KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 09 Jul 2025, 05:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2005, 22:51 
Kaptein

Henry spiller A-lagsfotball på Arsenal. Liga Cupen er det jo B-laget som vinner :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2005, 23:05 
Forumlegende

Men Henry blir solgt og Campbell er alltid skada. Da er det jo faktisk bare b-laget igjen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2005, 23:10 
Grævling

Bergkamp wrote:
Pfff.. Det er bare oppspinn alt sammen, Henry starter kontraktsforhandlinger netse sommer, med klubben han elsker. Henry blir i Arsenal ut karrieren.

Hvis du tar denne teksten din.....legger den inn i word og kjører en liten "søk og erstatt" med følgende ord:

Søk etter "Henry" ..........erstatt med "Cuntbell"
Søk etter "Arsenal"........erstatt med "Spurs"

....så får du se en tekst som hadde passet 100% på det Cuntbell også sa, noen mnd før han stakk!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2005, 23:16 
Forumlegende

Også Vieira nevnte en gang noe om at han hadde Arsenal i sitt hjerte og aldri kunne forlate klubben. Sist jeg så Vieira så jeg han i svart og hvitt. Og nei, det er ikke Arsenal som har bytta drakter igjen.....

Ved nærmere ettertanke tror jeg Henry hadde kledd rød trøye, ordentlig rødfarge altså, hvit shorts og svarte strømper!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2005, 23:21 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Ja Henry blir den spilleren dere får best betalt for ja.

Er sikker på Henry har lyst til å vinne noe også. Han har jo ikke SÅ mange år igjen som toppspiller, og bør derfor gå til en klubb som kan vinne mer enn bare ligacupen :P

Da vinner iallefall man noe :lol:
vart det mange trofeer i hylla til man u i fjor a ? :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2005, 23:25 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Også Vieira nevnte en gang noe om at han hadde Arsenal i sitt hjerte og aldri kunne forlate klubben. Sist jeg så Vieira så jeg han i svart og hvitt. Og nei, det er ikke Arsenal som har bytta drakter igjen.....

Ved nærmere ettertanke tror jeg Henry hadde kledd rød trøye, ordentlig rødfarge altså, hvit shorts og svarte strømper!

Vieira har blitt erstattet. Ingen savner han lengre.. dere derimot sliter nå med å beholde deres midtbane.. roy kiin. Han vil jo bort fra manu så ;)
Og Henry er jeg sikker på at blir. Han har større hjerte i Arsenal enn Vieira hadde og har til og med uttalt at han blir i Arsenal til de ikke vil ha ham lenger.

Henry = Forblir i Arsenal. Alt annet ville væree nonsence.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2005, 23:26 
Forumlegende

Ja i hylla til ManU er det stappfullt og vel så det hele tida for dem har jo røska med seg det meste opp gjennom årene. Blant annet står det to Serievinnercup/Champions League pokaler der. Er vel ikke så mange sånne på Highbury? Faktisk ingen. Nottingham, Liverpool og Man United har sånne. Man er ikke ordentlig storlag før man har gjort reint bord i den gjeveste europacupen

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2005, 23:33 
Kaptein

Og Henry blir i klubben sånn at han vinner noen sånne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Oct 2005, 01:43 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Ja i hylla til ManU er det stappfullt og vel så det hele tida for dem har jo røska med seg det meste opp gjennom årene. Blant annet står det to Serievinnercup/Champions League pokaler der. Er vel ikke så mange sånne på Highbury? Faktisk ingen. Nottingham, Liverpool og Man United har sånne. Man er ikke ordentlig storlag før man har gjort reint bord i den gjeveste europacupen
'
Jada dere får leve på fortiden og se hvor langt dere kommer med det ;)
Selv om Arsenal ikke har vunnet CL før, er ikke det no grunn til at Henry skal stikke av.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 11:57 
Forumlegende

Jaja Gunnerne skylder på skader etter tapet mot WBA.

Veit om et lag som bare vinner for tida med flere skader. Man U.

Arsenal har vel 4 mann ute, United har: Neville, Brown, Richardson, Fortune, Heinze, Keane, Giggs,Saha, Solskjær...9 mann altså. Men i motsetning til Goners har ManU gode reserver og unggutter som Bardsley, Pique og Rossi til gå gjøre jobben. Og stallen er i tilegg veldig bred og man stilte et slagkraftig lag mot Sunderland selv med 9 mann ute.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 12:48 
Klubbdirektør

Korslundinho wrote:
Karlsen wrote:

Vieira har blitt erstattet. Ingen savner han lengre.. dere derimot sliter nå med å beholde deres midtbane.. roy kiin. Han vil jo bort fra manu så ;)
Og Henry er jeg sikker på at blir. Han har større hjerte i Arsenal enn Vieira hadde og har til og med uttalt at han blir i Arsenal til de ikke vil ha ham lenger.

Henry = Forblir i Arsenal. Alt annet ville væree nonsence.

Arsenal har erstattet Vieira? Meget mulig.. Men hva hjelper vel det da dere taper mot Chelsea og WB, og spiller uavgjort mot Boro? Jeg vil tro at dere også, sammen med United, har (eller hadde, passer vel bedre for deres del) som mål og vinne Premier League. Hvis Roy Keane forsvinner, som spiller nok ikke det noen rolle. FOR i Januar, senest til Sommeren så er det bare og ønske Michael Ballack velkommen til OT Haha.. :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 15:36 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Jaja Gunnerne skylder på skader etter tapet mot WBA.

Veit om et lag som bare vinner for tida med flere skader. Man U.

Arsenal har vel 4 mann ute, United har: Neville, Brown, Richardson, Fortune, Heinze, Keane, Giggs,Saha, Solskjær...9 mann altså. Men i motsetning til Goners har ManU gode reserver og unggutter som Bardsley, Pique og Rossi til gå gjøre jobben. Og stallen er i tilegg veldig bred og man stilte et slagkraftig lag mot Sunderland selv med 9 mann ute.

Arsenal har 6 mann ute med skade din gnom!
Cole, Campbell, Henry, Hleb, Gilberto, van Persie + at Ljungberg ble skadet etter 30 min... I motsetning til skadelisten til manu som du lista opp der, så spiller faktisk alle disse jeg ramset opp så godt som fast. vil ikke si at Brown og richardson, fortune, saha, neville og solskjær spiller alle kampene.... og Keane drar jo uansett.

Ballack vet jeg ikke hvor går, men Arsenal er jo også intressert.

Og Arsenal har jo bedre unggutter enn manu og, det er bare det at: You dont win the league with kids.

Senderos, Quincy, Fabregas, Reyes,Clichy, Eboue og Flamini var navn som deltok i kampen i går.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 18:26 
Grævling

Nå får dere faen meg slutte å surve over skader.....de siste 10 årene har Spurs stort sett manglet halve laget konstant pga skader.....så føtt the shuck up!!! :evil:

SURVUNGER!!! :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 18:30 
Forumlegende

Uflaks for Spurs at Gary Mabbutt ikke var oftere skadet. Han står jo bak en del baklengsmål :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 19:09 
Grævling

Mabbutt er en legende.....finner ikke mange spillere med slike holdninger i disse dager!!!

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]