KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 18:34

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 18 Mar 2010, 16:30 
Offline
Reserve

Joined: 28 Nov 2008, 12:41
Posts: 206
Ole Ole! Ole Ole! Bli med og hopp hvis du er Kongsvinger, Ole Ole! Ole Ole! Bli med og hopp hvis du er Kongsvinger.

Bare å hoppe og synge til krampa tar deg, men gjelder det samme som tidligere nevnt. Er absolutt ikke noe problem å la en sang sveve i 5 min...

Og når det gjelder andra sidan..... Her er det mye grums som må lukes bort. For det første skal det være litt timing på dette så ikke bare begynn å skrik andra sidan, få oppmerksomheten til hele gjengen og da er det bare begynne å kauke ANDRA SIDAN ER NI KLARA?? Og vent til vi hører svar, dette skal maks gjøres 2 ganger! Første gangen er det som regel litt dårlig respons og da kan vi gjerne bue litt og så kjøre på med skikkelig kraft, da er de som regel klare etter gang nr 2. Og da skal vi alle begynne å rope KOM IGJEN VINGER! Og ikke la "ADHD" ta overhånd, vent på svar og vær tålmodig med dine medtilskuere.

Og noen ganger er det faktisk greit å holde kjeft!! De som klager mest(på spillere, dommere, medsupportere) er som regel de som lager dårlig stemnig... Vi har uansett hvordan man vender og vrir på det en STOR ting til felles og det er at våres kjære KIL skal gjøre det godt! På kamp er vi brødre og søstre alle sammen, etter kamp kan vi gå tilbake å være katt og mus for de som liker det. Så ikke tenk på hva naboen gjør men hva du faktisk gjør selv og tolerer at andre har andre meninger enn deg.

_________________
Samme hva som skjer så vil vi alltid følge deg, du er det vakreste du er det eneste for meg!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Mar 2010, 16:33 
Offline
Reserve

Joined: 14 May 2009, 11:01
Posts: 188
Hvordan blir det med supporterne i forhold til den "nye" ståtribunen bak mål?

Blir det syning mellom ståtribuna og hjørnet av sittetribuna. Eller fra sittetribune 1 til sittetribune 2?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Mar 2010, 17:14 
Offline
Reserve

Joined: 28 Nov 2008, 12:41
Posts: 206
Er faktisk litt usikker på akkurat det, men de som står der vil jo være på "andre siden" sånn som jeg ser det. Må egentlig vente til søndag for å se hvordan det blir. Men meninga uansett er jo at den tribuna vi står på skal følge oss på Kom igjen Vinger, altså synge samtidig som oss mens sittefolket på andre siden skal svare hele hovedtribuna. Da kan egentlig de som står på den "nye" egentlig velge selv hvis det går som det skal.

_________________
Samme hva som skjer så vil vi alltid følge deg, du er det vakreste du er det eneste for meg!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Mar 2010, 17:26 
Offline
Reserve

Joined: 28 Nov 2008, 12:41
Posts: 206
Forza Vinger!

Forsanger: Forza Vinger
Alle: FORZA VINGER

Forsanger: Vi elsker Vinger!
Alle: VI ELSKER VINGER!

Forsanger: Røde og hvite
Alle: RØDE OG HVITE

Forza vinger ole ole ole, ole ole ole, ole ole ole
Forza vinger ole ole ole, ole ole ole, ole ole ole
ole ole, ole ole forza vinger ole
ole ole, ole ole forza vinger ole ole (skjer litt mer her i fohold til noe klapping og overganger, men detta skjønner man hvis man er på flere en 1 kamp i året)

Og 1-5(00) ganger til Forza vinger ole ole ole, ole ole ole
Forza....

Hvis du har andre meninger om hvordan ting skal gjøres så kom med det her og ikke på kamp!

