KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 10:11

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Author Message
 Post subject: Re: Banehopper
PostPosted: 13 May 2015, 22:14 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Roll wrote:
For alle skaptrøndere må jo årets sesong være en våt drøm. KIL spiller så ofte i Trøndelag denne sesongen så det er neste obligatorisk med bart t.o.m oktober!

By the way, undertegnede har besøkt to nye baner i Midt Norge så langt i år. Reknesbanen (Træff, Molde) og Dalgård/Byåsen Arena.

Jeg får ikke med meg alle trønderkampene, men for de som er glade i karsk, skinnvest og Vømmøl
Spellemannslag så har vi fortsatt igjen Rødde/Heimdal/Melhus, Nardo, Strindheim, Stjørdals Blink (samt Molde 2, Florø og Førde....men tror neppe de 3 siste vil like karakteristikken trønder...)


Glemte Aalesund 2


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Banehopper
PostPosted: 31 Aug 2016, 12:45 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Ser at det er mange her som har begynt å bruke den nye groundhopper appen. Har begynt å plotte inn selv også, men sliter med å huske alle kamper jeg har vært på.
Har spart på billetter fra de fleste kamper, men har hatt sesongkort på Gjemselund de siste 8-9 årene så det er jo litt mer graving som må til. Hukommelsen holder ikke å grave i, men har gravd på forumet og andre kilder så har vel klart å få opp tilbake til 2013 sesongen.

Det at KIL ikke har trykt årstall på alle billettene og at ståplassene fra 90 tallet ble solgt uten å si hvilken kamp det var hjelper jo heller ikke.

Forstår jo at Raggen får mange kamper, trenger jo bare å huske hvilke han ikke har vært på ;)

Noen som kan hjelpe meg med å huske litt?

Raggen husker du hvilken kamp vi så nede rett før man kommer til Sandefjord for noen år siden. Tror banen het Tjølling. (Treniningskamp, rett før sesongstart). Tror jeg satt på med deg til den kampen

Noen som husker hvem KIL møtte i treningskamp når de spilte i Tistedalen for noen år siden?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Banehopper
PostPosted: 31 Aug 2016, 16:14 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Herre.... nå drar du det langt :-)

Har til nå prøvd å fokusere på seriekamper og cup, som allerede lå inne i appen, men fikk i dag tilbud fra de som styrer greiene om å ta meg av å få inn flere kamper på KIL... Men altså... ikke en gang Fozzum har vel oversikt på treningskamper? Så da blir det håpløst :-)

Tenkte i hvert fall at jeg skal få inn seriekampene fra 2002 og 2003, siden de mangler.... og uefa-kampen hjemme mot Øster må jo for pokker inn :-)

Ellers har vel Fozzum også mer kamper fra før 83 som kan dyttes inn... men der stopper jo interessen min, siden jeg har fint få kamper på 70-tallet... men har nok en del på 80-81 og 82 :-)

Den treningskampen ved Sandefjord var mot Sandefjord... Den i Tistedalen var jeg da jaggu på selv også... men husker da ikke hvem det var mot :-( Men... var det noe svenskt? Ellers må det vel ha vært FFK eller Særp?

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Banehopper
PostPosted: 01 Sep 2016, 09:32 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Raggen wrote:
Herre.... nå drar du det langt :-)

Har til nå prøvd å fokusere på seriekamper og cup, som allerede lå inne i appen, men fikk i dag tilbud fra de som styrer greiene om å ta meg av å få inn flere kamper på KIL... Men altså... ikke en gang Fozzum har vel oversikt på treningskamper? Så da blir det håpløst :-)

Tenkte i hvert fall at jeg skal få inn seriekampene fra 2002 og 2003, siden de mangler.... og uefa-kampen hjemme mot Øster må jo for pokker inn :-)

Ellers har vel Fozzum også mer kamper fra før 83 som kan dyttes inn... men der stopper jo interessen min, siden jeg har fint få kamper på 70-tallet... men har nok en del på 80-81 og 82 :-)

Den treningskampen ved Sandefjord var mot Sandefjord... Den i Tistedalen var jeg da jaggu på selv også... men husker da ikke hvem det var mot :-( Men... var det noe svenskt? Ellers må det vel ha vært FFK eller Særp?


Fant det etter å grave på forumet. I Sandefjord var det mot Notodden, og Tistedalen mot Ljungskile ;)

Ble litt hekta når jeg først starta å legge inn, skal innrømme det ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Banehopper
PostPosted: 01 Sep 2016, 14:41 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Jasså gitt.... spilte Sandefjord kamp før oss eller noe der nede før vi møtte Sandefjord? Husker bare jeg møtte på noen supporter fra Sandefjord der nede.. og hadde vært rart om de var og så på Notodden mot KIL :-)

Ljungskile ja... se det :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Banehopper
PostPosted: 27 Sep 2016, 14:59 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Klarer ikke å grave lengre tilbake enn til 2005 på dette forumet, skulle sårt hatt tilgang til det gamle forumet. Det lå vel på kil.no, noen som vet om det er mulig å grave frem i en eller annen dyp avkrok på internett?

Selv om jeg har fått inn mye er det noen kamper igjen før jeg tar igjen Raggen ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Banehopper
PostPosted: 27 Sep 2016, 16:30 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Kontakt KILToppfotball og finn ut hvem som hadde forumet på den tiden tror jeg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Banehopper
PostPosted: 27 Sep 2016, 16:41 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
mikeb wrote:
Klarer ikke å grave lengre tilbake enn til 2005 på dette forumet, skulle sårt hatt tilgang til det gamle forumet. Det lå vel på kil.no, noen som vet om det er mulig å grave frem i en eller annen dyp avkrok på internett?

Selv om jeg har fått inn mye er det noen kamper igjen før jeg tar igjen Raggen ;)


Tar sin tid å få inn alt på den appen :-) Har vel igjen en del cup-kamper fra begynnelsen av 80-tallet til midten av 90-tallet, og det meste av treningskamper :-)

Forumet fra gamledager aner jeg ikke hvor det er mulig å få tak på. Kanskje Vegard Herlyng er personen å høre med.

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Banehopper
PostPosted: 30 Sep 2016, 09:53 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Finnes noe som heter webarchive som har snokt rundt på websider siden 1997. Fikk faktisk opp litt av det gamle forumet der, får se hva vi finner ;)

https://web.archive.org/web/20041026141 ... hp?forum=1


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Banehopper
PostPosted: 30 Sep 2016, 10:22 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
mikeb wrote:
Finnes noe som heter webarchive som har snokt rundt på websider siden 1997. Fikk faktisk opp litt av det gamle forumet der, får se hva vi finner ;)

https://web.archive.org/web/20041026141 ... hp?forum=1


Var ikke mye nyttig å finne der, ser også at graden av seriøsitet var en del lavere enn på dette forumet.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Banehopper
PostPosted: 30 Sep 2016, 15:02 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
OHOI!!! Se det gitt :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group