KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 Jul 2025, 23:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 64 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2005, 21:55 
www.kilsk.com

Bra , for jeg elsker den :D

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2005, 00:24 
Klubbdirektør

keepern wrote:
må nesten le av avataren til korslund hehe... vi spilte en ræva kamp Raggen!!!!!! det var stor forskjell mellom 1. og 2. laget, men ikke for å drite ut andre laget sorry, men det er litt forskjell.. det merket vi jo, men de scoret da et mål.. Første målet kan jeg ta på egen kappe dessverre.. Misforsto frisparket og var på litt halvdistanse.. sorry!!!! Andre målet var vanskelig å ta, men jeg var på den.. Ellers var det plankekjør, men hadde håpet på tosifret.. Vi du syns at vi var stekende bra Raggen, så bør du se litt flere kamper.. [size=18]Vi kan spille myyyyyyye bedre...!!!![/size] men men... vi vant og ble puljevinnere.. Furuset bane 5 halv 6 i morgen... STILL OPP!!!! Vi trenger støtte hehe....

Forventninger til KIL - LYN

Vi har slått dem to av to ganger, 1-0 og 3-1.. Men det trengs prestasjon å slå laget.. det håper og regner med vi gjør.. en meget spennende 32-dels finale...

Håper mest mulig møter opp!!

Men skal være fornøyd når man vinner... uansett!
Men er det egentli lov det på laget deres a? Kjenner han som dømte kampen etter 39-0 og han sa at dere ikke var fornøyde da engang....!!!! er det mulig a?
Men Gratulerer med Gruppeseier, dere ER knakandes gode veit jeg, men det er personligheten til enkelte spillere der jeg ikke tåler... har ikke no mot deg Keeper'n... det veit du og ;) men lykke til videre, selv 0m jeg håper dere ryker ut fortest mulig! :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 00:30 
Spiller

Dere er kjempe gode, men som korslund sier så liker jeg ikke personligheten på "noen" (bare noen) av dere... Ikke fornøyd med 6-2? Da har dere godt av å tape litt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 00:38 
Klubbdirektør

Vi var jo bare dritglade vi etter å ha slippi inn 27 mål på 3 kamper og ikke scort ett eneste mål... :wink:

Og det er FAKTA!
Spør Karlsen ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 00:40 
www.kilsk.com

sorry.... vi er fornøyde med seier og 6-2.. men vi visste på forhånd at dette er plankekjøring... hvem som helst(nesten) kunne slått dette laget... og vi la oss bakpå og fikk ikke til flyt.. men vi satte seks mål og er fornøyde med det.. vi hadde to unødvendige baklengs men det får vi drite i.. kan nevne noen grove tap i år da

KIL - Elverum 1 - 8
Stabæk - KIL 7 - 6
Frigg - KIL 4 - 2

og vi har tapt flere kamper i år, men det er mer jevne kamper.. så vi har tapa, og tap tar jeg med fatning.. men innsatsen i dag var dårlig.. jeg vil være sportslig nok til å se på innsatsen.. og det er ikke alltid innsatsen dømmer resultatet ;) håper du skjønner nå

Til Korslund:

Jeg kjenner dommern (stig) veldig godt.. vi var ikke misfornøyde etter kampen.. Vi syntes at det ikke var moro... Det var trist å se Sand.. Det er kjempesynd på dem.. Det er ganske godt gjort å motivere seg til å spille slike kamper.. men de spiller for å ha det gøy, det er viktigst... men vi var ikke misfornøyde med 39-0.. det er bare ikke så veldig moro å vinne sånne kamper.. tenk deg om!!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 00:49 
Spiller

Oi! 8-1 det har ingen av kameratene mine som spiller for 91 sagt.... merkelig det der! hehe :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 00:53 
Klubbdirektør

keepern wrote:
sorry.... vi er fornøyde med seier og 6-2.. men vi visste på forhånd at dette er plankekjøring... hvem som helst(nesten) kunne slått dette laget... og vi la oss bakpå og fikk ikke til flyt.. men vi satte seks mål og er fornøyde med det.. vi hadde to unødvendige baklengs men det får vi drite i.. kan nevne noen grove tap i år da

KIL - Elverum 1 - 8
Stabæk - KIL 7 - 6
Frigg - KIL 4 - 2

og vi har tapt flere kamper i år, men det er mer jevne kamper.. så vi har tapa, og tap tar jeg med fatning.. men innsatsen i dag var dårlig.. jeg vil være sportslig nok til å se på innsatsen.. og det er ikke alltid innsatsen dømmer resultatet ;) håper du skjønner nå

Til Korslund:

Jeg kjenner dommern (stig) veldig godt.. vi var ikke misfornøyde etter kampen.. Vi syntes at det ikke var moro... Det var trist å se Sand.. Det er kjempesynd på dem.. Det er ganske godt gjort å motivere seg til å spille slike kamper.. men de spiller for å ha det gøy, det er viktigst... men vi var ikke misfornøyde med 39-0.. det er bare ikke så veldig moro å vinne sånne kamper.. tenk deg om!!!!