_________________
Samme hva som skjer så vil vi alltid følge deg, du er det vakreste du er det eneste for meg!


Last edited by Erik B on 18 Mar 2010, 17:33, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Mar 2010, 14:32 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Erik B wrote:
Ole Ole! Ole Ole! Bli med og hopp hvis du er Kongsvinger, Ole Ole! Ole Ole! Bli med og hopp hvis du er Kongsvinger.

Liten rettelse: Ole ole, ole ole, bli med å hoppe om du elsker kongsvinger! ;)

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Mar 2010, 14:38 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Og til det andre du har skrevet Erik B, vell. AMEN.
Noen som merket hvor godt GodsetUnionen var samkjørte??
Ikke noe stress å få det til på vinger, har prøvd det før med nesten full klaff!

Nå har det seg sånn at vi som har vært forsangere etterhvert kommer til å trappe ned og la nye folk få ta over... men uansett hvem som tar over så må det være organisert...

Mot Godset var det noe uvisshet rundt forsangere... noe som førte til fullstendig kaos i syngingen.. som forøvrig var det dårligste KIL SK har prestert på lenge... men uansett, det er alltid folk som jeg aldri har sett før.. eller sett svært få ganger som drar igang sanger med feil tekst og det hele... hørt dette før? Ja så absolutt...

Og da får man lyst til å gi faen i og være forsanger, enkelt og greit.

Skal i løpet av helgen lage en liten sak på dette med forsanger og organisering i løpet av helgen. Pga jobb går jeg glipp av kampen til helgen. Så da får de andre forsangerne ta mer ansvar ;)

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Mar 2010, 11:38 
Offline
Materialforvalter

Joined: 28 Jan 2010, 13:26
Posts: 75
Location: Drammen.
Erik B wrote:
Er faktisk litt usikker på akkurat det, men de som står der vil jo være på "andre siden" sånn som jeg ser det. Må egentlig vente til søndag for å se hvordan det blir. Men meninga uansett er jo at den tribuna vi står på skal følge oss på Kom igjen Vinger, altså synge samtidig som oss mens sittefolket på andre siden skal svare hele hovedtribuna. Da kan egentlig de som står på den "nye" egentlig velge selv hvis det går som det skal.




Blir å finne andra sidan gjengen på L feltet.

_________________
Jaja mänsan fattas bara


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Mar 2010, 11:42 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
AndraSidan wrote:
Erik B wrote:
Er faktisk litt usikker på akkurat det, men de som står der vil jo være på "andre siden" sånn som jeg ser det. Må egentlig vente til søndag for å se hvordan det blir. Men meninga uansett er jo at den tribuna vi står på skal følge oss på Kom igjen Vinger, altså synge samtidig som oss mens sittefolket på andre siden skal svare hele hovedtribuna. Da kan egentlig de som står på den "nye" egentlig velge selv hvis det går som det skal.




Blir å finne andra sidan gjengen på L feltet.



Fin den ;) hvor mange er dere i tallet egentlig?

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Mar 2010, 11:40 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
1892 wrote:
Og til det andre du har skrevet Erik B, vell. AMEN.
Noen som merket hvor godt GodsetUnionen var samkjørte??
Ikke noe stress å få det til på vinger, har prøvd det før med nesten full klaff!

Nå har det seg sånn at vi som har vært forsangere etterhvert kommer til å trappe ned og la nye folk få ta over... men uansett hvem som tar over så må det være organisert...

Mot Godset var det noe uvisshet rundt forsangere... noe som førte til fullstendig kaos i syngingen.. som forøvrig var det dårligste KIL SK har prestert på lenge... men uansett, det er alltid folk som jeg aldri har sett før.. eller sett svært få ganger som drar igang sanger med feil tekst og det hele... hørt dette før? Ja så absolutt...

Og da får man lyst til å gi faen i og være forsanger, enkelt og greit.

Skal i løpet av helgen lage en liten sak på dette med forsanger og organisering i løpet av helgen. Pga jobb går jeg glipp av kampen til helgen. Så da får de andre forsangerne ta mer ansvar ;)


Veldig bra :)
Er vel egentlig mitt ansvar nå, men har hatt mer enn nok å tenke på med tifoet.
Er forresten i gang med å lage en del sanger nå, så jeg kan godt ta å skrive ned alle vi har, samt de nye jeg lager, så kan vi prøve å få til en "sangkveld" på grafen. Tror det kunne vært smart.

