KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 16:31

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

Er Birken en skam for klubben etter hans oppførsel under jr.kampen?
Poll ended at 03 Oct 2005, 17:20
Ja 33%  33%  [ 4 ]
Nei 67%  67%  [ 8 ]
Total votes : 12
Author Message
PostPosted: 30 Sep 2005, 17:20 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
NTG sjefen gikk hardt ut mot Birken.
Hva mener dere?
Er Birkens oppførsel enn skam for fotballen og KIL?

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 01 Oct 2005, 16:03 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Nå er det ingen som har sett dette fra Birkens vinkel her så egentlig bør dere slutte å tro dere vet hva BIrken tenker, enkelte av dere...

Må vi virkelig gjennom en Birken-Hets til ?

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Oct 2005, 13:13 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Når Åge Steen sier at det er det verste han har opplevd, var det ille. Jeg så selv hvordan han oppførte seg. Birken var ufin hele veien!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Oct 2005, 13:23 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
sten willersrud kan jo bare holde kjeft :evil:
mannen har jo ikke peiling på fotball, og bør holde seg til skyting!
Når du ser åssen han ser ut, kunne han likeså godt vært med på dette tufte IL -programmet :twisted:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Oct 2005, 13:57 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
sten willersrud kan jo bare holde kjeft :evil:
mannen har jo ikke peiling på fotball, og bør holde seg til skyting!
Når du ser åssen han ser ut, kunne han likeså godt vært med på dette tufte IL -programmet :twisted:

Hva har det med saken å gjøre. Ser vel ikke ut som om Tom Nordli eller Drillo for den saks skyld, har peiling på fotball!
Vi som var på juniorkampen så hvordan Birken oppførte seg. Det opprørte meg, og jeg er faktisk enig i at det var en skam! Ikke minst med tanke på hvilke signaler det gir å oppføre seg slik!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Oct 2005, 18:19 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Gaupenkongen wrote:
For det første: Birken kunne ikke forutse at kongsvingers spiller ble liggende, da rosen til ham-kam spilleren ble gitt før birken oppfattet dette....og hamkam spilleren brukte ikke albuen som så mange påstår, men det var en real kollisjon, og skjønner godt at spilleren på kil ble groggy...når to personer skaller sammen i den farten så er det rart hvis ingen skader seg... jeg er enig med de her inne som sier at kil bør prøve å fokusere på andre og viktigere ting, det er viktig for fotballinteressen i fylket vårt at både kil og ham kam holder seg! :D
uansett forventer jeg at birken får den støtten han fortjener resten av sesongen og tiden han spiller fotball i hedmark....

Du spiller tilfeldigvis ikke for Birkens skam? :lol:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Oct 2005, 18:25 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Gaupenkongen wrote:
jeg er enig med de her inne som sier at kil bør prøve å fokusere på andre og viktigere ting, det er viktig for fotballinteressen i fylket vårt at både kil og ham kam holder seg! :D
uansett forventer jeg at birken får den støtten han fortjener resten av sesongen og tiden han spiller fotball i hedmark....


hadde muligen blitt en liten boost for interessen om kil og kamma spilte i samme divisjon, så fint om de rykker ned også ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Oct 2005, 18:51 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Gaupenkongen wrote:
For det første: Birken kunne ikke forutse at kongsvingers spiller ble liggende, da rosen til ham-kam spilleren ble gitt før birken oppfattet dette....og hamkam spilleren brukte ikke albuen som så mange påstår, men det var en real kollisjon, og skjønner godt at spilleren på kil ble groggy...når to personer skaller sammen i den farten så er det rart hvis ingen skader seg... jeg er enig med de her inne som sier at kil bør prøve å fokusere på andre og viktigere ting, det er viktig for fotballinteressen i fylket vårt at både kil og ham kam holder seg! :D
uansett forventer jeg at birken får den støtten han fortjener resten av sesongen og tiden han spiller fotball i hedmark....

Du var tydeligvis ikke på kampen, for dette handler ikke mot da Ragnar K ble skadet. Dette handler om Birken oppførsel gjennom hele kampen. Han skjelte ut dommer og motspillere fra start tilslutt, og viste holdninger som ikke hører hjemme på fotballbanen!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group