KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 23:22

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 17:09 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Dommedag. det virker som om du er jævla opphengt i alder...
Dette er da for faen meg ett forum hvor man kan velge om man skal være anonym eller ikke.

Synes ikke akkurat at du gjør detta forumet så mye bedre med slike innlegg heller.. har du egentlig ett innlegg om KIL? Eller er du bare her for å klage på folk?

Ta for den saks skyld på "Diverse", ikke KIL for dettte har faen ikke noe med KIL å gjøre.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 17:11 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 14 May 2005, 22:51
Posts: 285
Fatter ikke hva dere klarer å trykke ut av dere iblant. Er som mikeb sier, Er det en tråd du ikke er interessert i, så ikke les den. Man må ikke lese alt, tro det eller ei.

Ja, at det er avstemminger om alt mulig ting, hva gjør det? Er det ikke plass til det her? Dette er samme diskusjon som forrige gang Dommedag ytret noen ord, eneste som han gjør for å heve kvaliteten på forumet, er å komme med slike innlegg. Av det jeg vet, har han/hun enda ikke kommet med noe konkret om KIL.

Er fotballsesongen over for i år? Ja, altså blir det nødvendigvis endel diskusjoner som kanskje ikke scorer så høyt på kvalitetslisten til enkelte.


OG:
"Nå er det 5 sider om hvor mange stemmer Kil har fått i en avstemming som Kil aldri kommer til å vinnne, men det er veldig stas å ligge før Ham Kam eller skamma som de fleste skriver
Dette sier pokker meg mye om kvaliteten, og hvor nivået ligger her "

Kanksje vi skal trekke hele KIL-laget fra seriesystemet også, siden vi aldri kommer til å vinne Eliteserien? Om man vil kalle Ham-Skam for skamma, samme det, ødelegger ikke kvaliteten av den grunn.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 17:11 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Folk kan mene hva de vil om forumet og kilsk.com.

Vi som jobber med dette registrerer det som blir sagt. Vi jobber kontinuerlig med å bedre siden og forumet. Videre er vi på vei opp når det gjelder antall brukere.

Vi har heldigvis mange ungdom som brukere. Godt gjort at folk som knapt nok husker KIL var i Tippeligaen er så engasjerte i KIL. Det sier noe om hvilken flott og unik klubb vi støtter.

Jeg personlig har et sterkt hjerte for KIL, og forbeholder meg retten til å mene hva jeg vil om det som skjer i og rundt KIL Toppfotball. Jeg er ikke alene om dette...

Ser fram til videre utvikling av sida og debatten


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 17:15 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Som om jeg skulle sagt det selv, Karlsen ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 17:25 
Offline
Saftblander

Joined: 07 Nov 2005, 19:36
Posts: 28
Helt enig Karlsen.......
Nivået til Dommedag er til å fnyse av.....

Som nevnt før her så er sesongen over og nå er det litt av hvert av diskusjoner på sidene her. Synes det er positivt jeg.
Ser ikke negativt på litt nytt "stoff" og diskutere....

Og Dommedag, den kritikken du har blåst ut mot Raggen er ondskapsfull. Du er full av dritt og fortjener faktisk ikke å få si din mening.
Rart at du velger å være jevnlig innom her for å lese ting som du ser på som dårlig.
Skulle jeg ha satt på Glamour og sett på det siden jeg synes det er dårlig???????????

Bruk hue dit!!!

Og Raggen, takk for at du virkelig gidder!!!!

_________________
"hjerte i rødt og hvitt"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 17:54 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Aug 2005, 23:58
Posts: 19
Og da har skoleungdommen kommet hjem!!!!!!

Ja det er vondt at Deres kjære Raggen får litt Pepper for dere forguder jo han og det er helt greit.

Korslundinho du er den siste som skal komentere usaklige innlegg for der er du KONGEN!!! Du har vel 1000++ og 80% kunne du latt være...

Jeg skriver kritikk, du skriver søppel (lær deg forskjell) At fanklubben til Raggen reagerer har jeg bare ventet på, og det er vondt å få høre at en dere liker så godt egentlig trenger å heve seg seg over dere.

fotballboss jeg synker ikke ned til krangling og usakligheter (OM EN PERSON) og jeg har full rett til å ha en annen mening en deg.

Det jeg har skrevet oml Raggen er min mening og den står jeg ved, men at dere skal forstå!!! Nei det forventes ikke.

_________________
Hvor gammel er du???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 18:03 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 14 May 2005, 22:51
Posts: 285
Dommedag wrote:
Jeg skriver kritikk, du skriver søppel (lær deg forskjell)


:) Den var bra, kritikken din er iallefall bra skjult inni masse søppel..
"jeg synker ikke ned til krangling og usakligheter (OM EN PERSON) "
å? Hvorfor nevner du Raggen i halvparten av alle innleggene dine da?

Dessuten har du enda ikke kommet med en eneste sak på forumet som er ment til å øke kvaliteten her inne. Er du i det hele tatt KIL-supporter, eller er du et evigvandrende forumpoliti?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 18:15 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Dommedag

Kom med en del avklaringer på gårsdagens innlegg, du har tydelig ikke stort å si om det ser jeg.....du fortsetter å gnåle om meg, og jeg skal virkelig ikke stoppe deg, men nå begynner det å bli patetisk!!

Så at det var lagt inn en tråd om at jeg var "hårsår" og div annet her tidligere i dag, jeg rakk dessverre ikke å få sett denne tråden før den ble fjernet, så der får jeg ikke kommentert noe av det du kom med.