Vel.. kan jo begynne med tapa:
Grue 2- KIL2 4-3!!!!!!!!
KIL2- Eidskog2 2-3!!!!!!!!!!!!
Eidskog 1 - KIL2 4-2!!!!!!!!!!
KIL2 - Sør Odal 1-8!!!!!!!!!!
Sand - KIL2 5-1!!!!!!!!!!
KIL2-Flekkefjord 0-10!!!!!!!!!!!!!
KIL2 Stord Moster 0-11!!!!!!!!!!!!
KIL2 - Vestnes Varfjeld 0-5!!!!!!!!!

Dette + en haug med tap i Arvika Cup er vår sesong, bortsett fra en seier på straffekonk i Arvika og En uaavgjort mot Brane BRandval!
Så ike kom her å hvis OSS åssen man er når man taper a :evil: ... for vi har blitt en del ydmyket, men smilet er der ;) ALLTID ;)

Så har man det med dommern.. vel da har jeg hørt 2 sider av den saken, men det er vel alltids 2 sider av en sak ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 00:56 
Spiller

Og ikke gløm treningskampene før sessongen! Tapte alle! Men vi møter opp til ny kamp hver uke å står på!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 00:57 
Klubbdirektør

*hanssen* wrote:
Oi! 8-1 det har ingen av kameratene mine som spiller for 91 sagt.... merkelig det der! hehe :lol:

Ja det var jo rart :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 00:58 
www.kilsk.com

er det rart hehe?? egentlig ville jeg ikke sagt det nå, men jeg vil stoppe misforståelsen med at vi er et klysete lag som kun er fornøyd med veldig gode kamper med seier.. vi tar et tap med god fatning... men vi møter ikke så gode lag hele tia, det gjør at vi står bokført med ca 40-50 seiere i år... TROR JEG!! kanskje ikke så mange.. men vi har spilt mange kamper i år!!!

Vi snakker om Norway-Cup, Korslund.. vil ikke skrive mer usakli.. Til slutt vil jeg si at det er ingen på laget vårt som bryr seg om dine sure oppspill.. du får mene ditt.. jeg prøver bare å få deg til å tenke litt anderledes.. skriv så mye piss du vil.. vi tar det humoristisk og bare ler av det...

Last edited by keepern on 03 Aug 2005, 01:07, edited 2 times in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 01:02 
Klubbdirektør

keepern wrote:
er det rart hehe?? egentlig ville jeg ikke sagt det nå, men jeg vil stoppe misforståelsen med at vi er et klysete lag som kun er fornøyd med veldig gode kamper med seier.. vi tar et tap med god fatning... men vi møter ikke så gode lag hele tia, det gjør at vi står bokført med ca 40-50 seiere i år... TROR JEG!! kanskje ikke så mange.. men vi har spilt mange kamper i år!!!

Den klysete delen av laget deres går aldri vekk! Eller Ok, bare om de klysene legger opp...
Har spilt fotball nedpå gjemselund med noen av dem i det siste, og jeg må si... :evil: ... eller kanskje jeg bør holde de ordene utenfor denne debatten eller forumet her så jeg ikke blir utestengt på livstid!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 01:06 
Klubbdirektør

[quote="keepern"] vi tar et tap med god fatning... quote]
EKS:
Ja jeg må virkelig si at mange av dere var blide etter tapet på straffekonken i fjor vinter.. en av dem snakka ikke med meg på 3 måneder og omtrent alle var så sure at de ikke gadd å takke for kampen engang!! :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 01:11 
Spiller

Dette ikke over stokk å stein gitt! Kan vi ikke forsette denne diskusjonen på "fotballkrangling" eller lage en tråd som heter "KIL g90 vs. KIL g91"

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 01:17 
Klubbdirektør

Vel.. før noen i det hele tatt gidder å reagere har jeg besteemt meg for å ta det videre på Fotballkrangel.. beklager at jeg har satt denne tråden litt ut av spill !

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 01:47 
Grævling

Nå er tråden på plass....og alt av vesentlig og uvesentlig dritt er flytta over!!!

...også litt av mitt eget faenskap fulgte med gitt ;-)

Uaansett......her kan dere gnåle så mye dere vil....så sant dere holder dere innenfor lovens rammer!!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 64 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]