KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 04:21

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Birken
PostPosted: 11 Jul 2005, 18:45 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Jeg synes Birken har imponert i rollen som midtstopper. Han er sterk i duellene, prater og plasseringssikker. Det negative når han og Jaakko spiller sammen, er at vi har et midtforsvar uten den helt store hurtigheten. Men, Birken har løst oppgaven svært bra.

En annen ting er at jeg blir litt forundret når han fortsatt mener supporterne er negative til han. I går sang vi en hyllest sang for han. Mulig bergenseren ikke skjønner hva vi sier?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2005, 19:25 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Tenkte jeg skulle lage en lenke på dette, men du kom meg i forkjøpet. Jeg og er glad for at Birken scoret i går, men når jeg leste artikkelen på KIL.no så ble jeg forbanna,

At det går an; her har folk dempet kritikken mot han og bitt det i seg, fordi at fyren leser nettet og er hårsår.

Gang på gang kaster han bensin på bålet. Først stilte han opp i hamSKAM klær i avisa, og så slenger han dritt til fansen.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2005, 19:32 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
han hørte vel ikke sangen, jeg satt 10 meter unna midten og hørte heller ikke noen Birken sang, kun en hel masse Tønsberg supportere som forsøkte å hetse oss

Er vel ikke rart om Birken reagerer på det som har stått på forumet, kan vel ikke kalle alt det som har stått om ham for konstruktivt?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2005, 21:19 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 10:22
Posts: 593
Location: Oslo/Kongsvinger
Får noen av oss slappe litt av.. Klart Birken hørte oss i går, og det satt han stor pris på, slik alle kunne se. Mer er det ikke å si om den saken..

Selv om jeg skal være enig med at det var litt rart at han dro det opp igjen nå, når ting faktisk var alright. Stå på Frode!

_________________
Forza!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2005, 21:52 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Enig i at det er dumt at han skal kaste bensin på bålet. Ingen tvil om at den harde kjerne av supportere støtter han og synger sanger til han, og da blir det for dumt at sånne ting dukker opp igjen. Stå på Birken - fortsett å score!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Jul 2005, 21:56 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Tror noen på sittetribuna skreik ett eller annet.. men de åpner jo nesten ikke kjeften før KILspillerne gjør no dårlig, for å klage da!

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2005, 00:04 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Sittetribunen har dessverre noen komentarer som er ganske unødvendige (..men bare sånn by the way, mange KIL supportere, meg inkludert, som syntes at publikumet på Gamle Gress slang utrolig mye dritt til sine egne.. SIF-KIL jeg snakker om her altså...)

Uansett, Birken har måtte tåle veldig mye... man kan jo begynne å lure på hva slags folk som står og skriker ting..det som jeg setter pris på er at Birken nevner sittetribunen og IKKE supporterne i og rundt rødt og hvit felt slik som Nystuen, men som sagt.. er ferdig med det nå..

Er glad for at Birken veit at vi supporterne støtter han noe vi har og fortsatt alltid vil gjøre.. så håper jeg at de som slenger dritt til Birken, eller noen av de andre KIL gutta får noen komentarer tilbake fra andre på tribunen.

Trur faktisk det var like deilig for meg som det var for Birken da han putta. Jeg syntes fryktelig synd på Birken da han bommet, så målet var som å komme til himmelen både for Birken og mange supportere. Takk Birken og stå på!! :D

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2005, 13:36 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Å rope noe bra om KIL på sittetribuna(Dissetribuna????) blir jo som å banne i kirka! blir jo glodd på som faen!

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 298 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group