KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 25 Apr 2024, 18:31

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 01 Aug 2008, 07:35 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Oversikten så langt:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ ... 082138.ece

Tottenham har tatt litt for mye Møllers tran, og de har vel knapt nok startet sine innkjøp..

Gullkandidatene fra i fjor har hatt varierende hell på overgangsmarkedet og jeg tror vel topp 4 kanskje kan splittes denne sesongen. Slik ser det ut for de 4:

Chelskij: Bosingwa og Deco er gode spillere inn. Men Deco er kanskje over toppen? Gammelt lag. Har neppe gjort seg ferdige med innkjøpene. Blir nok dessverre en meget het gullkandidat også kommende sesong.

Liverpool: Degen, Dossena og spesielt Keane er sterke kjøp. Hentet inn mange ubeskrevne blad. Må nok ha en til to klassespillere til før de er med helt der oppe.

Arsenal: Nasri eneste kjøp som går rett inn på laget? Gilberto, Hleb og Flamini borte. Er det stille før stormen på Emirates eller har de handlet ferdig? Bør vel ha 3-4 etablerte spillere inn for å være gullkandidat neste sesong.

Glory United: Særdeles stille nå..like før det "smeller"? Stallfyll og dessverre Pique ut. Hva skjer med Ronaldo??
En spiss kommer garantert..men mistenkelig stille om akkurat det nå. Skal bli interessant å se hva Ferguson tryller fram. Forsvinner Ronaldo så må det handles ving(er).
Forøvrig er Ferguson fornøyd med stallen og vil neppe handle altfor mye om han ikke må. Med dagens stall, Ronaldo og en ny spiss inn er man en gullkandidat igjen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Aug 2008, 19:34 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Du burde ikke uttalle deg om Arsenal, Karlsen, da du følger litt for lite med :wink:

Ut:
Lehmann - Greit nok, er 38 år og avslutter karrieren i Tyskland. Mental Jens er en legende. Elsket og hatet av fans og fiende. Selv synes jeg han er bedre enn Almunia, men Fabianski er et stort talent og tar over etter kommende sesong. Null stress.

Flamini - Det eneste tapet vi vil merke. Er spent på hvem Wenger setter inn her. Dette var desverre ikke noe Arsenal kunne gjøre noe med. Han var uten kontrakt og kunne velge selv. Milan tilbød 1,5 mill pund i uka. Det kunne ikke Arsenal matche. Minner litt om Kalsæg situasjonen vår. Et stort tap. Min favoritterstatter i nåværende tropp er Alex Song. Ellers er det også realistisk med Diaby eller Denilson, to meget gode spillere om de får tillitt. Diaby er Vieira lignende, men mangler litt fokus noen ganger, til hans forsvar har han spilt mye på venstrekant som ikke er hans beste posisjon. Men å benke Flamini i fjor var ikke mulig. Denilson er en litt dårligere utgave av Cesc offensivt, men knallsterk defensivt. Han var på gang en stund, men en skade ødela utviklingen. Med tilitt tror jeg han kan bli bra. Ellers har vi Ramsey som vi snappet foran nesa på Ferguson (hahaha) og han har imponert i pre-season med godt overblikk og fryktløs kjemping. Men som 17 år er han kanskje litt for ung til å spille anker. Eller tar Wenger en "Cesc" med han?

Hleb - 11 mål på 3 sesonger i alle turneringer. Ikke hadde han mye assist heller. Fantastisk dribbler, men var altfor ustabil og til stor irritasjon for fansen, da han nesten aldri skaut på mål. At Barcelona ville ha han er et under. At de kjøpte han for 13 mill pund er business i verdensklasse fra Arsenal sin side.

Gilberto - Flott fyr, trofast spiller, men ikke god nok lenger. I en alder av 31 fikk han 3 årskontrakt hos Panathinaikos og det kan vi ikke nekte han. SPilte lite forrige sesong. Hadden neppe spilt noe særlig denne sesongen.

---------

Nå må jeg dra, men tar resten seinere! :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Aug 2008, 00:42 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Nå dreiv jeg i 3 timer og skreiv et langt innlegg, men når jeg skulle trykke ok, så klikka heile driten.
Hele innlegget borte.
Faen ta, dem som vil diskutere får ta kontakt.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Aug 2008, 17:20 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Korslund wrote:
Nå dreiv jeg i 3 timer og skreiv et langt innlegg, men når jeg skulle trykke ok, så klikka heile driten.
Hele innlegget borte.


Slikt opplever man på de fleste fora.

Derfor skriver jeg lengre og de mest kompliserte innlegg til forskjellige fora i Word (eller annet), lagrer og har og kopierer inn i de forskjellige fora. :idea:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Aug 2008, 00:04 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Haha.. Vrakgods fra United, klar for ny klubb i PL.. Fantastiske nyheter.. :)

http://www.united.no/united/nyheter/nyh ... or_arsenal

Endelig slipper man å være redd for å slippe å se mannen i Uniteds lagoppstilling før kamper...

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Aug 2008, 10:48 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
:shock: :shock: :shock:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Aug 2008, 17:49 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Gratulerer så meget til alle Goners!! Enda en franskmann!!:P


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Aug 2008, 20:36 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Herregud, hva er neste, Paul Ince knyter på seg skoa igjen?
Vell vell, greit å bli kvitt Silvestre.. så har yngere krefter større sjangse til å få muligheter.

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Aug 2008, 10:03 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
er det håp for at det kommer "klassespillere" til Spurs i år også, selv om han til tider så ut som en litt uslipt utgave av Peter Crouch i EM?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Aug 2008, 07:57 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Siste innspurt nå i helga! Blir det noen panikk-kjøp? United får neppe på plass en sårt etterlengtet spiss dessverre. Ser vel ut til at de "4 store" har handla fra seg. Ellers kommer det en bombe på overgangsmarkedet i løpet av helga?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Sep 2008, 14:35 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Ser ut til at Man Utd mister to spisser og ikke får noen.. Med mindre de greier å hente Berbatov, selv om de får konkurranse av Shitty og Bayern..

Blir meget tynt i rekkene med både Campbell og Saha ute nå..


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Sep 2008, 14:44 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Ender Berba opp med å gå til Shitty akal jeg le så tenna rister resten av sesongen....da kan han vel for faen like greit gå til KIL :D

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Sep 2008, 15:32 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
14.50: Ifølge Liverpool Echo skal Albert Riera nå ha bestått en legesjekk med Liverpool. Det er dermed bare noen underskrifter som mangler før vingen kan trekke på seg den røde drakta :D :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Sep 2008, 16:45 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 19:17
Posts: 617
Location: Langeland-Vinger
Tottenham signet i dag endelig Vedran Corluka fra Man city,..Meget dyktig alround forsvar spiller:)

Sitter nå bare å venter på en viss def.midtbane spiller så blir dette bra:) Skulle gjerne hatt en spiss til også men det for vel kansje vente til januar. :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Sep 2008, 16:50 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Hva hjelper det å kjøpe alt og alle. Liverpool vinner serien uannsett. :D


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group