Men.....nå gidder jeg faktisk ikke bruke mer tid på deg. Du har noen få gode poeng, pakka inn i en haug med dritt, og så langt så har du faktisk ikke bidratt til noen verdens ting av verdi her inne. Du har også fått dine "fans" her.....vi snakker vel om at det er ca 3-4 som vil ha slutt på diverse tråder om avstemminger om "klubben i dit hjerte" o.l. Når da resten av forumet syns det er helt greit at dette ligger ute....så har faktisk ikke jeg tenkt å stenge disse trådene.

Hvis du ikke klarer å overse de trådene som ikke "passer deg" så foreslår jeg rett og slett at du finner deg noe annet å gjøre......vi endevender ikke hele forumet på bakgrunn av DINE meninger!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 18:32 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Aug 2005, 23:58
Posts: 19
Hadde ikke regnet med at du klarte å ta selvkritikk...

Når det gjelder den tråden om at du er hårsår så var det ikke meg som startet den... (det er vel bare flere som har meninger om deg da)

Jeg skal ikke bruke opp din dyrebare tid jeg, for poenget mitt har tydligvis kommet klart frem...

_________________
Hvor gammel er du???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 18:49 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Dommedag wrote:
Hadde ikke regnet med at du klarte å ta selvkritikk...


Hehe....dette begynner å bli ganske utrolig :D

I natt skrev jeg et langt svar på det du kom med.....det skulle vel gi svar på det meste av det du lurer på rundt min "jobb" som moderator her inne.....hva er det egentlig ved de svarene jeg har gitt deg som får deg til å påstå at jeg ikke klarer å ta selvkritikk?

Jeg har vært i arbeidslivet i noen år nå...der må du fra tid til annen gjennom div. evalueringer....og det er alltid punkter du kan forbedre deg på......så dette er nok ikke noe nytt fenomen for meg.

Men.....at du klarer å få det til at jeg ikke klarer å ta selvkritikk, på bakgrunn av at jeg ikke legger meg ned, ruller rundt og loggrer når du kommer inn her og hyler, det sier kanskje mer om deg enn om meg. Når jeg føler at kritikken til tider er totalt uberetiget så kan jeg faktisk ikke se noen grunn til at jeg har særlig grunn for å "ta den til meg"!!

....så får vi se hva du velger å svare på denne gangen!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 20:19 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
å påstå at det er dårlig kvalitet her inne, for så å komme slike usaklige innlegg blir bare teit. Det hever i alle fall ikke kvaliteten på forumet? Men denne tråden hører vel egentlig inn under diverse, og ikke KIL?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 21:23 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Dommedag wrote:
Korslundinho du er den siste som skal komentere usaklige innlegg for der er du KONGEN!!! Du har vel 1000++ og 80% kunne du latt være...
.

Kjære Dommedag, så er vi på krangleveien igjen Men de eneste gangene du er her inne er det jo for å krangle med andre forummedlemmer. Noe du antageligvis synese er veldig moro!
Har du egentlig mye å gjøre? Sånn ettersom du mener du har lest gjennom vært eneste innlegg jeg har skrivi?

Og angående a du mener at 80% av mine ikke burde ha vært skrivi, så vil jeg si en ting. INGEN av dine innlegg burde vært skrivi. altså 100%, om ikke 110%.

Du holder ett saklighetsnivå på NULL !

Om du ikke kan prate om KIL snart så synes jeg du kan pelle deg til hælvete ut herfra! Ganske mange forum på nettet.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 21:34 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
Sagt det ør sier det igjen, hvis du er så jævlig keen på faglig stoff med en seriøs tone. Så se da til helvette og les ett leksikon!

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 23:03 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Aug 2005, 23:58
Posts: 19
Korslundinho wrote:
Dommedag wrote:
Korslundinho du er den siste som skal komentere usaklige innlegg for der er du KONGEN!!! Du har vel 1000++ og 80% kunne du latt være...
.

Kjære Dommedag, så er vi på krangleveien igjen Men de eneste gangene du er her inne er det jo for å krangle med andre forummedlemmer. Noe du antageligvis synese er veldig moro!
Har du egentlig mye å gjøre? Sånn ettersom du mener du har lest gjennom vært eneste innlegg jeg har skrivi?

Og angående a du mener at 80% av mine ikke burde ha vært skrivi, så vil jeg si en ting. INGEN av dine innlegg burde vært skrivi. altså 100%, om ikke 110%.

Du holder ett saklighetsnivå på NULL !


Skrevet Korslund ikke skrivi... Du trenger nok noen år til på skolebenken før jeg i det hele tatt gidder å diskutere noe som helst med deg...

Jeg fikk i gang en debatt og poenget mitt kom godt frem i lyset nok en gang, så jeg er storfornøyd :D :D :D :D

Du er i hvertfall den siste som får meg til å pelle meg vekk her i fra, men tvert i mot tenner meg til å bli (takk for dette)

Jeg gleder meg sinnsykt til å møte deg snart.................

_________________
Hvor gammel er du???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 23:29 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
hvorfor skal du holde på å hetse en gutt på 15 år? Korslund er engasjert i KIL og det er derfor vi har dette forumet.

Greit nok alle innleggene hans er ikke like seriøse, men han har skjerpa seg siden vi tok opp dette sist og en del av innleggene hans innholder mange gode poenger

La de som er engasjert i KIL bruke dette forumet slik vi ønsker og bruk tida di på noe bedre enn å kritisere de som diskuterer her, men velkommen skal du være om du ønsker å diskutere KIL og fotball


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 85 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group