KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 21:25

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: COM-fotball
PostPosted: 28 Jun 2006, 19:19 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
(COM står for Championship Online Manager.)

Dette er ett meget bra "spill" jeg kom over i en post på gunners forumet.
Siden har jeg vært hekta. Det er helt gratis, og alt du må gjøre for å få deg ett lag er å registrere deg på forumet. Da vil du motta noen PMer fra en bruker som heter Knud. Han gir deg forskjellige spm om ting på COM og du må da lete litt gjennom forumet or å finne svar. har du ikke altfor mange feil får du velge ett ledig lag. Om det er ett ledig lag da så klart. Det finnes 32 lag på COM nå. (Idag ble det laget 4 nye som kommer etter sesongen så neste sesong blir det 36.) Det er ekte lag og ekte hovedsaklig ekte spillere.

Kampene blir spilt gjennom en kampmotor som spilleadmin har.(Christian)
Nå for tiden er kampene 2 ganger i uka, + cupkamp. Hver sesong er det også VM og u23 turneringer. Alt du behøver å gjøre for en kamp er å sette opp en teamsht(lagoppstilling med taktikk osv) og sende den på PM til Admin (I u23 er det en som kaller seg JohnAK som tar seg av kampene så shten sendes da til ham).

Nesten hele spillet styres gjennom forumet. Du kan kjøpe spillere av andre manageres lag ved å bli enig med den ander manageren om en overgang. Når dette er gjort setter du bare opp en tråd med navnet på klubbene som er med i dealen.(f.eks: Arsenal - Tottenham)
Du kan også kjøpe speider(Nivå 0-10, 10 er dyrest og best), kjøpe treningsbane (Nivå 1-6, 6 er best og dyrest, hjelper til med at spillerene dine utvikler seg fortere) og du kan bestemme nivå på Trener-team (nivå 1-10, samme egenskap som treningsbane, lurt å ha begge 2.

Dette er bare noen av "godbitene" ved dette spillet. :P

En ting som er smart med COM er å ha ett så ungt lag som mulig. Jo yngre spilleren er, jo høyere går den opp i skill.

For å lese mer anbefaler jeg å lese den 3dje posten i denne tråden:
http://www.com-fotball.com/forum/viewtopic.php?t=15

Alt du trenger for å ikke bli sparket er å være hyggelig mot andre managere, være aktiv, og sende inn shts til kamper.

Game Admin ordner det meste.

Link:
http://www.com-fotball.com

Forumet:
http://www.com-fotball.com/forum

Herifra er det kun jeg og han godeste Joeman som holder på med dette spillet. Jeg er Inter og han er Bayer Leverkusen. Og tror begge kan si at det anbefales! Hadde vært kult med flere KIL-folk der ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group