KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 20 Apr 2024, 14:31

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: www.groundhopper.no
PostPosted: 13 Apr 2007, 13:48 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
...altså, nå kommer det også en organisert side for folk her i landet!

http://www.groundhopper.no/

Registrerer at det ligger KIL-Supportere på 8. og 11. plass. GODE GREIER :D

Med ca 37 baner etter gjeldende regelverk burde jeg kanskje melde meg på i "kampen", men kan vel vente til utgangen av året når jeg også har fått med meg banene til Notodden, Sparta Sarpsborg og Løv/Ham (kanskje)!

Irriterende at gamle baner ikke er gjeldende i dette regelverket...fører jo til at mann må ta seg nye turer til Kristiansand, Skien osv :-(

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Apr 2007, 14:17 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Drit å dra....bare å fleske til med en gang!

Mye snodige regler, og masse bener jeg ikke kan få registrert....men men, blir jo en ny bane allerede neste helg ser jeg....Skeid på Bislet :-)

Men syns nå også at vi burde fått registrert Voldsløkka og alle andre gamle baner til lagene som er med!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Apr 2007, 14:58 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Enig i at gammle baner bør være med, men nå har de jo laget de reglene de har. Jeg må nok rette opp min liste litt, for jeg har jo aldri sett Skeid på Bislett, men regner mer at den er gyldig fra neste helg.

Ellers kan man jo bare registrere kamper tilbake til 1998, noe som fører til at vi sliter litt med enkelte av Eliteserielagene f.eks Lyn.

Forresten noen som har sett hvor man legger til nye lag/endrer registreringer som er gjort. Jeg skal jo ha med Tønsberg på min liste også om de spiller på samme sted som når vi møtte Eik-Tønsberg i 2000.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Apr 2007, 15:12 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Ja det ga nå jeg blanke faen i!

Har feks registrert at jeg har sett Mjøndalen på Nedre Eiker i "Tippeligaen"!

Det var i hvert fall landets øverste divisjon en gang på 80-tallet......hvis de skal gjøre et poeng ut av at dette bare skal gjelde besøk av baner fra 1998 skal jeg trekke meg stille i protest ;-)

Ta feks MS, eller Oslo Øst som de het tidligere!

De har jeg sett på Bislet, men er nå ikke gyldig lenger.....Nå er det gjyldig med Lambertseter, men der har ikke jeg sett dem..... og cup-kampen mot dem på Voldsløkka er heller ikke gyldig!

På lambertseter har jeg sett KIL spille før, men da mot Mercantile....og de er nå ikke i 2. divisjon lenger, og dermed ikke gyldig.

Som om ikke det er nok, så har jeg også sette "gamle" MS i cup-kamp mot KIL på en bane på Manglerud.....men nei da, den får jeg heller ikke med ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Apr 2007, 15:14 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Raggen wrote:
Ja det ga nå jeg blanke faen i!

Har feks registrert at jeg har sett Mjøndalen på Nedre Eiker i "Tippeligaen"!

Det var i hvert fall landets øverste divisjon en gang på 80-tallet......hvis de skal gjøre et poeng ut av at dette bare skal gjelde besøk av baner fra 1998 skal jeg trekke meg stille i protest ;-)

Ta feks MS, eller Oslo Øst som de het tidligere!

De har jeg sett på Bislet, men er nå ikke gyldig lenger.....Nå er det gjyldig med Lambertseter, men der har ikke jeg sett dem..... og cup-kampen mot dem på Voldsløkka er heller ikke gyldig!

På lambertseter har jeg sett KIL spille før, men da mot Mercantile....og de er nå ikke i 2. divisjon lenger, og dermed ikke gyldig.

Som om ikke det er nok, så har jeg også sette "gamle" MS i cup-kamp mot KIL på en bane på Manglerud.....men nei da, den får jeg heller ikke med ;-)


Jeg tror "verden" vet at du er en ekte Groundhopper Raggen, er ikke mange som setter seg i bilen og kjører frem og tilbake til Bryne alene for å se KIL tape 2-0 ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Apr 2007, 15:23 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
....hadde det på forhånd vært avklart at de ville tape 2-0 hadde jeg kanskje valgt å bli hjemme ;-)

Med tanke på historien til KIL borte mot bryne burde jeg kanskje blitt hjemme uansett :shock:

Men men.....lever jo i håpet ;-)

Men da får jeg vel komme meg til Vinger, KICKOFF og klargjøre for HAMARSLAKT!!! :twisted:

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group