KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 10:49

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 280 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2008, 15:31 
Offline
Materialforvalter

Joined: 02 Jul 2005, 13:57
Posts: 94
Location: kongsvinger
manu møkka!!!!!!!!!!!!!!!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2008, 16:25 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
kil-gutt wrote:
manu møkka!!!!!!!!!!!!!!!!!


Og så roter du deg likevel inn på denne tråden? Eder og galle tas på fotballrkangel tråden.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2008, 20:36 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Karlsen wrote:
United imponerer meg. Det var rett og slett majestetisk. Frykta veldig denne bortekampen.


Jo - om man ikke liker det, så er det ikke så vanskelig å innrømme det du sier...

En annen side er vel at de italienske lagene ikke synes å være helt der oppe for tiden...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2008, 22:15 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Italienske lag ja, interessant poeng Ivo. Italienerne var jo for ikke mange år siden den største skrekkmotstander man kunne ha. Milan på San Siro var uoverkommelig.

Faktisk er det sånn at man i trenerkretser også i breddefotballen i dag ser i retning Milan og deres forsvarspill som den optimale måte å organisere et lag defensivt på. De holdt som regel nullen og hadde en jævel av en spiss som kunne nok skitne triks til å gi laget en 1-0 seier.

England har nå tatt over hegemoniet fullstendig. Alle de 4 engelske representantene kan realitsisk sett vinne Champions League.

Jeg krysser fingre og tær for at Fenerbache først tar Chelsea deretter engelsk motstander i semifinalen. Liverpool/Arsenal/Chelsea vil være den verst tenkelig eventuelle finalemotstander for United. Barcelona blir ikke akkurat walkover det heller. Selv om Spanske lag stort sett har skuffet så langt i CL


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Apr 2008, 12:43 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Karlsen wrote:
Milan på San Siro var uoverkommelig.


Phh. San Siro = barneskirenn. ;)
5-1 i 2003 og 2-0 i 2008. :mrgreen:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2008, 09:12 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Gode nyheter fra Old Trafford:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ ... 768600.ece

Brown blir dermed i United:)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2008, 17:31 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Chelsea lurer alle og tar PL og CL...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2008, 17:52 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
ivo wrote:
Chelsea lurer alle og tar PL og CL...


United skal og bør fortsatt klare dette. Seier mot West Ham hjemme og Wigan borte skal være overkommelig!

Det mest frustrerende idag, var egentlig å se Ronaldo på benken hele 1.omgang! Selvom man spiller en viktig kamp mot Barcelona på Tirsdag, så sparer man ikke den spilleren som har vært best i England denne sesongen, mot Chelsea - som er hovedutfordrer til seriegull.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2008, 18:53 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Klønete laguttak fra Ferguson ja. Han har hatt en hel vinter å hvile Ronaldo på. Nå av alle tider, med tre, kanskje fire ekstremt viktige kamper igjen bør han brenne opp det kruttet man har.

Jaja, er ikke overrasket over at United gjør det vanskelig for seg selv. Men Chelski skal til newcastle neste gang... ikke enkelt det heller.

Dette blir spennende til siste minutt av PL


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2008, 21:20 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Men SAF bør få renset linsene sine og ikke sende Nani utpå noe mer i så viktige kamper.. Maken til egoistisk spiller er det lenge siden jeg har sett i United..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Apr 2008, 22:42 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Det absolutt hardeste og tøffeste med å være United supporter er når vi ligger i forsvar og skal demme opp mot Barcelona..Gud hjelpe meg..United i forsvar = hjertetrøbbel!! Men det gikk jaggu meg bra:D Akkurat nå er jeg mer lettet enn glad! Men gleda kommer nok. Husker ikke sist jeg ble så sliten av å henge i godstolen og pimpe cola..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Apr 2008, 22:55 
Offline
Kaptein

Joined: 04 Sep 2007, 22:01
Posts: 747
Location: kongsvinger
VI ER I FINALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

faen for en kamp.....

nervepirrende..... men det beste laget vant..... :D :D :D :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Apr 2008, 23:05 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Gørr kjedelig egentlig....så jeg endte opp med snooker etterhvert....og der denga Carter ned en maximum på 147, så det angrer jeg ikke på gitt :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 00:05 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
bergerud wrote:
VI ER I FINALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

faen for en kamp.....

nervepirrende..... men det beste laget vant..... :D :D :D :D


Nervepirrende JA! Men om det beste laget vant, vet jeg ikke om jeg er enig i. Men ikveld gir jeg faen i det..

...FOR SOM DU SIER: VI ER I FINALEN :D :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 07:32 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Jeg synes faktisk United var best. Selv om jeg ikke definerer lag som spiller kortpasningspill inni egen 16 meter i det 84 minutt mot verdens mest ballsikre lag som smarte akkurat. Da mener jeg de smarte dundrer den ballen opp til Skottland! Tror Unitedforsvaret overvurderer seg selv en smule.

Utover det så mener jeg United var best fordi de gjorde mer konstruktivt med ballen enn Barca. United trillet enn del men var likevel mer gjennombruddshissige. Barca blir til tider veldig forutsigbare.

Var deilig å se at United ikke var avhengige av en Ronaldo for å vinne. Som TV3s eksperter korrekt påpekte ser United nå ut som et LAG. Hargreaves på høyreback var en genistrek fra Ferguson, rett og slett bunnsolid. Brown tar mer og mer ansvar og må da være verdens beste "forsvarsreserve"? (I den grad han er reserve mer..) Ferdinand er sjef, Evra var god også defensivt denne gangen. Carrick vokser stad, stødig spiller. Scholse..han er tilbake til sitt gamle jeg..fantastisk!! Park, den første spilleren jeg selger på FM, har aldri likt han. Før nå. Han har blitt konstruktiv med ballen og er jo faen meg overalt når vi ikke har den. Nani svinger fra det geniale til det stupide. Greit, gir han to år på å bli verdensklasse. Tevez!! For en spiller! Han blir bare bedre og bedre, for en arbeidsinnsats. Flirte godt da han lekte seg litt med Ronaldofinter ute på kanten, en komplett spiss. Ronaldo var lagspilleren denne gangen, han møter så utrolig gode forsvarere på dette nivået at han ikke får briljere. Men jobber iherdig, og gjør en god jobb for laget.

Fletcher kommer innepå og sjefer. Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men Fletcher ER klasse! Giggs, anonym men smart. Silvestre..har aldri stolt på den mannen, ei heller nå.

Framtida ser lys ut for dette United laget!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 280 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group