KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 15:07

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject: Tostangsflagg
PostPosted: 08 Dec 2009, 13:31 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
I vente på at tippeligaen starter, slenger jeg ut en link for hvordan man mekker tostangsflagg: http://www.stabaek.no/index.php?option=com_content&view=article&id=666:tostangsflagg&catid=17:tifo&Itemid=63

Tett og massiv bruk av tostangsflagg på feltet kan se ganske fett ut og det hadde vært kult å prøve å få til noe sånt på Gjemselund og feltet vårt.

Ser for meg noe ala dette:
Image
Image

Jeg kommer hvertfall til å lage noen før seriestart. Andre som slenger seg på? :)

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tostangsflagg
PostPosted: 08 Dec 2009, 13:35 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Kjekt og fint, men noen syns også det er fint å faktisk få sett litt fotball når de er på kamp, så jeg håper ikke det er meningen at folk skal stå med disse i været under hele kampen ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tostangsflagg
PostPosted: 08 Dec 2009, 15:08 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Er fett og enkelt å lage sjøl også. Neste år bør kanskje supporterklubben selge samme type flagg som de SK kjøpte inn i vinter?? De ble jo knabba stort sett alle sammen uansett.. hehe

Forøvrig, foreligger det noe planer for supporterutstyr til neste år? Det regner jeg nesten med siden KILSK tenker og får til absolutt alt om dagen. Er en FRYD!

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tostangsflagg
PostPosted: 08 Dec 2009, 15:20 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Kunne vært fint om litt fler birdro, for å si det mildt!

Samme flagg som de røde med telegrafen-reklamen er bestillt og skal komme rett før jul. Jobber med å få inn noen kopper med klubb-logo og luer med klubb-logo og supporter-logo på hver sin side, så folk kan velge hvem de vil vise frem. I tillegg skal denne hettegenseren være klar til seriestart. Med alt dette så er stort sett kassa tom, så mer før vi ikke satt igang før etter seriestart. Ellers så venter jeg på tilbakemelding fra EB på hva han (og du?) kan tenke dere av tifo fra Italia. Jo før jeg får tilbakemelding jo bedre!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tostangsflagg
PostPosted: 08 Dec 2009, 17:52 
Offline
Reserve

Joined: 28 Nov 2008, 12:41
Posts: 206
Dette er noe jeg ser på, men det koster litt å produsere og ikke mist er det alltid en minimum bestilling. Men det jobbes med saken, litt mail frem og tilbake til produsenten så kanskje det kommer noen 2 stangsflagg og noe jævlig kult noe.... :wink:

Er det noe supporterklubben trenger penger til er det TIFO. Burde vel snart få en TIFO konto som nesten alle andre klubber har hvor supportere og andre som liker at det er farge og noe som skjer på tribuna kan sette inn sine bidrag... Er vel forøskt før med mindre hell, men det vil ikke si at det ikke kan fungere nå. Sesongen er lang og man trenger ganske mye utstyr for å være konge på tribuna gjennom en hel sesong.

Alltid penger det står på, ikke ideer... Hadde vi hatt spenn skulle Vingers folk ha sett TIFO show som blåser huet av Kanari og Bastionen.... hehe

_________________
Samme hva som skjer så vil vi alltid følge deg, du er det vakreste du er det eneste for meg!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tostangsflagg
PostPosted: 08 Dec 2009, 21:34 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Raggen wrote:
Kjekt og fint, men noen syns også det er fint å faktisk få sett litt fotball når de er på kamp, så jeg håper ikke det er meningen at folk skal stå med disse i været under hele kampen ;-)


Neida. Tenkte sånn ved innmarsjen :)

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tostangsflagg
PostPosted: 08 Dec 2009, 22:19 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Erik B wrote:
Dette er noe jeg ser på, men det koster litt å produsere og ikke mist er det alltid en minimum bestilling. Men det jobbes med saken, litt mail frem og tilbake til produsenten så kanskje det kommer noen 2 stangsflagg og noe jævlig kult noe.... :wink:

Er det noe supporterklubben trenger penger til er det TIFO. Burde vel snart få en TIFO konto som nesten alle andre klubber har hvor supportere og andre som liker at det er farge og noe som skjer på tribuna kan sette inn sine bidrag... Er vel forøskt før med mindre hell, men det vil ikke si at det ikke kan fungere nå. Sesongen er lang og man trenger ganske mye utstyr for å være konge på tribuna gjennom en hel sesong.

Alltid penger det står på, ikke ideer... Hadde vi hatt spenn skulle Vingers folk ha sett TIFO show som blåser huet av Kanari og Bastionen.... hehe


Det er bare å starte innsamling av grunker. Supporterklubben bidrar selvfølgelig, men fint om noen også kunne sette i sving noen tiltak for å få inn penger sil suppeklubben, direkte øremerket Tifo. Vi har noen grunker på bok nå, men det kommer til å blåse ut ganske mye i løpet av vinteren.

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tostangsflagg
PostPosted: 08 Dec 2009, 23:33 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Ja, skal se på det fortløpende. Tar kontakt med deg og EB. ;)

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tostangsflagg
PostPosted: 09 Dec 2009, 12:42 
Offline
Reserve

Joined: 28 Nov 2008, 12:41
Posts: 206
Er det noen som vil være med å bidra i TIFO gruppa? Men skal du være med så må du være med hele sesongen, stress og måtte finne nye folk midt på sommeren. For vi må begynne å lage litt mer selv skal det bli noe til kampene, blir for dyrt å produsere alt hos eksterne firmaer.

Arbeidsoppgaver vil da være å lage TIFO til enkelte kamper, ordne med flagg, banner, og hva vi kan bruke på tribuna FØR og under kamp.... og for å gjøre Raggen blid... ETTER kamp. :wink:

_________________
Samme hva som skjer så vil vi alltid følge deg, du er det vakreste du er det eneste for meg!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tostangsflagg
PostPosted: 09 Dec 2009, 13:17 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Hør hør!!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tostangsflagg
PostPosted: 09 Dec 2009, 13:40 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Jeg har så vidt pratet med 1892 om dette før, og jeg er fortsatt svært interessert i å være med i en tifo-gruppe :)

Husker faktisk jeg var med på et styremøte for 7-8 år siden også hvor vi vurderte å starte en egen tifo-gruppe. Da ble det ikke noe.

De fleste som kjenner meg veit vel at jeg har vært interessert i tifo i en veldig lang tid og har en del kunnskap og ideer, men tar gjerne en prat med noen av dere (E.B, 1892) igjen.

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tostangsflagg
PostPosted: 21 Dec 2009, 11:04 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 19:17
Posts: 617
Location: Langeland-Vinger
opprett en Paypal konto for betaling over nett (øremerket til tifo) .Jo enklere det er å føre over penger jo mer kommer det inn.

https://www.paypal.com/no

Har brukt PP i åresvis ,er safe og enkel å bruke..


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group