KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 10:18

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 13 Jul 2005, 19:05 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Lager denne tråden for å få inn en del tips og ideer til hva vi kan gjøre for å gjøre kilsk.com til en bedre side?

Vi trenger flere bidragsytere som har lyst til å skrive med ujevne mellomrom på kilsk.com.

Blir kanskje litt tynt med kun glasskula omtrent en gang i uka.

Noen som har litt humor, spiss tunge, og litt skeivt syn på ting som foregår? Får man en miks av "fanzine" stil og mer seriøse ting hadde det vært helt topp :)

Kaster ut noen ideer: Quiz kunne vært kult, om KIL såklart. Intervjuer, med folk i KIL Toppfotball fortrinnsvis. Eller intervjuer med gamle helter, kultfigurer. Artikler om tidligere storkamper....Mange muligheter. Men da trenger man folk som kan ta på seg sånt.

Fyr løs med tanker og ideer! :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2005, 19:09 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 19:36
Posts: 474
Location: Kongsvinger
hmmmm?
Må tenke litt på den der Karlsen :)

_________________
Q: You're trapped in a room with a Lion, Cobrasnake and an Arsenal Fan. You have a gun with two bullets. What should you do?
A: Shoot the Arsenal Fan. Twice!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Jul 2005, 03:33 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Kanskje fredagstreningene.. vi tar tempen før kampen på en måte.. ellers så hadde turreferat fra borteturene (samt bilder.. savner bilder på denne siden! :? ) vært noe :D trur det kan ha en positiv virkning på oppmøte mht turer.. ! Stå på! :)

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Jul 2005, 12:18 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Raggens Hjørne sier jeg bare :D
Hva med en spalte hver uke hvor han oppdaterer uka som har gått, på sin egen humoristiske måte? :)

Hadde jaggu vært noe!

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Jul 2005, 03:16 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Jaggu... i august begynner det å bli kaldere Raggen :D

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Jul 2005, 21:03 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Hve med at en av spillerne har en spalte?
Kunne gjort seg det og ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 00:13 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Ja for faen.....det hadde virkelig vært noe om vi kunne fått en side hvor de kunne legge inn noen meldinger innimellom.......støttes!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 01:54 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Ja, den er god... stabæk har allegutta.no trur jeg.. de har sin egen side..

ehm.. hvorfor er det ingen tabell på denna sia vår? :D :shock:

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 23:40 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Raggen wrote:
Ja for faen.....det hadde virkelig vært noe om vi kunne fått en side hvor de kunne legge inn noen meldinger innimellom.......støttes!!


Men det hadde vært best med Raggens hjørne!

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 23:42 
Offline
Saftblander
User avatar

Joined: 25 Apr 2005, 12:37
Posts: 38
Location: Oslo / Kongsvinger
Forståelig at de ansvarlige for kilsk.com ikke har allverdens med tid for å mekke på denne siden, men likevel;

gjennomgående har det blitt slik at jeg (og sikkert de fleste andre som er her regelmessig) bare klikker seg inn på forumet og overser resten av siden. For foruten forumet inneholder ikke siden akkurat noe særlig til lesning. Nyhetene er stort sett på èn linje (ala "Jippi, vi slo Sogndal"). Dette synes jeg det burde gjøres noe med. Hadde vært interessant med litt mer uformelle og supporter-relaterte nyheter utover det man finner på kil.no. Hva med noen mer eller mindre seriøse intervjuer med spillere f.eks? Ved hjelp av mail eller telefon burde ikke dette ta altfor mye tid eller krefter. Å knytte båndene tettere mellom spillere og supportere hadde uansett ikke vært noen u-ting. Kamp-referat fra supporter-øyne kunne også vært interessant lesning, med oppsummering av innsatsen både på banen og tribunen.

Kategorien "bilder" er jo så langt et sørgelig kapittel, og dette burde det heller ikke være så vanskelig å få gjort noe med? En eller annen i supporterklubben har vel et digitalkamera?

Sørgelig beskriver vel også kategoriene "Sanger" og "Spillere". I mine øyne er ikke det å ha en oversikt over spillere særlig relevant for en supporterside. Dette tar kil.no seg av. Kilsk.com skal vel heller være en side med fokus rettet mot supporterliv og hva dette innebærer? De harde fakta om KIL ligger jo utmerket til rette på kil.no fra før av.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 10:23 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Quiz og intervjuer høres bra ut! :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 14:28 
Yihaa wrote:
Forståelig at de ansvarlige for kilsk.com ikke har allverdens med tid for å mekke på denne siden, men likevel;

gjennomgående har det blitt slik at jeg (og sikkert de fleste andre som er her regelmessig) bare klikker seg inn på forumet og overser resten av siden. For foruten forumet inneholder ikke siden akkurat noe særlig til lesning. Nyhetene er stort sett på èn linje (ala "Jippi, vi slo Sogndal"). Dette synes jeg det burde gjøres noe med. Hadde vært interessant med litt mer uformelle og supporter-relaterte nyheter utover det man finner på kil.no. Hva med noen mer eller mindre seriøse intervjuer med spillere f.eks? Ved hjelp av mail eller telefon burde ikke dette ta altfor mye tid eller krefter. Å knytte båndene tettere mellom spillere og supportere hadde uansett ikke vært noen u-ting. Kamp-referat fra supporter-øyne kunne også vært interessant lesning, med oppsummering av innsatsen både på banen og tribunen.

Kategorien "bilder" er jo så langt et sørgelig kapittel, og dette burde det heller ikke være så vanskelig å få gjort noe med? En eller annen i supporterklubben har vel et digitalkamera?

Sørgelig beskriver vel også kategoriene "Sanger" og "Spillere". I mine øyne er ikke det å ha en oversikt over spillere særlig relevant for en supporterside. Dette tar kil.no seg av. Kilsk.com skal vel heller være en side med fokus rettet mot supporterliv og hva dette innebærer? De harde fakta om KIL ligger jo utmerket til rette på kil.no fra før av.


Ok: Jeg er enig i det meste du skriver her. Men husk at dette er første "sesongen" KIL Supporterklubb har en egen hjemmeside. Og en ting skal du og alle andre supportere være sikre på, den skal bli bedre, litt etter litt. Per idag, så er vi kun to mann som jobber aktivt med sidene. Og det er to mann som dessverre ikke har så fryktelig mye tid.

Når det gjelder bilde siden, så er problemet at ingen sitter med et kamera. Men dette er et problem som SKAL løses! :wink:

Men når dette er sagt, så SKAL sidene bli bedre, og ikke minst: De skal bli enda mer interessante!

Så hvis noen har litt tid og lyst, så tar vi selvfølgelig imot all hjelp vi kan få!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 19:17 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Har stor tro på dere gutter!
Jobb like bra videre! Jeg begynner å bli stolt ;)

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 21:20 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Webmaster er inne på noe meget relevant:

Vi trenger flere til å bidra med stoff!

Det er det eneste som kan utvikle sidene. Ikke bare at man får flere som bruker tid på sida, men man får også flere infallsvinkler på ting.

Forøvrig er jeg meget fornøyd med engasjementet på debatten. Det er en god start :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Jul 2005, 16:27 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
Har ikke ett så mye igjenom siden..men forumet er bra..pluss at så vidt jeg vet er det bilde av meg på siden her oxo! Og da er det mer en bra nok!hehe

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group