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Apr 2010, 20:08 
Offline

Joined: 05 Apr 2010, 19:58
Posts: 1
kommer bare med et forslag her, til kim holmen sang!

vi kunne jo tatt den fra KIMs reklamen? og sunget:
det er tid for søndags (eller hvilken som helst annen dag kampen blir spilt) kos, INGEN KIM INGEN KOS!
om og om igjen så mye vi orker!

bare et lite forslag, siden det ikke er noen ordentlig kim holmen sang.. ihvertfall ikke som blir sunget.


Last edited by linjemann on 05 Apr 2010, 20:10, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Apr 2010, 21:03 
kim-kim
kim-kim-kim-kim
kim-kim-kim-kim
kim-kim-kim-kim holmen...

Var litt arti da den ble synget i dag :lol:


Top
  
 
PostPosted: 18 Apr 2010, 15:12 
Offline
Materialforvalter

Joined: 28 Jan 2010, 13:26
Posts: 75
Location: Drammen.
1892 wrote:
AndraSidan wrote:
Erik B wrote:
Er faktisk litt usikker på akkurat det, men de som står der vil jo være på "andre siden" sånn som jeg ser det. Må egentlig vente til søndag for å se hvordan det blir. Men meninga uansett er jo at den tribuna vi står på skal følge oss på Kom igjen Vinger, altså synge samtidig som oss mens sittefolket på andre siden skal svare hele hovedtribuna. Da kan egentlig de som står på den "nye" egentlig velge selv hvis det går som det skal.




Blir å finne andra sidan gjengen på L feltet.



Fin den ;) hvor mange er dere i tallet egentlig?


Når alt kommer til alt, og alle er samla fra verdens hjørner er vi ca.12stk
Men altid noen ekstra, som følger opp ropene.

_________________
Jaja mänsan fattas bara


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Apr 2010, 12:43 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Ny sang å øve seg på før neste kamp:
Her er videoen: http://www.youtube.com/watch?v=2q8nzZ27ono
Det er da den første sangen. Teksten er:

2 x: Fra Vinger, fra Vinger, fra Vinger, vi kommer i fra Vinger, fra Vinger, fra Vinger, fra Vinger

Etter dette er det ååååå ååååå åååå ååååå åååååå - åååå ååååå åååå åååå osv

Se videoen og prøv selv, så skjønner dere ;)

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Apr 2010, 13:26 
Offline
Reserve

Joined: 08 Jan 2010, 09:40
Posts: 178
A4Tech wrote:
Ny sang å øve seg på før neste kamp:
Her er videoen: http://www.youtube.com/watch?v=2q8nzZ27ono
Det er da den første sangen. Teksten er:

2 x: Fra Vinger, fra Vinger, fra Vinger, vi kommer i fra Vinger, fra Vinger, fra Vinger, fra Vinger

Etter dette er det ååååå ååååå åååå ååååå åååååå - åååå ååååå åååå åååå osv

Se videoen og prøv selv, så skjønner dere ;)


Veldig bra melodi, men jeg prøvde selv og skjønte ikke... :?

I mitt hode blir det litt mange "fra Vinger" med.

2x Vi kommer i fra Vinger, fra Vinger, fra Vinger, vi kommer i fra Vinger, fra Vinger, fra Vinger

ååååå ååååå åååå ååååå åååååå - åååå ååååå åååå åååå

(Den første "Vi kommer i fra Vinger" høres ikke i videoen)

Men er godt mulig jeg er helt ute å kjøre.


Last edited by Daggers on 19 Apr 2010, 13:27, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Apr 2010, 13:28 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Ser det selv nå gitt. Du hørte helt riktig :)

Skal være en mindre "fra vinger" enn jeg skrev ;)

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group