KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 15:25

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: 2-divisjon 2006
PostPosted: 25 Nov 2005, 23:41 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
For de som skulle bry seg om slikt ;-)

http://www.fotball.no/t2.aspx?p=58603&c ... 1&a=151036

Registrerer at de nå har putta "nordnorge" lagene inn i avd.2, sammen med en haug av Østlandslag.....ja ja.....er vel bare å ønske Kula god tur til Nord-Norge ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Nov 2005, 00:03 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
var samme greia for noen år siden, det er vel de lagene som ligger nær Gardemoen som også får reisetilskudd fra NFF som er i gruppe med nord norge lagene

men det ser ut som det kan bli vel mye reising i ett par av avdelingene der, er jo ett par-tre oslo lag i vestlandsavdelingen også, merkelig?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Nov 2005, 00:48 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Mye rart spør du meg....men så sitter det jaggu mye raringer i NøFF....så det er vel ikke annet å vente!!

De klarer altså å dytte inn Skeid, Korsvoll og Kjelsås i avd. 2 sammen med hele "Nord-Vestlandet", i tillegg legger de inn Jotun-Årdalstangen i avd.1 sammen med bare Øst/Sørøstlandet!! Men men....Årdalstangen er jo så bortgjemt at det kanskje tar like lang tid for dem å komme seg "vekk"....uansett hvor de skal dra ;-)

Ellers så er det vel slik at de alltid plasserer ett av lagene som har rykka ned fra 1.div i hver sin avdeling.....og da må jo noen av de få en litt "rar" plassering så lenge både FKT og Skeid ligger ganske nært geografisk!!

Men men....samme for meg hvem som endte hvor...bare glad jeg slipper å reise mer til disse stedene ;-)

En annen ting......nå er det altså 9 Tippeligaklubber som har med sinne 2-lag i denne divisjonen....dette er jo også lag med ræva full av penger!! Kanskje på tide å la de få sin egen serie å leke i? Irriterer meg at disse lagene skal være med å ødelegge for andre så lenge de ikke stiller i nærheten av samme kvalitet på bana i hver enkelt kamp....husker jo bare hvordan LSK-2 "rusta-opp" før vårt bortemøte mot dem i 2003.....her skulle liksom allt av go-gutter være med for å "hjelpe" Ull/Kisa til opprykk!! Men men....heldigvis fiksa Fremming, Pål Håpnes og Kim Roger Strand med seg alle poengene hjem til Vinger ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 11:36 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Andre lagene kan skape ganske mange kinkige situasjoner for utfallet av selve tabellen. Jeg vil tippa at vårt 2.lag i tredjedivisjon heller ikke er noe unntak. Der svinger det nok også ganske mye på hvor godt lag vi stiller.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 125 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group