KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 19 Apr 2024, 01:55

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 28 Mar 2007, 23:40 
Offline
Trener

Joined: 28 Aug 2005, 19:27
Posts: 787
http://forum.tv2.no/forum/messageview.c ... erthread=y

:lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 08:22 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
haha.. Leeds-dissing er en gammel sport jeg ikke har utøvd på flere år. Nesten tragisk det der. Greit at dem mislykkes men å at dem rykker ned i 2. divisjon er jo bare trist.

Tidligere Leeds supportere som var tøffe i trynet når dem spilte CL for få år siden er nå helt fraværende og har funnet seg andre erstatningslag.

Hmm..kan bli en interessant 2. divisjon neste år..eller hva heter den? Championship 1 eller no? Anyway, Leeds United vs. Nottingham Forest på nivå 3!! Burde vært PL oppgjør det!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 12:42 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
Hallo Karlsen!

Først gratulerer med vel gjennomført bandkonkurranse, gleder meg til å få Yoko Röd opp i grustaket. Skal snekre litt scene nå i helgen, så ikke damene detter gjennom.

For det andre er det ikke alle Leeds supportere som har gitt opp. Benker meg foran skjermen med pils og chilinøtter for å se Leeds knuse Preston i dag. Leeds er jo egentlig kjempegode. F.Eks så sitter den så lang suverene toppscoreren i EM kvaliken på benken i Leeds.

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 13:47 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Jo takk Enga, gled deg, artig band!

Du skal følge Leeds i innspurten ja? Håper for din del at det ikke er bare en pils du har kjøpt, men ei hel kasse:P

Forøvrig skal jeg straks snike meg inn på Unibet (Må være forsiktig så ikke Trond Giske oppdager det) og sette noen kroner på Leeds seier. Nå MÅ dem. Og Healy kan da vel komme inn og putte noen kr inn på min konto?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 13:54 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
Med kvalitetsspillere som Tore Andre Flo, Tresor Kandol og Richard Cresswell foran seg i køen skal nok ikke Spania og Sverigedødaren Healy håpe på altfor mye spilletid. En liten sinnsyk mann inni meg håper faktisk litt på at Leeds detter ned, selger Healy for fire - fem millioner pund til PL der han hører hjemme, for så å starte oppbyggingen av et nytt lag, hovedsaklig basert på spillere fra det fantastiske ungdomsakademiet klubben tross alt har. Spillere som Jonathan Woodgate, Scott Carson, Anthony Lennon, Simon Walton, James Milner, Matt Kilgallon og Frazer Richardson kommer derfra, og flere er i vente.

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 31 Mar 2007, 13:23 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Da er det bare ¨å gratulere Leeds med en fin seier mot Preston. Healy matchvinner i det 90. minutt. Spennende skal det gjøres!

Men Enga: Leeds ned vil vel herpe klubben for lang tid framover? (Klubben er forsåvidt herpa fra før..) Forest har jo begynt å "bygge på nytt" men ser ikke ut til å rote seg opp igjen. Risikoen med å rykke ned er jo at man kan bli værende i avgrunnen i mange år. Er det da ikke best at Leeds klarer seg og bygger seg opp langsomt fra Championship?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Apr 2007, 09:11 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
Jo, det er akkurat det. Man må opp igjen fortest mulig, og ikke "stabilisere" seg i League One, og det er klart det kan bli tøft. Men slik jeg ser det så er turen ned dit det eneste som kan få Bates til å kvitte seg med illojale spillere og inkompetent trenerduo.

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 May 2007, 18:49 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
http://www.teamtalk.com/football/story/ ... 15,00.html

Trist artikkel om hvordan en klubb kan styres til avgrunnen.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 May 2007, 23:46 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Nå får jo Øverli enda mer materiale til Pondus! Gleder meg..


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group