som er hellig er klubbens navn, rykte og sjel. Enkelt av oss har tross alt fulgt klubbens bravader allerede før Ystnes viste hvor Kongsvinger lå på kartet.....eller før en haug av stallens spillere var påtenkt.....så litt må vi vel ha lov til å mene? ;-)

....jeg syns i hvert fall ikke det er en tilhengers oppgave å gå rundt å være totalt blå-øyd...hvis det faktisk er slik at han mener noe er riv ruskende galt!!!....men nå er det altså ikke slik at jeg mener ting er helt på vidda ;-)

Uansett....det er vel ikke så galt her på Vinger? Bare se på hvordan de skriker i Ålesund, føler i hvertfall at det er et stykke igjen til at KIL-supporterklubb vurderer å engasjere advokat for å få avsatt noen på Kongsvinger ;-)

Håper vi får høre mer fra deg her inne......ser ut til å være en som kan bidra til å føre sakligheten opp til det nivået den fortjener :P

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 10:51 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Mr. Svensson har mange gode poenger og jeg tror alle her ville vært glade for om du deltok mere i debattene rudnt KIL. Man må selvfølgelig ha lov til å kritisere både forumet og klubben, men noen kommer med veldig ensidig kritikk kombinert med personangrep og da burde de finne seg et annet forum leke på.

Dette bør selvfølgelig også gjelde de som går til personangrep på persoen innad i KIL apparatet, men konstruktiv kritikk mot de som driver klubben må vi få lov til å ha. Og at det også oppstår en del frustrasjoner slik som situasjonen har vært i høst er forstålig, men en oppfordring til alle på forumet, hold dere for gode til å be folk i KIL apparatet brenne et vist sted, de legger faktisk ned en del innsats i klubben.

Samtidig må det være lov til å ha meninger om den jobben de gjør og forlsag til hva som kunne gjøres annerledes og bedre.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 12:37 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
Ja dere vet hva jeg mener, og det er synd det er mer fokus på barnslige avstemminger-voter-pjatt osv en Kil som man bør fokusere på.

Nå er det 5 sider om hvor mange stemmer Kil har fått i en avstemming som Kil aldri kommer til å vinnne, men det er veldig stas å ligge før Ham Kam eller skamma som de fleste skriver :roll:
Dette sier pokker meg mye om kvaliteten, og hvor nivået ligger her :(

Det er jo merkelig at det dukker opp "tydelig" voksne mennesker som støtter opp rundt kritikk til forumet, og kvaliteten på postene her inne- hint hint.

At meg med andre ikke gidder å skrive noe særlig her inne lenger er vel pokker ikke så vanskelig og forstå??

Ha en god dag!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 13:33 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
men da er det vel unødvendig å gjenta det i post etter post, da det vel bedre å gjøre som man sier og holde seg unna?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 13:54 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
Du skjønner tydligvis ikke poenget her, og er fornøyd med sånn som det er.

Vi hadde en saklig diskusjon om negative-tullete-barnslige innslag for et par mnd siden, og de fleste var enige at man burde heve fokuset mot riktige ting.

Nå er det enda mer tull og fjas her inne en noen gang, og ingen reagerer så derfor kommer jeg fortsatt til å komme med mine meninger samt leve i håpet om at standaren kommer til å heve seg her inne...

Er det greit for deg mikeb?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 14:59 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
joda det er greit for meg, men du skriver i ett innlegg at du ikke gidder å skrive noe særlig her, og det jeg reagerer på er at du stort sett kun ytrer din misnøye mot forumet og deltar lite i de andre debattene

finnes jo et KIL forum i Glåmdalen fordi som ikke liker nivået her

jeg har sagt tidligere at jeg ikke har noe problem med å sile bort de debattene som jeg ikke føler er interesante på samme måte som jeg bruker fjernkontrollen på TV'en

når det er sagt så har de som kritiserer forumet også noen poenger, men de drukner ofte i sure oppgulp

f.eks så kan moderatorene sørge for at man ikke har for mange tråder gående om samme tema, gi advarsler til de som går over strekne osv., men såvidt jeg har skjønt jobber de med et regelverk for dette


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 16:47 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Aug 2005, 23:58
Posts: 19
Raggen wrote:
Dommedag wrote:
Ja ja da må jaggu Raggen og mange andre bli utvist også...


På nytt så er jeg et "tema" for deg....utrolig!!!

Her er du i diskusjon med andre på formumet, men klarer nok en gang å dra inn mitt "navn".....hva er poenget?

Og kan du i samme slenge vise til hva jeg skal utvises for?


Jeg ga deg kritikk grunnet du er moderator og bør gå som et godt eksempel for andre her på forumet... Jeg tror også du er av de få som er over 16 år som gidder å skrive her inne... Fjortissene elsker jo deg, og når du synker ned til dems nivå bør andre riste litt i deg!!!!!!!

Utvise var det ikke jeg som foreslo først, men jeg mener at ditt ansvar lå like godt and til utkastelse som mitt innlegg.

At du gir opp moderatordelen syntes jeg faktisk er en veldig god ide for der fungerer du ikke.

Jeg vil deg virkelig ikke noe vondt, og jeg syntes du skriver mye bra her inne men i det siste har det blitt dårligere og dårligere sammtidig som du blir revet med i usaklige avstemmninger og debatter. Du er et forbilde for de yngre her (dette vet du selv), og da får du ta ansvar der etter i hvertfall så lenge du er moderator.

_________________
Hvor gammel er du???


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 38 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 81 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group