keepern wrote:
sorry.... vi er fornøyde med seier og 6-2.. men vi visste på forhånd at dette er plankekjøring... hvem som helst(nesten) kunne slått dette laget... og vi la oss bakpå og fikk ikke til flyt.. men vi satte seks mål og er fornøyde med det.. vi hadde to unødvendige baklengs men det får vi drite i.. kan nevne noen grove tap i år da
KIL - Elverum 1 - 8
Stabæk - KIL 7 - 6
Frigg - KIL 4 - 2
og vi har tapt flere kamper i år, men det er mer jevne kamper.. så vi har tapa, og tap tar jeg med fatning.. men innsatsen i dag var dårlig.. jeg vil være sportslig nok til å se på innsatsen.. og det er ikke alltid innsatsen dømmer resultatet

håper du skjønner nå
Til Korslund:
Jeg kjenner dommern (stig) veldig godt.. vi var ikke misfornøyde etter kampen.. Vi syntes at det ikke var moro... Det var trist å se Sand.. Det er kjempesynd på dem.. Det er ganske godt gjort å motivere seg til å spille slike kamper.. men de spiller for å ha det gøy, det er viktigst... men vi var ikke misfornøyde med 39-0.. det er bare ikke så veldig moro å vinne sånne kamper.. tenk deg om!!!!
Vel.. kan jo begynne med tapa:
Grue 2- KIL2 4-3!!!!!!!!
KIL2- Eidskog2 2-3!!!!!!!!!!!!
Eidskog 1 - KIL2 4-2!!!!!!!!!!
KIL2 - Sør Odal 1-8!!!!!!!!!!
Sand - KIL2 5-1!!!!!!!!!!
KIL2-Flekkefjord 0-10!!!!!!!!!!!!!
KIL2 Stord Moster 0-11!!!!!!!!!!!!
KIL2 - Vestnes Varfjeld 0-5!!!!!!!!!
Dette + en haug med tap i Arvika Cup er vår sesong, bortsett fra en seier på straffekonk i Arvika og En uaavgjort mot Brane BRandval!
Så ike kom her å hvis OSS åssen man er når man taper a

... for vi har blitt en del ydmyket, men smilet er der

ALLTID
Så har man det med dommern.. vel da har jeg hørt 2 sider av den saken, men det er vel alltids 2 sider av en sak