KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 21:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 28 Sep 2005, 20:14 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
...i dag!!

3-2 sier rapportene!! HERLIG GUTTA :-)

Håper noen som har sett kampen kan gi en liten rapport her inne!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 00:08 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Hvorfor trener du ikke et Jr. lag med ambisjoner?.. Kom deg ned til Vinger og bygg deg hus, så kan du trene våre jr. gutter :mrgreen:

Lykke til videre. At du liker at det trøkkes til i duellene viste vi for lenge siden. Det ser vi når du spiller sjøl ;) :D

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Jr.Kampen
PostPosted: 29 Sep 2005, 09:21 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Birken wrote:
Vil bare si hva jeg sa under kampen mot KIL. Min spiller bruker ikke albue i duellen med Ragnar, han går rent inn og de to skaller sammen når jeg roser min spiller er det fordi jeg liker at det trøkkes til i dueller, ikke at Ragnar ble skadet. Hvis det er slik det ble oppfattet så beklager jeg det.
En annen ting som jeg synes er viktig her. Jeg trener Hamkam sitt Jr.lag og da er jeg profesjonell. Når jeg trener hamkam så har jeg fokus på hamkam. når jeg trener med KIL så har jeg fokus på KIL. må kunne skille. det håper jeg dere forstår.
Og igjen så beklager jeg hvis jeg har vært utydelig i måten å rose mine egne spillere, jeg roser ikke for at Ragner ble skadet i duellen men for at det trøkkes til i dueller. håper dette var mer oppklarende.

For et patetisk svar! Jeg så da med mine egne øyne, og hørte med mine egne ører hvordan du oppførte deg! Og jo, din spiller brukte albuen!
Jeg så ikke kampen den omvendte kampen som gikk på Hamar, men etter hva jeg har hørt så oppførte du deg enda verre der. Det er en skam! For det er ikke slik at du kan tre på deg en hatt og si at i dag er jeg KIL-spiller, eller i dag er jeg Ham-Skam-spiller. Så enkelt er det ikke. I hvertfall ikke når du appluderer at en av dine egne lagkamerater (Ragnar) blir skadet!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Jr.Kampen
PostPosted: 30 Sep 2005, 15:04 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Birken wrote:
Vil bare si hva jeg sa under kampen mot KIL. Min spiller bruker ikke albue i duellen med Ragnar, han går rent inn og de to skaller sammen når jeg roser min spiller er det fordi jeg liker at det trøkkes til i dueller, ikke at Ragnar ble skadet. Hvis det er slik det ble oppfattet så beklager jeg det.
En annen ting som jeg synes er viktig her. Jeg trener Hamkam sitt Jr.lag og da er jeg profesjonell. Når jeg trener hamkam så har jeg fokus på hamkam. når jeg trener med KIL så har jeg fokus på KIL. må kunne skille. det håper jeg dere forstår.
Og igjen så beklager jeg hvis jeg har vært utydelig i måten å rose mine egne spillere, jeg roser ikke for at Ragner ble skadet i duellen men for at det trøkkes til i dueller. håper dette var mer oppklarende.

Skjønner helt klart at du må være profesjonell nårr du er trener det er det ingen tvil om.
Og det er heller ingen tvil om at du liker at det trås til hardt i dueller, det ser man som sagt når du spiller. Liker det selv jeg :wink:

Men jeg så ikke kampen så skal ikke uttale meg så særlig ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Jr.Kampen
PostPosted: 03 Oct 2005, 18:55 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Gaupenkongen wrote:
For et patetisk svar! Jeg så da med mine egne øyne, og hørte med mine egne ører hvordan du oppførte deg! Og jo, din spiller brukte albuen!
Jeg så ikke kampen den omvendte kampen som gikk på Hamar, men etter hva jeg har hørt så oppførte du deg enda verre der. Det er en skam! For det er ikke slik at du kan tre på deg en hatt og si at i dag er jeg KIL-spiller, eller i dag er jeg Ham-Skam-spiller. Så enkelt er det ikke. I hvertfall ikke når du appluderer at en av dine egne lagkamerater (Ragnar) blir skadet!


