KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 20:26

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 29 Jun 2009, 21:43 
Offline
Trener

Joined: 28 Aug 2005, 19:27
Posts: 787
For de som ikke har fått med seg Liasvartens spøkete feiring, så er dette en bra link.

http://fotball.vgtv.no/?id=27253&index=1

Nystuen sier ( 2 minutter inne i klippet) at han savnet obligatorisk manneklem fra de muslimske spillerne, så han utfører her noen kjærlige bevegelser som iflg ham selv på intervjuet muligens var inspirert av Skeive dager. På ett slag så inkluderte han både homser og muslimer i en fleip, har tydeligvis skværet opp med sin muslimske lagkamerat, fått en pris av VGtv og slått et slag for toleransen.

Selv må jeg innrømme at jeg holdt på å le meg skakk (ikke skeiv :wink: ) i går :lol:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Jun 2009, 22:08 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Rimelig harmløst av Nystuen dette. Fleip med minoriteter må alle minoriteter tåle. I et sivilisert samfunn må man leve side om side i respekt og toleranse for hverandre. Om dette var gjennomtenkt av Nystuen før han gjorde det er vel ikke godt å si. Men oppmerksomhet fikk han ihvertfall!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Jun 2009, 22:49 
Offline
Trener

Joined: 28 Aug 2005, 19:27
Posts: 787
Karlsen wrote:
Rimelig harmløst av Nystuen dette. Fleip med minoriteter må alle minoriteter tåle. I et sivilisert samfunn må man leve side om side i respekt og toleranse for hverandre. Om dette var gjennomtenkt av Nystuen før han gjorde det er vel ikke godt å si. Men oppmerksomhet fikk han ihvertfall!


Vil vel faktisk dra den enda litt lengre og våge påstanden om at en "minoritet" ikke er skikkelig inkludert før majoriteten tør å fleipe med de. I så måte så vil jeg nesten si at Nystuens påfunn, gjennomtenkt eller ikke, er den mest inkluderende handlingen som er gjort ovenfor begge gruppene innenfor (herre)fotball. Parentes på herre da kvinnefotballen for lengst har inkludert lesbiske, men muligens (jeg følger ikke så godt med på kvinnefotball) ikke muslimer.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Jun 2009, 22:56 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Herrefotballen har definitivt fortsatt et stykke å gå i forhold til homofili ja. Kvinnefotballen har kommet mye lengre. Men så er jo ofte kvinner generelt ofte mer tolerante enn menn også på de fleste områder.

Hvorvidt det finnes muslimske kvinner i damefotballen aner jeg ikke, men finnes de er de helt sikkert inkludert på lik linje med andre. Herrefotballen har jo folk fra alle slags mulige kulturer blant seg samt at NFF og samarbeidspartnere har gjort en god jobb mot rasisme.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Jun 2009, 22:59 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Personlig synes jeg det er greit å ikke blande tre ting sammen her i livet:

1. Religion
2. Fotball
3. Politikk

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Jun 2009, 23:01 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
1892 wrote:
Personlig synes jeg det er greit å ikke blande tre ting sammen her i livet:

1. Religion
2. Fotball
3. Politikk


Kloke ord. Fotball står seg veldig godt på egenhånd.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Jun 2009, 22:18 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Hvis det var gjennomtenkt mener jeg at han fremmer toleransen nettopp fordi han latterliggjør islam. Islam er en meget intollerant og ødeleggende religion og fortjener så abslolutt å bli latterliggjort.

Dette faktum beviser jo muslimene selv nok en gang i det de krever RESPEKT og en uskyldning fra Nystuen til alle verdens muslimer! Med andre ord, de ber ikke om at han si unnskyld til de to han drev ap med, men til samtlige muslimer.

Da er det bare og legge seg flat og be om nåde, ellers vanker det FATAH fra ayatollane i Iran og deres venner. Hvem tør annet i dagens samfunn?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Jun 2009, 22:28 
Offline
www.kilsk.com
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 16:04
Posts: 2211
Location: Oslo
Flyttet denne tråden til "Diverse".


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Jun 2009, 22:48 
Offline
Spiller

Joined: 20 Dec 2005, 13:16
Posts: 314
det stormer rundt denne gutten om dagen gitt.....:)

http://www.dagbladet.no/2009/06/30/spor ... d/6985488/

http://www.sb.no/article/20090630/SPORT ... 8/SFOTBALL


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 93 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group