KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 01:24

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2005, 23:54 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Goody Boy! Det var godt å høre. Er vel seriøst ingen som har trodd det har vært noen avtale, og jeg regner med at flere enn meg synes Birken gjorde det godt som stopper mot Godset.

Håper det blir mer mål på han utover. Hørte rykter om at han hadde satt på seg Dalløkken-ryggsekken på straffesparket, men dersom han ikke tar av seg den er det vel greit at han spiller stopper. Med den sekken kan han jo score fra midtbanen også :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2005, 00:52 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
Til Birken!

Vi har hatt en debatt på dette og lagt den død for alltid, og de som pep mot deg den gangen ble hudflettet så det hold her på forumet etter på.

De som er negative mot laget,og enkeltspillere i Kil har fått klar beskjed om å holde seg hjemme, og borte fra forumet men man kan jo ikke styre alle... (men de er i fåtall skal du vite) De fleste av oss på forumet, og som reiser på kamper støtter Kil i godt og vondt..

Syntes du har spilt veldig bra i det siste, og vi håper på flere tøffe dueller og mål. Det var skikkelig morro å se dere i helgen, og spiller dere sånn utover så har vi mye å se frem til.

Lykke til videre Birken, og fortsett med det du gjør for det er veldigt bra!!!!!

Songdal til helga og dem skylder oss 3 poeng...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2005, 02:07 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Heeeey......kult at du tar en tur innom :-)

Historisk sett så er dessverre denne byen full av folk som ikke "våkner" før de føler at det er noen av sine egne folk de må hakke på. Tror heldigvis at årets "situasjon" har fått opp øya til enkelte slik at vi slipper dette i fremtiden. Enkelte har helt klart blitt nødt til å gå litt i seg selv.....og forhåpentlig har det kommet noe godt ut av det.

Alle spillere som drar på seg landets fineste trøye skal føle seg støttet av egne tilskuere. Det er ikke bestandig det blir så mye "leven" på Gjemselund, men de som prøver skal ha all honør.

Selv har jeg mine meninger om mye og mangt, men det er tross alt bare mine egne (ufaglærte) meninger. Så at andre, mer kvalifiserte personer, har andre meninger, har jeg selvølgelig stor forståelse for ;-)

Laguttak og spillesystem m.m. vil altid bli diskutert......av 100 KIL supportere vil du sikkert få 100 forskjellige meninger. Uansett skal enhver supporter gi sitt lag støtte når gutta først er ute på banen og svetter. Og at du og resten av gutta svetter og blør for klubben er det faktisk ingen tvil om.

Ønsker deg og resten av gutta lykke til med sesongen videre, det virker virkelig som om laget er på gang nå.....har vel egentlig vært "på gang" en god stund, men nå tror jeg det vil bli en knallbra høst. med mye poeng. Og så lenge laget fortsetter i samme stil så er det jaggu det samme for meg hvem som spiller.....eller....nja.....vil jo gjerne se disse ekte "vingerskæra" på bana da.....men ikke for enhver pris ;-)

Langt på natt nå......får vel snart køye, skal jo ta "pendlerveien" din opp til Hamar i morgen for å se på KIL's talenter på JET-Turneringen......vi kan jo håpe på et sluttspillsmøte mellom KIL og Ham-Kam?

God natt og GOOOOOD Sommer 8)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2005, 08:32 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Velkommen til debatten Birken:) Dette var en hyggelig overraskelse. Stort av deg å henvende deg til oss.

Jeg bare slutter meg til alt som er skrevet her.

Som det er påpekt, på tribuna vil vi støtte de 11 som til enhver tid entrer banen for KIL, når vi ikke er på tribuna henger vi her inne, og da vil vi alltid mene noe om hvem som bør spille, og hvor. Og taktikk. Og det meste annet som skjer i og rundt KIL.

Og så har vi følelser etter hvordan laget gjør det, så etter å ha vært grinete en periode er man nå ganske fornøyd med tingenes tilstand :)

Stå på videre, høsten blir som i fjor, morsom!:)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Herlig mann!
PostPosted: 12 Jul 2005, 12:11 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Tøft at du er innom her, Birken! Jeg har full forståelse for at du reagerte på hestingen tidligere i år. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg syntes du fikk ufortjent mye tillit tidligere i sesongen, men jeg har ALDRI hetset deg for det. For som du skriver, det er Skogen som tar ut laget og bestemmer hvem som kan spille. Du kan da ikke si nei til å spille når han vil. Ingen tvil om at det er Skogen som må "tas" hvis noen mener at feil mann starter.
Som Raggen skriver vil det alltid være diskusjon rundt laguttak, og sånn skal det også være. Det handler om engasjement. Men engasjementet skal ikke gå over i hetsing av enkeltspillere!
Selv om jeg var kritisk til at du spilte, for meg var det åpenbart at du var ute av form i vår, er jeg ikke i tvil om at du var KILs viktigste spiller når du kom i form i fjor høst! Sånn vil jeg se deg igjen, da er det ingen som snakker om spisskrise i KIL.
Ellers må jeg si at du løser stopperoppgaven meget bra. Tror også du liker deg der bak i og med at det blir en del tøffe dueller! Lykke til videre! Birken is back!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Jul 2005, 12:55 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Veldig bra at du kommer med dette!
Og håper du veit at alle på det Rød/Hvite feltet på ståtribuna står bak deg og støtter deg for fullt ;)

Deilig at du scoret det målet, det må ha vært utrolig viktig for deg, men det var nok veldig viktig for oss også! Og se at du ikke hadde glemt å score ;)
For slike ting glemmer man aldri ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2005, 20:12 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 19:36
Posts: 474
Location: Kongsvinger
Birken? Her? Konge....! :D
Bra du kommer inn hit å sier hva du mener :D

_________________
Q: You're trapped in a room with a Lion, Cobrasnake and an Arsenal Fan. You have a gun with two bullets. What should you do?
A: Shoot the Arsenal Fan. Twice!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Birkeland igjen !
PostPosted: 17 Jul 2005, 01:51 
Offline
Saftblander

Joined: 09 Jul 2005, 03:22
Posts: 10
Sporty å stikke innom forumet. Slikt står det respekt av etter all den urettferdige hetsinga du har fått fra enkelte supportere. Tror det ofte er slik med lag i motgang at supporterne trenger noe(n) å la frustrasjonen komme ut på, såkalte syndebukker. Dessverre så ble det bl.a. deg. Det folk ikke tenker på er at hele lagets moral, selvtillit, flyt er det helt avgjørende. Når det butter i mot, så burde heller supporterne peppe opp laget. Det er veldig lett å henge seg opp i det negative, men av supporterne så er det nok færre enn 10 % som aktivt kommer med mishagsytringer, hvisking osv. Det er selvsagt alles supporteres rett å mene noe om laguttak, spillerprestasjoner, trenerens disposisjoner osv. Uten dette engasjementet fra supporterne, ville det ha blitt kjedelig. ”Skogen” tar så klart ut det laget han mener er best for øyeblikket, og med så mange skader det har vært, er det godt å ha en allsi\dig ”squad-player” som deg. Stå på og lykke til mot saftblanderne fra Sogn og Fjordane ! 8)

_________________
Kil & QPR supporter siden 70-tallet


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 275 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group