Kil4ever: Du er patetisk...herregud....håper kil sparker deg på hue og ræva ut av klubben...hvis du var på kampen bør du ikke være så påståelig...de som var der har tydeligvis sett en annen situasjon enn du beskriver her...ham kam spilleren brukte ikke albuen, men at de skallet sammen er rett, hvis du så noe annet bør du skaffe deg optiker-time i en fei...Birken er profesjonell..når han trener ham-kam gjør han en jobb for dedm, og når han spiller for kongsvinger er det bare det som gjelder..han er ihvertfall mye mer profesjonell enn mange her inne!!!!!!!!!!!![/quote]

He, he. Morsom fyr, du tassen! Hardbarka Skamma-fan fra flatbygdene. Best kjent for Gaupen-henger! Skaff deg et liv, hvis det ikke er for sent! På kampen var du nok aldri, for albuen traff Ragnar K i hodet - hvis du vet hvilken kroppsdel det er....?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Oct 2005, 19:03 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Tror de fleste har fått med seg hva du mener om Birken nå KIL4ever... kan du ikke bare la det ligge?

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Oct 2005, 08:12 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
Tror de fleste har fått med seg hva du mener om Birken nå KIL4ever... kan du ikke bare la det ligge?

Nå svarte jo jeg bare på angrepet fra han derre Gaupekongen. Antakelig en neandertaler i grønt og hvitt!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Jr.Kampen
PostPosted: 04 Oct 2005, 17:42 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Gaupenkongen wrote:
KIL4ever wrote:


He, he. Morsom fyr, du tassen! Hardbarka Skamma-fan fra flatbygdene. Best kjent for Gaupen-henger! Skaff deg et liv, hvis det ikke er for sent! På kampen var du nok aldri, for albuen traff Ragnar K i hodet - hvis du vet hvilken kroppsdel det er....?


er nok ikke hardbarka fan av noen av de to toppklubbene i hedmark....holder meg mest til laget fra bygda til gaupenhengeren :P
men...følger jo såklart med på både kongsvinger og hamkam...begge lag er lag jeg holder med...hvis det er lov...ikke i den harde kjerne naturligvis..men blant andre..hehe...tassen er det første gang noen har kalt meg..så takk for det=)
du må ha sett rimelig skjevt på situasjonen...har snakket med hamkam spilleren som ifølge deg kjørte albuen i aniktet på kil-spilleren, merkelig at han måtte på legevakta å sjekkes for hjernerystelse igrunn...tror ingen spillere er som rivaldo her i hedmark, som får ballen i kneet og kjenner smerten helt opp i hodet :wink:

"tror ingen spillere er som rivaldo her i hedmark, som får ballen i kneet og kjenner smerten helt opp i hodet". Skulle ikke forundre meg. Vet aldri hvor Skammagutter har hodet sitt. Har vel like mye hjerne i kneet som i hodet...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Jr.Kampen
PostPosted: 05 Oct 2005, 11:53 
KIL4ever wrote:


"tror ingen spillere er som rivaldo her i hedmark, som får ballen i kneet og kjenner smerten helt opp i hodet". Skulle ikke forundre meg. Vet aldri hvor Skammagutter har hodet sitt. Har vel like mye hjerne i kneet som i hodet...


bare fortsett å vær usaklig du...gammel er du egentlig?? 12?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2005, 12:36 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Det spørsmålet er det egentlig jeg som pleier å få her ... :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 15:57 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Gaupenkongen wrote:
Korslundinho wrote:
Det spørsmålet er det egentlig jeg som pleier å få her ... :wink:


hehe... :lol:
For meg virker du da oppegående...ikke at 12-åringer ikke er det da men...you know :wink:


:D Takk for det !


Men bare se på antall innlegg :P

<- - - - - - - - - -

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group